Критерії оцінювання
1. Таблиця розподілу оціночних балів за виконання різних видів навчальної діяльності з кожного модуля та «вага» кожного модуля у загальній рейтинговій оцінці
Навчальна робота | 100 | 100 |
Модуль 1 | 100 | 35 |
Спринт 1 | 10 | |
Спринт 2 | 10 | |
Спринт 3 | 10 | |
Спринт 4 | 10 | |
Спринт 5 | 10 | |
Самостійна робота 1 | 30 | |
Тест з модуля 1 | 20 | |
Модуль 2 | 100 | 35 |
Спринт 6 | 10 | |
Спринт 7 | 10 | |
Спринт 8 | 10 | |
Спринт 9 | 10 | |
Спринт 10 | 10 | |
Самостійна робота 2 | 30 | |
Тест з модуля 2 | 20 | |
Підсумковий тест | 30 | 30 |
2. Таблиця співвідношень національних оцінок та оцінок ЕCTS
Оцінка |
Оцінка |
Оцінка |
|
Оцінка |
Пояснення |
||
90-100 |
Відмінно |
А |
Відмінно (відмінне виконання лише з незначною кількістюпомилок) |
82-89 |
Добре |
B |
Дуже добре (вище середнього рівня з кількома помилками) |
74-81 |
С |
Добре (в цілому правильне виконання з певною кількістю суттєвих помилок) |
|
64-73 |
Задовільно |
D |
Задовільно (непогано, але зі значною кількістю недоліків) |
60-63 |
E |
Достатньо (виконання задовольняє мінімальним критеріям) |
|
35-59 |
Незадовільно |
FX |
Незадовільно (з можливістю повторного складання) |
0-34 |
F |
Незадовільно (з обов'язковим повторним курсом) |
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка