Методичні рекомендації по роботі з курсом
ЕНК
з дисципліни ”Електротехніка в будівництві” розроблений для підготовки бакалаврів спеціальності 192
- “Будівництво та цивільна
інженерія”.
Навчальним
планом передбачено у третьому семестрі лекцій – 15 год., лабораторних робіт – 15
год., самостійна робота – 60 год. Всього 90 годин (3
кредити ECTS). Контроль знань – іспит.
Перевагою
ЕНК є представлення навчального матеріалу з дисципліни ”Електротехніка в
будівництві” в дидактично уніфікованому
й формалізованому вигляді та надання можливості студентам використання його у
будь-якому місці і у будь-який час незалежно від форми навчання студента.
Робота в ЕНК організована на навчально-інформаційному порталі за адресою: https://elearn.nubip.edu.ua/course/view.php?id=3690
За
допомогою цієї системи студент може дистанційно, через Інтернет, відкрити
електронний навчальний курс, ознайомитися з його структурою з навчальним
матеріалом, який представлений у вигляді різнотипних інформаційних ресурсів
(текст, відео, презентація, електронний посібник), виконати завдання та
відправити його на перевірку, пройти електронне тестування.
ЕНК ”Електротехніка
в будівництві” складається з таких
структурних елементів:
Візитка курсу (опис курсу), в
якій наведена стисла інформація про електронний курс: спеціальність,
освітній ступінь, семестр навчання, кількість кредитів ECTS, автори курсу,
кафедра, коротка анотація та рівень доступу до курсу. Візитка є єдиною
частиною електронного курсу, доступ до якої є необмеженим. Усі інші складові
доступні тільки для зареєстрованих на курс слухачів.
Загальна інформація про курс:
- Робоча програма. У
робочій програмі зазначається мета та завдання вивчення курсу, передумови
вивчення курсу (знання, які студент повинен мати до початку вивчення курсу),
його зміст, у якому відображаються назви тем кожного модуля з
анотаціями. Також зазначається, що студент буде знати та вміти після
проходження курсу.
- Опис і структура. Відображає
кількість годин на вивчення кожного модуля, таблицю з логічною послідовністю
проведення лекційних та лабораторних занять, а також виконання студентами
завдань для самостійної роботи.
- Шкала оцінювання. Містить
інформацію щодо системи оцінювання навчальних досягнень студентів з дисципліни,
як поточних, так і підсумкових. З кожного модуля вказується розподіл балів за
виконання завдань та шкала оцінювання. Оцінка за кожен модуль
враховує три складові: засвоєння теоретичного матеріалу, вміння практично
застосовувати отримані знання та успішність виконання завдань, винесених на
самостійне опрацювання.
- Друковані
та інтернет-джерела. У цьому ресурсі наводяться основні, додаткові
друковані джерела з дисципліни та Інтернет - ресурси.
- Термінологічний словник. Містить
основні терміни навчального курсу та їх значення.
Загальна
кількість модулів при вивченні дисципліни складає 2 модулі.
Зміст
кожного змістовного модуля включає
такі матеріали:
- Теоретичний навчальний матеріал. Містить обов’язкові навчальні ресурси: 1)
структуровані електронні матеріали, зміст яких відображає логіку навчання за
курсом і надає студенту теоретичні відомості з модуля у повному обсязі; 2)
мультимедійні презентації лекцій, 3)
додаткові електронні навчальні матеріали: електронні конспекти лекцій; відео
матеріали; довідкові та нормативні документи.
- Лабораторні роботи. У
матеріалах курсу відображено перелік лабораторних робіт у вигляді окремих
ресурсів. До кожної роботи визначена мета та завдання, які забезпечують
формування вмінь та навичок, необхідних для засвоєння теми, надані методичні
рекомендації з їх виконання, форма подання результатів виконаної роботи,
критерії оцінювання кожної роботи, список завдань які потрібно виконати
студентам. Лабораторні роботи, для виконання яких необхідно спеціальне
обладнання та реальні об’єкти, виконуються в аудиторних умовах, про що
зазначається при формулюванні завдання. Навчально-методичні матеріали з
лабораторних робіт прикріплено у файлах різних форматів та завдань.
Оцінюється робота за наявністю заповненого завдання в зошиті для лабораторних
робіт, написання контрольної роботи та демонстрація практичних навичок.
Письмові та усні відповіді на запитання до лабораторної роботи. Після перевірки
та оцінювання виконаних завдань бали виставляються у журнал оцінок.
- Завдання для самостійної роботи. У
ЕНК розміщено додатковий теоретичний матеріал. Навчально-методичні
матеріали з самостійних робіт прикріплено у файлах різних форматів та завдань.
Результат виконання самостійної роботи студенти надсилають в електронній формі
до навчального порталу. Після перевірки та оцінювання бали фіксуються у
відповідних навчальних діяльностях з коротким поясненням суті зроблених помилок
та знятих за це балів. Оцінки автоматично переносяться в журнал оцінок.
- Модульний контроль. Для
оцінювання знань, умінь та навичок, набутих під час вивчення кожного модуля
курсу, використовуються індивідуальні завдання, тести та опитування за
допомогою контрольних запитань. Кожний модуль містить навчальний тест для
самоконтролю, контрольні запитання та контрольний тест. Результати оцінювання
навчальних досягнень кожного студента автоматично заносяться в електронний
журнал після тестування.
У
разі пропуску з поважних причин аудиторних занять студент має право їх відпрацювати за
графіком консультацій. Відпрацювання аудиторних занять можуть бути
здійснені впродовж 2-х тижнів (14 календарних днів), починаючи з моменту, коли
студент має знову приступити до занять (завершилася дія відповідної поважної
причини), але не пізніше дня початку залікового тижня у відповідному семестрі. Порядок
відпрацювання пропущених занять визначає викладач.
Студенти,
які навчаються за індивідуальним графіком узгодженим
з деканатом і викладачем, самостійно опрацьовують теми практичних і самостійних
завдань. Результати виконання студенти надсилають в електронній формі до
навчального порталу. Після перевірки та оцінювання бали фіксуються у
відповідних навчальних діяльностях з коротким поясненням суті зроблених помилок
та знятих за це балів. Оцінки автоматично переносяться в журнал оцінок.
Підсумкова атестація – наведено контрольні запитання, навчальний тест
та підсумковий іспит. Студенти послідовно опрацьовують, вивчають теоретичний
навчальний матеріал та виконують лабораторні роботи відповідно до структури
кожного змістовного модуля та поставлених завдань. Після вивчення та
опрацювання кожного змістовного модуля студенти проходять тестовий модульний
контроль. Після опрацювання двох змістових модулів студенти
проходять підсумковий тестовий контроль знань. Випадковий варіант
білету письмового завдання і співбесіди студент отримує у викладача під час
проведення іспиту.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла