Практична робота 13-14
Практична робота 13-14. Розробка операційних бюджетів підприємства
Мета – засвоїти теоретичний матеріал щодо видів оперативних бюджетів та їх функції.
План
1. Види оперативних бюджетів та їх функції
2. Бюджет продажів
3. Витрачений бюджет
4. Формування зведеного бюджету доходів і витрат
Завдання:
1. Вибрати та опрацювати необхідну літературу та законодавчі акти.
2. Провести аналіз та охарактеризувати основні складові своєї доповіді.
3. Результати оформити у вигляді презентації та презентувати на парі.
Практичне завдання: використовуючи теоретичні та законодавчі джерела інформації підготовити презентації. Тему презентації обирати потрібно самостійно за порядковим номером у журналі.
Матеріали – навчальна література, законодавчі та норматвино-правові акти наведені в переліку літературних джерел з дисципліни.
Теми презентацій:
- Структура та взаємозв’язок операційних бюджетів підприємства: бюджету продажу, бюджету виробництва, бюджету прямих витрат, бюджету накладних виробничих витрат, бюджету адміністративних витрат і витрат на збут.
- Роль операційних бюджетів у відображенні поточної діяльності підприємства та їх зв’язок з операційною діяльністю підприємства.
- Основні критерії класифікації витрат для розрахунку собівартості продукції: критерій поведінки витрат у зв’язку зі зміною обсягів продажу (умовно-постійні та умовно-змінні витрати); порядок віднесення на собівартість продукції (прямі та непрямі витрати).
- Методи розрахунку собівартості продукції.
- Взаємозв’язок бюджету виробництва та бюджетів витрат, що формують собівартість продукції.
- Сутність, мета і призначення бюджету доходів і витрат підприємства.
- Формат і основні складові елементи бюджету доходів і витрат.
- Залежність між показниками операційних бюджетів і структурою статей бюджету доходів і витрат підприємства.
- Механізм прогнозування фінансового результату від діяльності підприємства у бюджетному періоді на основі бюджету доходів і витрат підприємства: показники маржинального доходу, чистого прибутку, рентабельності продажу.
- Складання бюджету продажів і бюджету виробництва.
Форма подання: виконане завдання та посилання на відповідні ресурси надіслати у форматі PowerPoint через систему Elearn. Матеріал подається у вигляді схем, рисунків, графіків, об’єм матеріалу до 10 слайдів.
Критерії оцінювання:
1. Робота здана вчасно, оформлена згідно вимог та захищена на практичному занятті - 10 балів
2. Робота здана вчасно, захищена на практичному занятті, але оформлена не за вимогами - 8 балів
3. Робота здана вчасно, оформлена згідно вимог, але не захищена на практичному занятті - 6 балів
4. Робота здана вчасно, але не захищена на практичному занятті та оформлена не за вимогами - 4 бали
5. Робота здана не вчасно, не захищена на практичному занятті та оформлена не за вимогами - 2 бали
Термін виконання: відповіді надіслати не пізніше ніж за 10 днів до проведення модуля 2
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання