Критерії оцінювання
Розподіл балів за видами навчальної діяльності
|
Вид навчальної діяльності |
Результати навчання |
Оцінювання |
|
Модуль 1. Фізіологічна характеристика системи «ґрунт–рослина» |
||
|
Розуміння значення агрохімічних досліджень ґрунтового покриву в землекористуванні. Знання основних параметрів родючості ґрунтів. Присутність і активна робота |
5 |
|
|
Лабораторна робота 1. |
Уміння складати програму відбору зразків рослин і ґрунту для досліджень залежно від завдань і масштабності Виконання в лабораторії, захист, розміщення результатів в ЕНК |
10 |
|
Самостійна робота 1 |
Самостійне виконання, здача в ЕНК |
5 |
|
Знання форм, сполук і трансформації нітрогену в ґрунті. Присутність і активна робота |
5 |
|
|
Лабораторна робота 2 |
Вміння визначати рівень забезпечення рослин нітрогеном Виконання в лабораторії, захист, розміщення результатів в ЕНК |
10 |
|
Самостійна робота 2 |
Самостійне виконання, здача в ЕНК |
5 |
|
Знання форм, сполук і трансформації фосфору в ґрунті. Вміння визначати рівень забезпеченості ґрунтів фосфором Присутність і активна робота |
5 |
|
|
Лабораторна робота 3 |
Вміння визначати рівень забезпечення рослин фосфором Виконання в лабораторії, захист, розміщення результатів в ЕНК |
10 |
|
Самостійна робота 3 |
Самостійне виконання, здача в ЕНК |
5 |
|
Знання форм, сполук і трансформації калію в ґрунті. Присутність і активна робота |
5 |
|
|
Лабораторна робота 4 |
Вміння визначати рівень забезпечення рослин калієм Виконання в лабораторії, захист, розміщення результатів в ЕНК |
10 |
|
Самостійна робота 4 |
Самостійне виконання, здача в ЕНК |
5 |
|
Модульне тестування |
Складання тесту |
20 |
|
Разом за модулем 1 |
100 |
|
|
Модуль 2. Мезо- і мікроелементи в живленні рослин |
||
|
Лекція 5 |
Знання правила проведення хімічної меліорації ґрунтів. Вміння аналітично визначати потребу у вапнуванні ґрунту. Присутність і активна робота |
5 |
|
Лабораторна робота 5. |
Вміння визначати потребу у вапнуванні ґрунту. Виконання в лабораторії, захист, розміщення результатів в ЕНК |
10 |
|
Самостійна робота 5 |
Самостійне виконання, здача в ЕНК |
10 |
|
Лекція 6 |
Знання принципів і правил агрохімічного обстеження ґрунтів. Присутність і активна робота |
5 |
|
Лабораторна робота 6 |
Вміння робити постановку досліджень щодо стану ґрунтів як основного компоненту ландшафтів і давати економічну оцінку Уміння складати програму відбору зразків рослин і ґрунту для досліджень залежно від завдань і масштабності Виконання в лабораторії, захист, розміщення результатів в ЕНК |
10 |
|
Самостійна робота 6 |
Самостійне виконання, здача в ЕНК |
10 |
|
Лекція 7 |
Уміння визначати основні агрохімічні властивості й показники ґрунтів, кваліфіковано їх інтерпретувати Присутність і активна робота |
5 |
|
Лабораторна робота 7 |
Уміння визначати основні агрохімічні властивості й показники ґрунтів, кваліфіковано їх інтерпретувати Виконання в лабораторії, захист, розміщення результатів в ЕНК |
10 |
|
Самостійна робота 7 |
Самостійне виконання, здача в ЕНК |
5 |
|
Модульне тестування |
Складання тесту |
30 |
|
Разом за модулем 2 |
100 |
|
|
Навчальна робота |
(М1 + М2)/2 * 0,7 |
≤ 70 |
|
Екзамен |
|
30 |
|
Разом за курс |
Навчальна робота + екзамен |
≤ 100 |
Розподіл балів, які отримують студенти. Оцінювання знань студента відбувається за 100-бальною шкалою і переводиться в національні оцінки згідно з табл. 1 «Положення про екзамени та заліки у НУБіП України» (наказ про уведення в дію від 26.04.2023 р., протокол № 10)
|
Рейтинг студента, бали |
Оцінка національна за результати складання |
|
|
екзаменів |
заліків |
|
|
90-100 |
Відмінно |
Зараховано |
|
74-89 |
Добре |
|
|
60-73 |
Задовільно |
|
|
0-59 |
Незадовільно |
Не зараховано |
Для визначення рейтингу студента (слухача) із засвоєння дисципліни RДИС (до 100 балів) одержаний рейтинг з атестації (до 30 балів) додається до рейтингу студента (слухача) з навчальної роботи RНР (до 70 балів): R ДИС = R НР + R АТ .
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання