Робоча програма
1. Мета, завдання та компетентності навчальної дисципліни
Мета: сформувати у студентів теоретичні знання щодо агрохімічної складової комплексу характеристик ґрунтового покриву як головного ландшафтного компоненту і об’єкту вивчення землевпорядних установ і організацій, навики агрохімічного обстеження й практичного застосування результатів.
Завдання: оволодіти знаннями й розумінням параметрів родючості ґрунтів як найціннішої їх властивості, генетичного й агрономічного значення мінеральної і органічної частин, поживного режиму ґрунту, значення рухомих сполук макро-, мезо- і мікроелементів для продуктивності культур, освоїти основні правила хімічної меліорація ґрунтів, види й загальні характеристики мінеральних та органічних добрив як засобу підвищення родючості ґрунтів, агрохімічне обстеження ґрунтів, правила його проведення й практичне значення.
Набуття компетентностей:
інтегральна компетентність (ІК): Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі геодезії та землеустрою;
загальні компетентності (ЗК): ЗК02. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК): СК02. Здатність застосовувати теорії, принципи, методи фізико-математичних, природничих, соціально-економічних, інженерних наук при виконанні завдань геодезії та землеустрою. СК06. Здатність виконувати дистанційні, наземні, польові та камеральні дослідження, інженерні розрахунки з опрацювання результатів досліджень, оформляти результати досліджень, готувати звіти при вирішенні завдань геодезії та землеустрою.
Програмні результати навчання (ПРН) РН5. Застосовувати концептуальні знання природничих і соціально-економічних наук при виконанні завдань геодезії та землеустрою. РН15. Розробляти і приймати ефективні рішення щодо професійної діяльності у сфері геодезії та землеустрою, у тому числі за умов невизначеності.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання