Термінологічний словник
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
Б |
---|
банерФорма мережної реклами, впроваджувана в веб-сторінки, що містять корисну для
користувача інформацію (новини, запити до пошукових машин та ін.). Являє собою текстове
повідомлення або графічне зображення, аналогічне рекламному модулю в пресі. Звичайно
використовуються графічні зображення у форматі GІF, JPEG, PNG або об’єкти мультимедіа
(анімація, звук або відео з використанням технологій Sіlverlіght, Java, Shockwave або Flash). Як
правило, банери містять посилання на сайти рекламодавців для залучення трафіка. | |
Бібліографічна інформаціявідомості про документи, необхідні для їх ідентифікації та розвідки. | |
Бібліографічне посилання– сукупність бібліографічних відомостей, що цитуються, розглядаються або згадуються в тексті документа, іншого документа (його складової частини або групи документів), необхідних і достатніх для його загальної характеристики, ідентифікації та пошуку. | |
білінг(billing) (ІТ) Процедура збору, аналізу й підготовки даних про розмір оплати за комплекс послуг,
отриманих клієнтом в тій або іншій структурі бізнесу. Включає також підготовку, виставляння і
роздрук рахунків для видачі або відсилання клієнту. Прикладом є ведення провайдерами
Інтернету звітів про оплату за трафік. | |
блог(blog, англ. blog, від web log, «мережний журнал або щоденник подій») Веб-сайт, основний вміст якого – записи, що додаються регулярно, зображення або
мультимедіа. Мережний щоденник, в якому відвідувачі можуть коментувати записи автора. | |
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка