Лабораторна робота №5
Лабораторна робота № 5
РОБОТА З ДОВІДНИКАМИ: СТВОРЕННЯ ТА ПЕРЕМІЩЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ТА ГРУП
Мета: Розглянути та вивчити порядок створення елементів та груп у довідниках програми.
Завдання: Виконати нижченаведене завдання у прикладній програмі ведення бухгалтерського обліку.
Методичні рекомендації: методика виконання лабораторної роботи у прикладній програмі детально описана у нижченаведеному завданні. Додаткові відомості можна одержати із методичних рекомендацій до виконання завдань по дисципліні «Бухгалтерський облік у прикладних програмних рішеннях», яка розміщена на цьому електронному курсі.
Форма та строки подання: виконані завдання лабораторної роботи оформлюються у вигляді короткого звіту у форматі документу MS Word. Цей файл має містити кілька скрін-копій виконаного завдання у прикладній програмі ведення бухгалтерського обліку та містити кілька абзаців текстового опису виконаного завдання. На кожній скрін-копії має бути видно прізвище студента, який виконав завдання.
Критерії оцінювання: лабораторна робота оцінюється максимально у 5 балів (якщо інше не передбачено налаштуваннями журналу оцінок цього курсу). У т.ч. 3 балів - завдання виконано без суттєвих помилок, але подано невчасно, 4 балів – завдання виконано вчасно, але є незначні помилки, 5 балів - завдання виконані повністю, без помилок і вчасно.
Деталі завдання:
1. Створення нових груп
Технологія роботи:
Для відображення будь-яких операцій по розрахунках з покупцями, постачальниками, по податках в програмі необхідно вносити дані по конкретним контрагентам. Дані про контрагентів зберігаються у однойменному довіднику. Розглянемо заповнення довідника «Контрагенти» на конкретному прикладі.
1. Виконати Довідники → Купівлі та продажі → Контрагенти.
2. Виконати Ще → Нова група, або натиснути комбінацію клавіш Ctrl + F9 на клавіатурі.
3. Створіть в довіднику Контрагенти наступні групи:
- Юридичні особи,
- ФОП,
- Банки та митниці,
- Нерезиденти,
- Бюджет.
2. Заповнення довідника Контрагенти
Технологія роботи:
Для відображення будь-яких операцій по розрахунках з покупцями, постачальниками, по податках в програмі необхідно вносити дані по конкретним контрагентам. Дані про контрагентів зберігаються у однойменному довіднику. Розглянемо заповнення довідника «Контрагенти» на конкретному прикладі.
Технологія роботи:
1. Виконати Довідники → Купівлі та продажі → Контрагенти.
2. Для створення нового елемента у довіднику виконати Ще → Додати, або натиснути кнопку Створити чи клавішу Insert на клавіатурі.
3. У вікні, що з’явиться, розміщено 5 закладок: Головне, в якій вносяться основні дані про контрагента, його коди та повне найменування; Адреси, на якій вносяться контакти контрагента – адреси, телефони, контактних осіб; Відповідальні особи, Додаткова інформація та FREDO: ДокМен, які ми не будемо заповнювати. У поле Найменування вноситься назва контрагента, під якою цей контрагент буде записаний в базу і по якій буде здійснюватися пошук його в базі. Наприклад, у нас є контрагент СТОВ «Нива», тоді в поле Найменування вносимо Нива.
4. На закладці Головне заповнимо поля наступним чином:
- група контрагентів – вибирається група довідника контрагенти, до якого відноситься даний елемент (Юридичні особи);
- Вид – за допомогою кнопки вибору вибирається вид контрагента – Юр. особа;
- не є резидентом – у випадку, якщо контрагент є нерезидентом (не платником податків ) то відмічається дане поле;
- повне найменування – вноситься повне найменування контрагента, яке буде виводитися в документах для друку – Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Нива» або СТОВ «Нива»;
- код за ЄДРПОУ – код підприємства в єдиному реєстрі підприємств і організацій України – 25904569;
- схема оподаткування – вибирається схема оподаткування, яка застосовується контрагентом (Єдиний податок і ПДВ, третя група);
- ІПН – вводиться податковий номер платника ПДВ – 259045610036.
5. В розділі Банківські рахунки створюємо новий елемент і вводимо дані:
- номер рахунку – вводиться порядковий номер рахунку контрагента: UA333052990000026005302982185;
- Банк – з довідника Банки вибирається банк контрагента (якщо даного банка немає в довіднику, то потрібно створити додаванням із класифікатора банків): ПАТ «ПРИВАТБАНК» МФО 305299;
- Найменування – вводиться назва рахунка контрагента, яка буде виводитися при виборі рахунків: ПРИВАТБАНК (грн.).
6. В розділі Договори контрагентів при створенні елементу автоматично створюється новий елемент, який потрібно відкоригувати та вести дані:
- найменування – вводиться назва договору контрагента, яка буде виводитися при виборі: Купівля зернових;
- для друку – вводиться назва договору контрагента, яка буде виводитися при друці первинних документів: Договір купівлі-продажу № 125 від 26.12._ (рік, що передує поточному року навчання);
- вид договору – за допомогою кнопки вибору вибираємо тип договору: З постачальником;
- номер – вводиться порядковий номер договору: 125;
- від – вводиться дата підписання договору: 26.12._ (рік, що передує поточному року навчання);
На закладці Основні вводяться наступні дані:
- За бух. обліком – вибирається вид розрахунку (в нашому випадку – За документами розрахунків»);
- За обліком ПДВ – вибирається вид розрахунку (в нашому випадку – За документами розрахунків»);
- Валюта – вибирається валюта, у якій здійснюються взаєморозрахунки по даній операції - грн;
- Вид взаєморозрахунків – вибираються тип взаєморозрахунків, який використовується з даним контрагентом (не вибирається);
- Тип цін – вибирається тип цін, по яких здійснюються взаєморозрахунки з контрагентом (Основна ціна продажу – якщо контрагент – замовник, та Основна ціна закупівлі – якщо контрагент – постачальник) - не обираємо;
- Вид діяльності – вибирається тип діяльності, до якої відноситься операція з контрагентом (Операційна);
На закладці «Податковий облік» вводяться наступні дані:
- схема податкового обліку – вибирається схема податкового обліку по операціях з контрагентом (За першою подією);
- схема податкового обліку по тарі – вибирається схема податкового обліку по операціях з контрагентом по зворотній тарі (За першою подією);
- вид договору за ЦК (для податкової накладної) – вибирається вид договору (Договір поставки);
- форма розрахунків (для податкової накладної) – вибирається вид взаєморозрахунків із контрагентом (Оплата з поточного рахунку)
7. На закладці Адреси заповнимо поля наступним чином:
- Юридична адреса контрагента – за допомогою кнопки вибору заходимо у вікно Адреса і роздільно по полях адреси вводимо дані: 08141, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Святопетрівське, вул. Господарська, будинок № 1;
- Фактична адреса контрагента – за допомогою кнопки вибору заходимо у вікно Адреса і одним довільним рядком вводимо дані: 08141, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Святопетрівське, вул. Господарська 5, кв.9;
- телефон – за допомогою кнопки вибору заходимо у вікно Телефон і окремо вводимо код і номер телефону: (04598) 5-02-04;
Після заповнення усіх закладок записується створений Контрагент натисненням кнопки «Записати і закрити».
3. Створення елементів довідника Контрагенти
Технологія роботи:
Аналогічно до завдання 5 даної лабораторної роботи створити у відповідних групах довідника Контрагенти елементи згідно таблиці.
Дані для заповнення довідника Контрагенти
Назва |
Перевізник |
Будинок меблів |
Автоліга |
Веселка |
Краків |
Прогрес |
Київська регіональна митниця |
ПриватБанк |
Rivera |
Повна назва |
ТОВ «Перевізник» |
ТОВ «Будинок меблів» |
ПАТ «Автоліга» |
ТОВ «Веселка» |
Готель «Краків» |
ТОВ «Прогрес» |
ПАТ КБ «Приватбанк» |
Rivera |
|
Організаційно-правова форма |
Юридична особа |
Юридична особа |
Юридична особа |
Юридична особа |
Юридична особа |
Юридична особа |
Юридична особа |
Юридична особа |
Юридична особа |
Фактична адреса |
03022, м. Київ, вул. Васильківська, 30 |
03127, м. Київ, пр-т Голосіївський, 100/2 |
03680, м. Київ, пр-т Академіка Глушкова, 15-Б |
18002, м. Черкаси, вул. Курортна, 11 |
04071, м. Київ, вул. Ярославська, 57 |
02090, м. Київ, вул. Шевченка, 1 |
03680, м. Київ, вул. Лепсе, 8-А |
03150, м. Київ, вул. Предславинська, 19 |
Туреччина |
Юридична адреса |
02092, м. Київ, вул. Марганецька, 95 |
03127, м. Київ, пр-т Голосіївський, 100/2 |
01001, м. Київ, вул. Грінченко, 1 |
18002, м. Черкаси, вул. Курортна, 11 |
04071, м.Київ, вул. Ярославська, 57 |
02090, м. Київ, вул. Шевченка, 1 |
03680, м. Київ, вул. Лепсе, 8-А |
03150, м. Київ, вул. Предславинська, 19 |
Туреччина |
Система оподаткування |
Єдиний податок |
Податок на прибуток і ПДВ |
Податок на прибуток і ПДВ |
Не платник |
Податок на прибуток і ПДВ |
Не платник |
|||
Телефон |
(044) 494-23-47 |
(044) 567-87-98 |
(044) 279-57-34 |
(0472) 45-07-79 |
(044) 257-12-15 |
(044) 593-03-29 |
(044) 257-85-48 |
(044) 487-12-58 |
|
ЄДРПОУ |
32771122 |
25148756 |
16286412 |
34965659 |
25489567 |
58743697 |
00137331 |
21705696 |
******** |
ІПН |
|
|
162864126506 |
349656526595 |
2548956325 |
5874369965 |
|
217056926658 |
|
Вид договору |
З постачальником |
З покупцем |
З постачальником |
З покупцем |
З постачальником |
З постачальником |
Інше |
Інше |
З постачальником |
Взаєморозрахунки в обліку та по ПДВ |
За документами розрахунків |
За документами розрахунків |
За документами розрахунків |
За документами розрахунків |
За документами розрахунків |
За документами розрахунків |
По договору в цілому |
По договору в цілому |
За документами розрахунків |
МФО банку |
321767 |
300465 |
300465 |
354347 |
300711 |
320478 |
899998 |
300711 |
|
№ рахунка |
UA873217670000000260001057502 |
UA393004650000000002600054878 |
UA193004650000000260008741256 |
UA623543470000000260005984301 |
UA933007110000000260005896358 |
UA073204780000000260005898457 |
UA54899998000000037349210002 |
UA803007110000000032007192601 |
|
Розміщення |
Юридичні особи |
Банки та митниці |
Нерезиденти |
Назва |
Іванов І.І. |
Дема І.Б. |
Селинова Ю.Ю |
ДКСУ в м. Києві |
|
Повна назва |
Іванов Іван Іванович |
Дема Іван Богданович |
СПД Селинова Юлія Юріївна |
ДКСУ в м. Києві |
|
Організаційно-правова форма |
Фізична особа |
Фізична особа |
Фізична особа |
Юридична особа |
|
Вид договору |
Інше |
Інше |
З постачальником |
Інше |
|
Взаєморозрахунки в обліку та по ПДВ |
По договору в цілому |
По договору в цілому |
По договору в цілому |
По договору в цілому |
|
Фактична адреса |
м. Київ, вул. Героїв оборони, 12, кв. 25 |
м. Київ, вул. Академіка Глушкова, 24, кв. 28 |
м. Київ, вул. Малишка, 3, кв. 478 |
м. Київ, вул. Антоновича, 112 |
|
Юридична адреса |
|
|
|
м. Київ, вул. Антоновича,112 |
|
Телефон |
(044) 527-69-89 |
(044) 748-59-23 |
(066) 316-85-45 |
(044) 897-12-15 |
|
Паспорт |
НА 975678 |
НА 531589 |
АА 456325 |
|
|
Виданий |
Полонським РВ УМВС України в Хмельницькій обл., 12.04.02 |
Обухівським РВ УМВС України в Київський обл., 30.09.93 |
Ямпільським РВ УМВС України у Вінницькій обл., 02.04.02 |
|
|
ЄДРПОУ |
8597536894 |
5896475589 |
2039816069 |
32075021 |
|
МФО банку |
|
|
322313 |
899998 |
|
№ рахунка |
|
|
UA293223130000000260030230744 |
UA388999980000000256083132601 (ПДВ) |
UA328999980000031114009700003 (Податок на прибуток) |
UA728999980000000256093122602 (ЄСВ) |
UA098999980000031116029700004 (Акциз) |
||||
UA728999980000000256093122603 (Військовий збір) |
UA368999980000033214800700005 (ПДФО) |
||||
Система оподаткування |
Не платник |
Не платник |
Єдиний податок |
Не платник |
|
Розміщення |
ФОП |
Бюджет |
4. Ознайомлення з альтернативними програмами для ведення бухгалтерського обліку
Вивчаємо новий програмний продукт - MASTER:БУХГАЛТЕРІЯ. Перегляньте файл, який доданий до цієї лабораторної роботи.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання