Опції зарахування

Спеціальність: 075 Маркетинг. ОС: Бакалавр. Семестр: 2 (2-3). ЄКТС: 2 (6).
Розподіл годин: Лекції - 15; Практичні - 30; Самостійна робота - 15. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Вивчення основних аспектів вебдизайну, які є важливими для маркетологів, оволодінні основними принципами та навичками вебдизайну для створення ефективних та привабливих вебсайтів у контексті маркетингової діяльності.
Покликання на силабус Силабус (Тут потрібно надати посилання на Силабус, розміщений на сторінці кафедри).
Рік останньої атестації: 2024
Автори курсу: Глазунова Олена Гриорівна; Саяпіна Таїсія Петрівна; Волошина Тетяна Володимирівна; Корольчук Валентина Ігорівна
Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.
Accessibility

Шрифти

Розмір шрифта

1

Колір тексту

Колір тла