Практична робота 5. Сталість в експлуатації ресурсів
Мета роботи: на основі опрацювання різних джерел (у тому числі матеріалу лекції 5) провести аналіз брендів однієї з найбільших світових готельних мереж (на вибір) і зробити висновки.
Перелік найбільш у світі готельних мереж для вибору студентів:
1. Hilton;
2. Marriott International;
3. Ritz-Carlton Hotel Company;
4. Hyatt Hotels Corporation
5. Four Seasons Hotels and Resorts;
6. Sheraton;
7. Rixos Hotels;
8. Mandarin Oriental Hotel Group;
9. Radisson Hotel Group;
10. InterContinental Hotels Group (IHG);
11. Le Meridien;
12. Fairmont Hotels & Resorts;
13. Melia Hotels International;
14. Movenpick Hotels & Resorts;
15. W hotels;
16. Hard Rock Hotel;
17. Sofitel Hotels & Resorts;
18. Jumeirah Hotels and Resorts;
19. Westin Hotels & Resorts;
20. The Peninsula Hotels.
Таблиця 1. Портфель брендів готельної мережі …
Назва бренду |
Назва категорії |
Кількість готелів |
Кількість готелів за франшизою |
Кількість готелів у прямому управлінні |
Кількість номерів |
Поширення країнами світу |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
Результатом опрацювання теми є створення презентації на основі проведення аналізу брендів однієї з найбільших світових готельних мереж.
Роботи будуть оцінюватися, виходячи з того, чи надані відповіді на всі питання у завданнях, а також на доказовий, логічний і послідовний характер у формуванні відповідей. Максимальна оцінка – 10 балів, з них: 7 балів – за письмові відповіді на питання у завданнях (без участі в обговоренні), 3 бали – за усну доповідь та участь у обговоренні на практичному занятті.
Форма подачі – завантаження виконаної роботи у форматі Word/PDF/PPTX в e-learn, усна доповідь і обговорення в аудиторії на практичному занятті.
Термін виконання - до завершення модулю 1.
- 3 квітня 2024, 11:43
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла