Шановні колеги,
під час карантину ми з вами не просто сидимо дома, а організовуємо для наших студентів дистанційне навчання.
Дистанційне навчання передбачає зокрема і онлайн спілкування зі студентами. Далі про те, як це можна зробити.
Розділимо на дві частини:
1. Організувати дистанційне спілкування зі студентами в межах свого курсу (просто організувати та звітуватися перед керівництвом ;) ):
- для асинхронного спілкування підійде діяльність форум, де можна задавати запитання студентам та відповідати на їхні запитання. плюси цього в тому, що всі спілкуються та бачать обговорення. гілки обговорення не втрачаються в потоці спілкування.
- для синхронного текстового спілкування можна використати чат. потребує одночасного перебування на курсі учасників спілкування. корисний для швидкого обміну повідомленнями в реальному часі. спілкування залишається доступним, щоб пізніше повернутися і перечитати.
- для проведення відеолекції можна скористатися новим ресурсом на нашому порталі - Zoom meeting. Як це організувати читайте в інструкції долученій до форума.
2. Організувати дистанційне спілкування зі студентами іншими програмними засобами (існує купа різноманітних можливостей):
- створити групу у Telegram, Viber, WhatsApp, Discort
- організовувати конференції через Skype, Google Hangouts, Jitsi
- використати спеціальну навчальну платформу для ведеозустрічей Cisco Webex (інструкцію до користування дивіться в долученні, або на https://youtu.be/LMZDEPtqGgA)
- інші придумані вами варіанти ;-)
Зауважу, що кожного тижня декани будуть звітувати на ректораті, як проходить процес дистанційного навчання. Тож, скористайтеся можливістю і заробіть собі плюси в карму.