Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

Сторінка:  1  2  (Далі)
  Все

К

капіталізація ринкова

- сумарна вартість всіх випущених в обіг звичайних і привілейованих акцій



Кваліфікація

офіційний результат оцінювання і визнання, який отримано, коли уповноважена установа встановила, що особа досягла компетентностей (результатів навчання) відповідно до стандартів вищої освіти, що засвідчується відповідним документом про вищу освіту.


Клірингова палата

Юридична особа, яка забезпечує розрахунки усіх біржових операцій. 



Комісійна торгівля


Роздрібна торгівля, що припускає продаж комісіонерами товарів, переданих їм для реалізації третіми особами-комітентами, по договорах комісії.

Джерело: Щур Д.Л., Труханович Л.В. Документация торгового предприятия, 2002.



Компетентність

здатність особи успішно соціалізуватися, навчатися, провадити професійну діяльність, яка виникає на основі динамічної комбінації знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей.


Комунікативний процес

- це взаємодія між різними суб'єктами комунікації, при якому здійснюється обмін інформацією. Він включає динамічну зміну етапів формування, передавання, приймання, розшифрування і використання інформації в обох напрямках при взаємодії комунікантів.


Концепція глобалістської орієнтації

їх прихильники вбачають визначну роль новітніх засобів масової інформації у творенні нової культури, нових засад спілкування і взаємодії людей.



Концепція обмежених ефектів

Передбачає врівноважений підхід до вивчення масової комунікації, а ЗМІ вважає відокремленими і незалежними від владних структур соціальними інститутами, які є поширювачами інформації, майже вільними від зовнішнього тиску. Їх завдання інформування суспільства.



Концепція тотального впливу

Згідно з нею громадська думка формується здебільшого під тотальним впливом масової інформації. Така інформація багато в чому визначає соціальні цінності і стереотипи.

Такий підхід до вивчення масової комунікації співвідноситься з розумінням соціального світу як «масового суспільства».



Коротка позиція

Продаж фючерса чи опціона. 




Сторінка:  1  2  (Далі)
  Все