Термінологічний словник
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
Екологічне виховання- це розвиток волі, почуття, рис характеру, які б проявились в правильній (етичній) поведінці по відношенню до природного середовища. | |
В |
---|
Виховання- вироблення ціннісних орієнтацій екологічного характеру, мотивів і потреб, звичок екологічно доцільної поведінки й діяльності, волі, наполегливості у досягненні екологічних цілей. | |
Всеохоплюваність - передбачає надання освітніх екологічних послуг людині будь-якого віку незалежно від соціального та громадянського статусу згідно з її потребами і можливостями. | |
Всесвітня хартія природи– перший міжнародний документ, який підкреслює, що всім формам життя повинна бути забезпечена можливість існування. У 1982 році Генеральною Асамблеєю ООН прийнята. | |
Г |
---|
Глобальна екологія- досліджує взаємодію людини і природи у планетарному масштабі. | |
Д |
---|
Диференційованість і варіативність- означає диференціацію змісту екологічної освіти та виховання залежно від державних нормативних вимог до фахівця; різноманітність програм, форм і методів навчання з урахуванням потреби у екологічних знаннях. | |
Діагностичність- передбачає необхідність і можливість діагностики сформованості рівня екологічної культури з метою подальшої корекції щодо його підвищення та проектування навчально-виховного процесу. | |
Доступність- передбачає для будь-якої людини доступність системи екологічної освіти з урахуванням різноманітних форм і методів. | |
Дошкільне виховання– найперший рівень, коли головну роль відіграє родинне виховання. | |
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла