Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

Сторінка:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  16  (Далі)
  Все

«

«Партизанський маркетинг»

орієнтований в основному на залучення уваги.



А

Адміністративно-відомча форма регулювання

передбачає пряме дотаційне фінансування відповідно до спеціальних законів.



Б

Бізнес-ангел

приватний інвестор, що вкладає гроші в інноваційні проекти (стар-тапи) на етапі створення підприємства в обмін на повернення вкладень та долю в капіталі(зазвичай блокуючий пакет, а не контрольний).


Бізнес-інкубатор

сприяння створенню малих інноваційних підприємств через доступ до різних видів ресурсів, а також надання різних видів послуг за пільговими цінами.


В

Венчурне фінансування

це пов'язана з підвищеним ризиком форма фінансування капіталу, за якої кредит надають не під відсотки, а під певну частку приросту капіталу чи під частку акціонерного капіталу майбутнього підприємства).


Вертикальний маркетинг

ґрунтується на логічності й послідовності мислення.



Винахід

результат науково-дослідницьких і дослідно-конструкторських робіт (НДДКР), що відображає принципово новий механізм, який може стати основою появи значної частини інновацій та інноваційних процесів і суттєво вплинути на розвиток НТП.



Винахідницький маркетинг

займається «пошуком і реалізацією можливостей на базі наявних потреб та ресурсів».


Виробничо-технологічні ресурси

являють собою сукупність виробничих і невиробничих приміщень, допоміжного виробництва, рухомого складу, під’їзних шляхів, сировини, основних і допоміжних матеріалів, палива, енергії, технічного і технологічного оснащення для виробництва інноваційної продукції.


Витратний підхід (підхід на основі активів)

заснований на припущенні, що вартість об’єкта інтелектуальної власності (ОІВ) дорівнює вартості витрат на його створення, доведення до робочого стану та амортизацію.



Сторінка:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  16  (Далі)
  Все