Критерії оцінювання
1. Таблиця розподілу оціночних балів за виконання різних видів навчальної діяльності з кожного модуля та «вага» кожного модуля у загальній рейтинговій оцінці
| Навчальна робота | 100 | 100 |
| Модуль 1 | 100 | 35 |
| Спринт 1 | 10 | |
| Спринт 2 | 10 | |
| Спринт 3 | 10 | |
| Спринт 4 | 10 | |
| Спринт 5 | 10 | |
| Самостійна робота 1 | 30 | |
| Тест з модуля 1 | 20 | |
| Модуль 2 | 100 | 35 |
| Спринт 6 | 10 | |
| Спринт 7 | 10 | |
| Спринт 8 | 10 | |
| Спринт 9 | 10 | |
| Спринт 10 | 10 | |
| Самостійна робота 2 | 30 | |
| Тест з модуля 2 | 20 | |
| Підсумковий тест | 30 | 30 |
2. Таблиця співвідношень національних оцінок та оцінок ЕCTS
|
Оцінка |
Оцінка |
Оцінка |
|
|
Оцінка |
Пояснення |
||
|
90-100 |
Відмінно |
А |
Відмінно (відмінне виконання лише з незначною кількістюпомилок) |
|
82-89 |
Добре |
B |
Дуже добре (вище середнього рівня з кількома помилками) |
|
74-81 |
С |
Добре (в цілому правильне виконання з певною кількістю суттєвих помилок) |
|
|
64-73 |
Задовільно |
D |
Задовільно (непогано, але зі значною кількістю недоліків) |
|
60-63 |
E |
Достатньо (виконання задовольняє мінімальним критеріям) |
|
|
35-59 |
Незадовільно |
FX |
Незадовільно (з можливістю повторного складання) |
|
0-34 |
F |
Незадовільно (з обов'язковим повторним курсом) |
|
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання
Text Alignment