Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

А

активні елементи інфраструктури належать:

•        оптові підприємства з повним комплексом закупівельно-
збутових операцій;

•        підприємства роздрібної торгівлі (у тому числі підприєм­
ства громадського харчування і власники дрібнороздріб­
ної торговельної мережі).

Ці підприємства здійснюють купівлю-продаж товарів за свій рахунок і є замовниками послуг, що надаються іншими елемен­тами інфраструктури товарного ринку.



І

Інфраструктура товарного ринку

 — це сукупність під­приємств, організацій або їх структурних підрозділів, які здійс­нюють різні види діяльності у сфері товарного обігу. До таких видів діяльності належать:

•        торговельна діяльність, метою якої є отримання прибутку
від операцій купівлі-продажу товарів;

•        надання  підприємствам  різних  послуг  (транспортних,
складських, виставкових, рекламних, посередницьких,
митних та ін.), що сприяють просуванню товарів від виробників до споживачів.



Н

непрямі елементи інфраструктури

-  підпри­ємства й організації, що надають послуги щодо просування то­варів виробнику й активним елементам, зокрема:

•        посередницькі структури, що не мають права власності на
товар;

•        організатори оптового обороту (товарні біржі, виставки й
оптові ярмарки, аукціони, оптові продовольчі ринки);

•        митні органи, підприємства-декларанти і митні ліцензійні склади;

•        транспортно-експедиційні підприємства;

•        рекламні агентства, засоби масової інформації та інші
розповсюджувачі реклами, торгово-промислові палати, консалтингові організації;