Структура навчальної дисципліни
Назви змістових модулів і тем |
Кількість годин |
||||||||||||
денна форма |
Заочна форма |
||||||||||||
тижні |
усього |
у тому числі |
усього |
у тому числі |
|||||||||
л |
п |
лаб |
інд |
с.р. |
л |
п |
лаб |
інд |
с.р. |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
Змістовий модуль 1. |
|||||||||||||
Тема 1. Вступ до дисципліни. Структура експертних систем. Класифікація експертних систем. |
1 |
|
2 |
|
2 |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Методологія розробки експертних систем. |
2 |
|
4 |
|
4 |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Методи витягу знань при побудові експертних. систем. |
4 |
|
8 |
|
6 |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
Разом за змістовим модулем 1 |
43 |
14 |
|
12 |
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
Змістовий модуль 2. |
|||||||||||||
Тема 4. Предикатна форма побудови експертної бази знань. |
3 |
|
6 |
|
8 |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
Тема 5. Логічне виведення. Типи логічного виведення. |
4 |
|
8 |
|
8 |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
Тема 6. Приклади комп’ютерної обробки експертних знань. |
1 |
|
2 |
|
2 |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
Разом за змістовим модулем 2 |
47 |
16 |
|
18 |
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
Курсовий проект (робота) з
(якщо є в робочому навчальному плані) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Усього годин |
90 |
30 |
|
30 |
|
30 |
|
|
|
|
|
|
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла