ЗМ1. Лабораторна робота 9
Тема: Google Ads. Семантичне ядро.
Завдання: Збір семантичного ядра (ключових слів) за допомогою інструменту планувальника ключових слів від Google.
У вашому власному акаунти в Google Ads перейти на вкладку "Планувальник ключових слів" і виконати підбір ключових слів та мінус-слів. Бізнес обираємо на власний розсуд, також можна використовувати інші сервіси підбору ключових фраз, AI-сервіси, якщо будете це робити - зазначте у ваших відповідях це, цікаво подивитися, що з того вийде у вас
До уваги беремо відповідність ключових слів до обраної тематику бізнесу. Краще сконцентруйте увагу на 1-2 напрямків/категорій, пропрацюйте усі можливі варіанти ключових слів, обдумайте та запропонуйте власну структуру розподілення ключових слів в таблиці.
Роботу надіслати у вигляді посилання на Google Sheets, підписати та заповнити відповідно прикладу та відкрити доступ по посиланню: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Gcf8_H-AXz3qji7hJ2dsWHO-bKnRyvt97PGMsJHyJL4/edit?usp=sharing
Критерії оцінювання основного завдання:
10 - виконано