Орієнтовні тестові завдання до І Модуля
Тестові завдання
1.Туристичний продукт складається з таких туристичних послуг:
а) первинні та вторинні
б) базові та допоміжні
с) основні та додаткові
2. За метою туристичні маршрути поділяються на:
а) тематичні, похідні, фізкультурно-оздоровчі
б) прямі, лінійні, кільцеві
с) складні, легкі, комбіновані
3. Сукупність видів діяльності, що забезпечують туристам різні зручності при покупці й споживанні послуг і товарів під час подорожі-це:
а) програма обслуговування
б) туристичне обслуговування
с) сервісне обслуговування
4. Коли українська туристична компанія вирішує продавати свої тури за допомогою міжнародного сервісу TripAdvisor, такий продаж можна віднести до якого каналу збуту:
а) зовнішній
б) внутрішній
с) інтенсивний
5. Програма, що враховує потреби клієнтів і тематику обслуговування (вид туризму) з погляду змісту, складу послух, їх кількості й порядку надання називається:
а) оптимальна програма обслуговування
б) якісна програма обслуговування
с) ідеальна програма обслуговування
6. Під час формування нового туристичного продукту, після етапу задуму чи ідеї, який саме буде наступний етап розробки нового туру:
а) формування комплексу основних та додаткових послуг
б) пошук і відбір постачальників послуг
с) експериментальна перевірка туру
7. Запланований пішохідний маршрут групи з Одеської області проходить по території Одещини, Вінниччини та Черкащини до якої територіальної ознаки слід віднести такий маршрут:
а) внутрішній
б) регіональний
с) місцевий
8. Яка максимальна тривалість туристичної подорожі згідно із Законом України «Про туризм»?
a) 3 місяці;
b) 6 місяців
c) 12 місяців
9. Яка мета не може бути метою туристичної подорожі?
a) Заняття оплачуваною діяльністю;
b) Пізнавальна мета подорожі;
c) Ділова мета подорожі;
10. Туристичні формальності поділяються на такі групи:
a) Ліцензування, сертифікація, стандарти обслуговування;
b) Ліцензування, валютний контроль, митні правила, паспортні, візові;
c) Медичні, митні, валютний контроль, паспортні, візові.
11. Коли святкується міжнародний день туризму:
a) 27 червня;
b) 27 серпня;
c) 27 вересня.
12. Яка основна мета функціонування туристичного підприємства?
a) Задоволення потреб споживачів в туристичних послугах;
b) Надання послуг розміщення;
c) Надання послуг харчування.
13. Туроператорська діяльність- це:
a) Будь-яка діяльність у сфері туризму;
b) Придбання і реалізація продукції з метою перепродажу та задоволення потреб туристів;
c) Діяльність з формування, просування і реалізації туристичного продукту, що здійснюється юридичною особою на підставі ліцензії.
14. Що з переліченого відноситься до етапів створення туристичного підприємства:
a) Вибір назви фірми, визначення юридичної адреси та отримання документів на приміщення;
b) Вибір організаційно-правової форми;
c) Усі відповіді вірні
15. Чи може бути фізична особа туроператором?:
a) Може при наявності спеціального дозволу, виданого органом центральної влади;
b) Може;
c) Ні, не може.
16. Чи може бути фізична особа бути турагентом?
a) Не може;
b) Може;
c) Може при узгодженні з існуючими тур агентами.
17. Яку з перелічених функцій виконує турагент?
a) Реалізація турпродукту;
b) Надання послуг розміщення;
c) Надання послуг харчування.
d) Формування пакета послуг.
18. Яку з перелічених функцій виконує туроператор?
a) Надання послуг розміщення;
b) Надання послуг харчування;
c) Формування пакета послуг.
d) Реалізація турпродукту;
19. Які типи туризму існують?
a) Зовнішній, в’їзний, виїзний;
b) Внутрішній, в’їзний, виїзний;
c) Внутрішній, транзитний.
20. Які категорії туризму існують?
a) Міжнародний, внутрішній;
b) Туризм у межах країни, міжнародний;
c) Національний, міжнародний.
21. Скільки послуг згідно із Законом України «Про туризм» може входити до турпродукту?
a) Не менше 2-х;
b) Не менше 3-х;
c) Не менше 4-х.
22. Що відноситься до характерних туристичних послуг і товарів?
a) Це товари і послуги виробництво і реалізація яких значно залежить від попиту туристів на них;
b) Це товари і послуги, виробництво і реалізація яких не залежить від попиту туристів на них;
c) Це товари й послуги, виробництво й реалізація яких умовно залежить від попиту туристів на них.
23. Які з наведених ознак притаманні лише готелю?
a) Номерний фонд;
b) Наявність більше п’яти поверхів;
c) Наявність вивіски
24. Яка з наведених служб повинна обов’язково бути в організаційній структурі готелю?
a) Служба паркування автомобілів;
b) Служба розваг та відпочинку;
c) Служба експлуатації номерного фонду.
25. Яке співвідношення між поняттями «засіб розміщення» та «готель»?
a) Готель є різновидністю засобу розміщення;
b) Засіб розміщення є різновидністю готелю;
c) Засіб розміщення і готель це еквіваленті поняття.
26. При організації харчування в ресторанах готелів напівпансіон передбачає?
a) Сніданок та обід або сніданок та вечеря;
b) Тільки обід;
c) Тільки вечерю.
27. Який метод обслуговування при організації харчування передбачає обслуговування клієнтів за однаковим меню в один і той же час?
a) «а ля карт»;
b) «табльдот»;
c) «а парт»
28. Який метод обслуговування при організації харчування передбачає замовлення клієнтом через офіціанта блюд та напоїв з меню та їх приготування відразу після замовлення
a) «а ля карт»;
b) «табльдот»;
c) «а парт».
29. Який метод обслуговування при організації харчування передбачає попереднє замовлення клієнтом блюд та напоїв з меню та їх вживання в зазначений час?
a) «а ля карт»;
b) «табльдот»;
c) «а парт».
30. Турпродукт – це:
a) вироблений туроператором туристичний продукт, що складається з певного набору послуг: перевезення, розміщення, харчування, екскурсії;
b) набір послуг, що складають програму обслуговування у рамках туру;
c) попередньо розроблений комплекс туристичних послуг, який поєднує не менше ніж дві такі послуги, що пропонуються для реалізації або пропонуються за певною ціною;
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка