Практична робота №7
Облік та управління закупівлями для забезпечення виконання замовлень клієнтів та підтримки складських запасів
Мета роботи: Навчитися плануватита відображувати в обліку закупівлю товарно-матеріальних цінностей у ERP-системі
Завдання: Виконати нижченаведене завдання у ERP-системі.
Методичні рекомендації: методика виконання роботи у прикладній програмі детально описана у нижченаведеному завданні. Додаткові відомості можна одержати із методичних рекомендацій до виконання завдань по дисципліні, яка розміщена на цьому електронному курсі.
Форма та строки подання: виконані завдання оформлюються у вигляді короткого звіту у форматі документу MS Word. Цей файл має містити кілька скрін-копій виконаного завдання у прикладній програмі та містити кілька абзаців текстового опису виконаного завдання. На кожній скрін-копії має бути видно прізвище здобувача, який виконав завдання.
Критерії оцінювання: робота оцінюється у розмірі до 25 балів. Невчасно подані завдання, які виконані без суттєвих помилок будуть оцінені в 15 балів, Завдання виконані повністю, без помилок і подані вчасно - оцінка 25 балів.
Деталі завдання:
Заняття №14
Відеоматеріал за темою:
Passcode:wcNK4F^4
Відобразити в програмі придбання у ТОВ «Прогрес» (платник ПДВ), згідно договору № 125 від 26.12. _ (попередній рік) наступних ТМЦ:
- кукурудза 2,5 т по ціні 5000,00 грн. (без ПДВ);
- ріпак 2 т по ціні 10100,00 грн. (без ПДВ);
- соняшник 2,5 т по ціні 8700,00 грн. (без ПДВ);
Для здійснення закупівлі оформлено замовлення постачальнику № 2 від 12.01._ (рік навчання).
Постачальник 15.01._ (рік навчання) відвантажив ТМЦ за видатковою накладною № 7.
1. Створення документа Замовлення постачальнику
Технологія роботи:
1. В розділі програми Купівлі → Замовлення постачальникам створити замовлення.
2. У вікні, що відкрилося, потрібно створити новий документ від 12.01._ (поточний рік) натисненням кнопки Створити.
3. У полях шапки документа потрібно ввести наступні дані:
- Постачальник, Контрагент – Прогрес;
Договір – вибрати №125 (потрібно створити), з наступними параметрами (після їх заповнення договір записати):
- найменування – Купівля зернових;
- для друку – Договір купівлі-продажу № 125 від 26.12._ (попередній рік);
- номер – вводиться порядковий номер договору: 125;
- від – вводиться дата підписання договору: 26.12._ (попередній рік);
- розрахунки – За замовленнями;
- склад - товарний
1. Заповнити на закладці Товари табличну частину згідно умов задачі
5. Після заповнення усіх даних документ проводиться.
2. Створення документа Надходження товарів та послуг
Технологія роботи:
1. В розділі Купівлі відкрити Документи надходження
Вкладка: Розпорядження на оформлення (Замовлення постачальникам)
Оформити надходження від постачальника Прогрес. Дата 15.01. ___
3. Аналіз руху товарів
Технологія роботи:
Склад і доставка: Звіти - Відомість по товарах на складах
Сформувати і проаналізувати звіт Відомість по товарах на складах за поточний місяць по складу Товарний.
4. Аналіз залишків і доступності товарів
Склад і доставка: Звіти - Залишки і доступність товарів
Сформувати і проаналізувати звіт Залишки і доступність товарів за складом Товарний.
- 1 листопада 2023, 19:17
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла