Критерії оцінювання

 Форми контролю

Відповідно до «Положення про екзамени та заліки у здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософії в Національному університеті біоресурсів і природокористування України» затвердженого вченою радою НУБіП України 24 травня 2017 року, протокол № 11 (із внесеними змінами  Вченою радою НУБіП України 29  травня 2020 р. протокол №10), видами контролю знань здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософії є поточний контроль, проміжна та підсумкова атестації.

Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних, лабораторних та семінарських занять і має на меті перевірку рівня підготовленості здобувачів вищої освіти до виконання конкретної роботи.

Проміжна атестація проводиться після вивчення програмного матеріалу і має визначити рівень знань здобувачів вищої освіти з програмного матеріалу, отриманих під час усіх видів занять і самостійної роботи.

Форми та методи проведення проміжної атестації, засвоєння програмного матеріалу розробляються лектором дисципліни і затверджуються відповідною кафедрою у вигляді тестування, письмової контрольної роботи, колоквіуму, результату експерименту, що можна оцінити чисельно, розрахункової чи розрахунково-графічної роботи тощо.

Засвоєння здобувачем вищої освіти програмного матеріалу вважається успішним, якщо рейтингова оцінка його становить не менше, ніж 60 балів за 100-бальною шкалою.

Семестрова атестація проводиться у формах семестрового екзамену або семестрового заліку з конкретної навчальної дисципліни.

Семестровий екзамен (далі – екзамен) – це форма підсумкової атестації засвоєння здобувачем вищої освіти теоретичного та практичного матеріалу з навчальної дисципліни за семестр.

Семестровий залік (далі – залік) – це форма підсумкової атестації, що полягає в оцінці засвоєння здобувачем вищої освіти теоретичного та практичного матеріалу (виконаних ним певних видів робіт на практичних, семінарських або лабораторних заняттях та під час самостійної роботи) з навчальної дисципліни за семестр.

Диференційований залік – це форма атестації, що дозволяє оцінити виконання та засвоєння здобувачем вищої освіти програми педагогічної практики.

Аспіранти зобов’язані складати екзамени і заліки відповідно до вимог навчального плану у терміни, передбачені графіком освітнього процесу. Зміст екзаменів і заліків визначається робочими програмами дисциплін.

Підсумковою формою контролю знань здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії з дисципліни «Біоекономіка» є екзамен.

 

 Розподіл балів, які отримують здобувачі

Розподіл балів за темами

Назви теми

Завдання

Оцінювання

1. Походження та розвиток біоекономіки

Виконання письмових завдань

5

2. Біоекономіка як шлях досягнення цілей сталого розвитку

Виконання письмових завдань

5

3. Агробіотехно-логічний енергозберігаючий кластер – імператив розвитку біоекономіки.

Виконання письмових завдань

5

4. Соціальне партнерство як інструмент розвитку біоекономіки.

Виконання письмових завдань

5

5. Соціальні аспекти формування біоекономіки

Виконання письмових завдань

5

6. Державне регулювання розвитку біоекономіки

Виконання письмових завдань

5

7. Вимірювання біоекономіки: у чому проблема?

Виконання письмових завдань

5

8. Роль біоекономіки в розвитку енергетичного сектору

Виконання письмових завдань

5

9. Формування механізму інвестиційної  привабливості біоекономіки

Виконання письмових завдань

5

10. Інноваційний розвиток України – основа формування біоекономіки

Виконання письмових завдань

5

Самостійна робота

Відвідування

Підготовка презентації, реферату, наукової статті

20

10

Проміжна атестація

Виконання тестових завдань

20

Навчальна робота

 

70

Екзамен

 

30

Разом за курс

 

100

Оцінювання знань здобувачів вищої освіти відбувається за 100-бальною шкалою і переводиться в національні оцінки згідно з табл. 1 «Положення про екзамени та заліки у здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософії в Національному університеті біоресурсів і природокористування України», затвердженого Вченою радою НУБіП України від 24.05.2017 р.,  протокол №11 (із внесеними змінами Вченою радою НУБіП України 2 травня 2020 р., протокол №10).

  Співвідношення між рейтингом здобувача вищої освіти і національними оцінками 

Рейтинг аспіранта, бали

Оцінка національна за результати складання

екзаменів

заліків

90-100

відмінно

зараховано

74-89

добре

зараховано

60-73

задовільно

зараховано

0-59

незадовільно

незараховано

 

Для визначення рейтингу здобувача вищої освіти із засвоєння дисципліни RДИС (до 100 балів) одержаний рейтинг з атестації (до 30 балів) додається до рейтингу з навчальної роботи RНР  (до 70 балів):

R ДИС  = R НР  + R АТ   

Рівень знань здобувачів вищої освіти, здобутих за програмами неформальної освіти (стаття 8 пункт 3 Закону України «Про освіту»), має бути підтверджений відповідними документами – сертифікатами, кваліфікаційними  свідоцтвами тощо

Наявність підтверджуючих документів є підставою для зарахування окремої теми лекційного чи практичного заняття, всього навчального матеріалу дисципліни, якщо програма неформальної освіти відповідає робочій програмі дисципліни.

Для визнання результатів неформальної освіти за заявою аспіранта, рішення про зарахування знань, здобутих за програмами неформальної освіти, приймає лектор дисципліни спільно із завідувачем кафедри.

                   


Остання зміна: четвер, 27 травня 2021, 17:43