Критерії оцінювання
Модуль |
Тема роботи |
Оцінка |
«Вага» модуля у загальній рейтинговій оцінці |
1 |
Тема 1. Роль агрохімії в землекористуванні. Агрохімічні параметри родючості ґрунту |
10 |
|
Тема 2. Азотний режим ґрунту |
20 |
||
Тема 3. Фосфатний режим ґрунту |
20 |
||
Тема 4. Калійний режим ґрунту |
20 |
||
Атестація за модуль 1 |
30 |
||
Всього за модуль 1 |
100 |
40 |
|
2 |
Тема 5. Хімічна меліорація ґрунтів |
30 |
|
|
Тема 6. Агрохімічне обстеження ґрунтів |
20 |
|
|
Тема 7. Добрива: поняття, класифікація |
20 |
|
|
Атестація за модуль 2 |
30 |
|
Всього за модуль 2 |
100 |
30 |
|
Навчальна робота |
|
70 |
|
|
30 |
||
РАЗОМ ЗА КУРС |
100 |
Розподіл балів, які отримують студенти. Оцінювання знань студента відбувається за 100-бальною шкалою і переводиться в національні оцінки згідно з табл. 1 «Положення про екзамени та заліки у НУБіП України» (наказ про уведення в дію від 26.04.2023 р., протокол № 10)
Рейтинг студента, бали |
Оцінка національна за результати складання |
|
екзаменів |
заліків |
|
90-100 |
Відмінно |
Зараховано |
74-89 |
Добре |
|
60-73 |
Задовільно |
|
0-59 |
Незадовільно |
Не зараховано |
Для визначення рейтингу студента (слухача) із засвоєння дисципліни RДИС (до 100 балів) одержаний рейтинг з атестації (до 30 балів) додається до рейтингу студента (слухача) з навчальної роботи RНР (до 70 балів): R ДИС = R НР + R АТ .
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання