Глосарій курсу
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
К |
---|
Кадрові ресурсихарактеризуються
загальною кількістю працівників на підприємстві, їх структурним поділом за видами
діяльності в інноваційному процесі, кваліфікаційним рівнем. | ||
Комбіновані платежінайпоширеніші
та передбачають виплату ліцензіару ліцензіатом первинного фіксованого платежу
до початку виробництва і збуту ліцензійної продукції з подальшою виплатою
залишку розрахункової ціни ліцензії як роялті після того, як буде налагоджено
виробництво ліцензійної продукції. | |
Комерціалізація об’єктів інтелектуальної власностіце взаємовигідні (комерційні) дії всіх учасників процесу перетворення результатів інтелектуальної праці на ринковий товар. | |
Комерційна таємницяце технічна,
комерційна, організаційна та інша інформація, яка здатна підвищити ефективність
виробництва або іншої соціально доцільної діяльності, забезпечити інший
позитивний ефект. | |
Комерційний ефектце
ефект, який одержується окремо розробником, виробником і споживачем нової
техніки, обчислюють на окремих стадіях «життєвого циклу» нової техніки (стадії
розробки, виробництва, експлуатації). | ||
Комунікаційний потенціалвідображає наявність комунікаційних зв'язків, які вказують на рівень визначеності та ефективності взаємодії суб'єкта господарювання з елементами зовнішнього середовища. | ||
Комутанти («миші»)використовують
інновації, створені іншими (як правило, віолентами), збагачуючи їх
індивідуальними характеристиками, пристосовуючись до невеличких за обсягами
потреб конкретного клієнта. | ||
Краудфандінгпередбачає
співпрацю людей, які об'єднують гроші чи інші ресурси для підтримки ідей, людей
або організацій. | ||
Креативний менеджментє
процесом створення нової системи знань, умінь і навичок. | ||
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла