Термінологічний словник
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
А |
---|
І |
---|
Інфраструктура товарного ринку— це сукупність підприємств, організацій або їх структурних підрозділів, які здійснюють різні види діяльності у сфері товарного обігу. До таких видів діяльності належать: •
торговельна діяльність, метою якої є отримання прибутку •
надання підприємствам різних
послуг (транспортних, | |
Н |
---|
непрямі елементи інфраструктури- підприємства й організації, що надають послуги щодо просування товарів виробнику й активним елементам, зокрема: •
посередницькі структури, що не мають права власності на •
організатори оптового обороту (товарні біржі, виставки й • митні органи, підприємства-декларанти і митні ліцензійні склади; • транспортно-експедиційні підприємства; •
рекламні агентства, засоби масової інформації та інші | |
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла