Лабораторна робота №18
Лабораторна робота № 18
ДОДАТКОВІ ВИТРАТИ ІЗ ПРИДБАННЯ ТМЦ. ПРИДБАННЯ УСТАТКУВАННЯ
Мета: Розглянути та вивчити порядок відображення додаткових витрат у програмі.
Завдання: Виконати нижченаведене завдання у прикладній програмі ведення бухгалтерського обліку.
Методичні рекомендації: методика виконання лабораторної роботи у прикладній програмі детально описана у нижченаведеному завданні. Додаткові відомості можна одержати із методичних рекомендацій до виконання завдань по дисципліні «Бухгалтерський облік у прикладних програмних рішеннях», яка розміщена на цьому електронному курсі.
Форма та строки подання: виконані завдання лабораторної роботи оформлюються у вигляді короткого звіту у форматі документу MS Word. Цей файл має містити кілька скрін-копій виконаного завдання у прикладній програмі ведення бухгалтерського обліку та містити кілька абзаців текстового опису виконаного завдання. На кожній скрін-копії має бути видно прізвище студента, який виконав завдання.
Критерії оцінювання: лабораторна робота оцінюється максимально у 5 балів (якщо інше не передбачено налаштуваннями журналу оцінок цього курсу). У т.ч. 3 балів - завдання виконано без суттєвих помилок, але подано невчасно, 4 балів – завдання виконано вчасно, але є незначні помилки, 5 балів - завдання виконані повністю, без помилок і вчасно.
Деталі завдання:
Відобразити в програмі доставку придбаних ТМЦ у ТОВ «Прогрес». Доставку здійснило ТОВ «Перевізник» згідно рахунка № 8 від 15.01.2_ (рік навчання). Вартість транспортних послуг по Україні становила 5200,00 грн. без ПДВ.Постачальник 15.01.2_ (рік навчання) виписав Акт виконаних робіт № 8 на суму 5200,00 грн. без ПДВ.
Підприємство 19.01.2_ (рік навчання) оплатило 100 % вартості доставки ТМЦ.
Відображення операції у програмі:
1. Створення документу Рахунок на оплату постачальника;
2. Створення на підставі документа Надходження товарів і послуг документа Надходження додаткових витрат;
3. Створення на підставі документа Надходження додаткових витрат документа Реєстрація вхідного податкового документа;
4. Створення на підставі документа Надходження додаткових витрат документа Списання з банківського рахунку;
1.1. Створення документа Рахунок на оплату постачальника
Технологія роботи:
1. В розділі програми Купівлі → Купівлі → Рахунки на оплату постачальників створити Рахунок на оплату постачальника.
2. У вікні, що відкрилося, потрібно створити новий документ від 15.01.2_ (рік навчання), вид Операції: Покупка, комісія;
3. У полях шапки документа потрібно ввести наступні дані:
- Контрагент – Перевізник;
- Договір – Доставка ТМЦ (потрібно створити), з наступними параметрами:
- найменування – Доставка ТМЦ;
- для друку – Доставка ТМЦ;
- вид договору – за допомогою кнопки вибору вибираємо тип договору: З постачальником;
- номер – вводиться порядковий номер договору: -;
- від – вводиться дата підписання договору: -;
- по бух. обліку – По розрахункових документах;
- по обліку ПДВ – По розрахункових документах, зняти галочку Складний облік ПДВ;
- вид взаєморозрахунків – Безготівкові;
- тип ціни – Основна ціна закупівлі;
- вид діяльності – Операційна;
4. Заповнити на закладці Послуги табличну частину згідно умов задачі:
- номенклатура – вибрати елемент Транспортні послуги по Україні із папки Послуги довідника Номенклатура (елемент потрібно створити), з наступними параметрами:
- коротке та повне найменування – Транспортні послуги по Україні;
- відмітити поле Послуга;
- одиниця виміру – грн. (у Класифікаторі код 2454);
- ставка ПДВ – 20 %;
- записати елемент та вибрати його.
- кількість – 1;
- ціна – 5200,00 грн.;
- %ПДВ – Не ПДВ.
5. Перейти на закладку Додатково, де ввести наступні дані у відповідних полях:
- вхідний номер – номер документа постачальника;
- вхідна дата – дата внесення документа у програму (в нашому випадку відповідає даті виписки документа);
- відповідальний – користувач програми, який створив даний документ;
6. Після заповнення усіх даних документ проводиться.
1.2. Створення документа Надходження додаткових витрат
Технологія роботи:
1. В розділі програми Купівлі → Купівлі → відкрити журнал Надходження товарів і послуг.
2. У вікні, що відкрилося, потрібно встановити курсор на документ, по якому надійшли ТМЦ, по яких несуться додаткові витрати.
3. За допомогою команди Створити на підставі сформувати Надходження додаткових витрат;
4. Програма сформує документ Надходження додаткових витрат, в якому основні поля вже заповнені.
5. В полях документа, які не заповнені, потрібно ввести наступні дані:
- дата документа – 15.01.2_ (рік навчання);
- сума без ПДВ – сума понесених додаткових витрат без ПДВ (5200,00 грн.);
- контрагент – вноситься контрагент, який надав послуги чи виконав роботи, що відносяться до додаткових витрат (Перевізник);
- договір – вибирається договір, згідно якого були понесені додаткові витрати (Доставка ТМЦ);
- спосіб розподілу – вибирається спосіб розподілу додаткових витрат між ТМЦ, що надійшли (По сумі);
- документ розрахунків – вибирається документ, згідно якого здійснюються розрахунки з контрагентом (Рахунок на оплату постачальника від 15.01.2_ (рік навчання));
- ставка ПДВ – вибирається ставка ПДВ, яка використовується при розрахунках із контрагентом (Не ПДВ %);
5. Перейти на закладку Додатково, де ввести наступні дані у відповідних полях:
- вхідний номер – номер документа постачальника;
- вхідна дата – дата внесення документа у програму (в нашому випадку відповідає даті виписки документа);
- відповідальний – користувач програми, який створив даний документ;
6. Після заповнення усіх даних документ проводиться.
1.3. Створення на підставі документа Надходження додаткових витрат документа Реєстрація вхідного податкового документа;
1.4. Створення документа Списання з банківського рахунку
Відображення погашення заборгованості постачальнику по доставці відбувається аналогічно, як і іншим контрагентам. (технологія створення документа Списання з банківського рахунку наведено в лабораторній роботі №17).
Завдання для самостійного виконання. Відобразити погашення заборгованості перед ТОВ «Перевізник» 19.01.2_ (рік навчання).
2. Відображення придбання у постачальника ТМЦ
Завдання для самостійного виконання. Відобразити в програмі придбання у ПАТ «Автоліга» (платник ПДВ), згідно рахунка-фактури № 5 від 26.01.2_ (рік навчання) автомобіля WV T4 вартістю 187 500,00 грн. (без ПДВ). Автомобіль був оприбуткований на Склад ОЗ 29.01.2_ (рік навчання) згідно видаткової накладної № 12 від 29.01.2_ (рік навчання). Також постачальник виписав податкову накладну № 12 від 29.01.2_ (рік навчання). Оплати за автомобіль не було. Рахунок-фактуру створювати із видом операції Устаткування. Елемент Автомобіль WV T4 довідника Номенклатура створювати в папці Устаткування до встановлення. Рахунок обліку придбання автомобіля – 1521, податкове призначення – Опод. ПДВ, операція відноситься до поставок основних фондів.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання