Завдання практики 4. Закриття періоду і формування звітів
Тема: Закриття періоду. Формування звітів.
Мета: Розглянути та вивчити порядок закриття періоду та формування звітності у програмі.
Завдання: Виконати нижченаведене завдання у прикладній програмі ведення бухгалтерського обліку.
Методичні рекомендації: методика виконання роботи у прикладній програмі детально описана у нижченаведеному завданні. Додаткові відомості можна одержати із методичних рекомендацій до виконання завдань по дисципліні «Бухгалтерський облік у прикладних програмних рішеннях», яка розміщена на цьому електронному курсі.
Форма та строки подання: виконані завдання оформлюються у вигляді короткого звіту у форматі документу MS Word. Цей файл має містити кілька скрін-копій виконаного завдання у прикладній програмі ведення бухгалтерського обліку та містити кілька абзаців текстового опису виконаного завдання. На кожній скрін-копії має бути видно прізвище студента, який виконав завдання.
Критерії оцінювання: робота оцінюється максимально у 10 балів (якщо інше не передбачено налаштуваннями журналу оцінок цього курсу). У т.ч. 5 балів - завдання виконано без суттєвих помилок, але подано невчасно, 8 балів – завдання виконано вчасно, але є незначні помилки, 10 балів - завдання виконані повністю, без помилок і вчасно.
Деталі завдання:
Завдання 1. Закриття місяця.Відобразити 30.04 закриття квітня 20_(поточний рік) р.
Порядок виконання завдання:
Після внесення всіх операцій в програму за відповідний місять відбувається закриття місяця для автоматичного розрахунку собівартості виготовленої продукції та закриття рахунку 7 та 9 класів. Здійснюється це за допомогою регламентної операції «Закриття місяця»
- Створити 30.04._ (поточний рік) р. нову регламентну операцію «Закриття місяця» розділ програми «Операції → Закриття періоду → Закриття місяця». В документі відмітити усі рядки та провести документ.
- Детально проаналізувати та перевірити створені цим документом кореспонденції рахунків.
- Розглянути та перевірити довідки-розрахунки.
- Проаналізувати собівартість виробленої продукції.
Завдання 2. Визначення фінансового результату.
Відобразити 30.04 визначення фінансового результату за квітень 20_(поточний рік)р.
Порядок виконання завдання:
Після закриття місяця відбувається автоматичне закриття рахунків 7 та 9 класів та визначення фінансового результату. Здійснюється це за допомогою регламентної операції «Визначення фінансових результатів».
Створити 30.04._(поточний рік)р. нову регламентну операцію «Визначення фінансових результатів» розділ програми «Операції → Закриття періоду → Визначення фінансових результатів». В документі відмічати поле «Розраховувати прибуток/збиток (на рахунку 44)» та «Закривати доходи та витрати (на рахунок 79)» та провести документ.
Завдання 3. Формування стандартного звіту «Оборотно-сальдова відомість». Збереження звіту у форматі скрін-копії.
Сформувати «Оборотно-сальдова відомість» за квітень 20_(поточний рік) р.
Порядок виконання завдання:
Вся введена інформація в програму виводиться у вигляді звітів. Звіти знаходяться у розділі програми «Звіти».
За допомогою меню «Звіти» відкрити звіт «Оборотно-сальдова відомість» та сформувати її за квітень 20_(поточний рік)р. згідно наступних параметрів:
- по субрахунках;
- з виведенням найменування рахунків.
Завдання 4. Формування регламентованого звіту «Звіт малого підприємства».
Сформувати «Звіт малого підприємства» за 2 квартал 20_(поточний рік) р.
Порядок виконання завдання:
Вся введена інформація в програму виводиться у вигляді звітів. Звіти знаходяться у розділі програми «Звіти».
1. За допомогою розділу «Звіти → Регламентована звітність → Регламентовані звіти вбудовані» відкрити звіт «Звіт малого підприємства» за 2 квартал 20_(поточний рік) р.
2. Заповнити звіт у тисячах гривень з точністю 1.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання