Термінологічний словник
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
К |
---|
Кар'єра внутріорганізаційнаохоплює послідовну зміну стадій професійного розвитку працівника в межах однієї організації. | |
Кар'єра діловаце
підвид трудової кар'єри, який поширюється на просування і досягнення успіху в
специфічних видах трудової діяльності – бізнесі, комерції, тобто в тих видах економічної
діяльності, які приносять прибуток, доход або інші особисті вигоди. | |
Кар'єра професійнахарактеризується проходженням конкретним працівником у процесі професійної діяльності різних стадій розвитку: навчання, початок трудової діяльності, професійне зростання, послідовний розвиток своїх індивідуальних професійних здібностей, припинення трудової діяльності та перехід на пенсію. Ці стадії конкретний працівник може пройти в різних організаціях. | |
Кар’єра трудоваце
індивідуальна послідовність змін у праці особистості, що обумовлена зміною її
становища на вертикальній шкалі складності праці або соціальній драбині робочих
місць, посад. | |
Комунікативні вміння | |
Конфлікт(структура будь-якого конфлікту включає такі елементи): ]) суб'єкт: сторони (участники) конфлікту; 2) умови конфлікту; 3) предмет конфлікту; 4) дії учасників конфлікту; 5) наслідки (результат) конфлікту. За відсутності одного з елементів структури конфлікт не відбувається або суттєво міняє свій характер. | |
Конфлікт (міжгруповий)виникає між формальними та неформальними групами всередині організації
чи підприємства. Наприклад, між керівництвом і виконавцями, між працівниками
різних підрозділів, між неформальними групами всередині підрозділів, між
адміністрацією та профспілкою. Причинами міжгрупового конфлікту можуть бути
розбіжності між вищим і більш низьким рівнями управління, тобто між лінійним і
штабним персоналом. | |
Конфлікт (Міжособистісний)це найпоширеніший тип конфлікту. В організаціях він проявляється
по-різному. Багато керівників вважають, що єдиною його причиною є відмінність
характерів. Однак більш глибокий аналіз показує, що в основі таких конфліктів,
зазвичай, лежать об'єктивні причини. Найчастіше це боротьба за обмежені
ресурси: матеріальні засоби, виробничі площі, час використання устаткування,
робочу силу тощо. Конфлікти виникають між керівником і підлеглим, наприклад,
коли підлеглий переконаний, що керівник висуває до нього завищені вимоги, а
керівник вважає, що підлеглий не бажає працювати на повну силу. | |
Конфлікт (особистісно-груповий)в організаціях або у виробничих колективах виникає найчастіше між групою
та керівником. Особливо тяжко він протікає за авторитарного стилю керівництва,
коли підлеглі повинні виконувати тільки те, що наказує керівник. Якщо керівник
не враховує позиції та інтереси членів колективу, що перешкоджає ефективній
взаємодії, то такий конфлікт можна оцінювати як дисфункціональний
(деструктивний). | |
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання