1. У чому суть креативного менеджменту та які основні складові креативності?

2. Дайте основні визначення поняття креативності.

3. Поясніть можливості підвищення ефективності підприємницької діяльності на основі управління інтелектуальною активністю співробітників.

4. Виділіть основні причини впливу інноваційної активності співробітників на рівень конкурентоспроможності організації.

5. Назвіть основні принципи діяльності інтелектуальної організації.

6. Назвіть основні ознаки креативності.

7. Охарактеризуйте особливості особи креативної людини.

8. Дайте порівняльну характеристику різних визначень поняття «креативність».

9. Назвіть особистісні підходи до розвитку креативності.

10. Охарактеризуйте найпоширеніші техніки креативного мислення та генерування інновацій.

11. Наведіть сучасні приклади креативних проектів.

12. Назвіть основні ознаки інновації.

13. Охарактеризуйте типи товарних нововведень.

14. Дайте визначення концепцій інноваційного процесу.

15. Визначте етапи розроблення нового товару.

16. Назвіть товарні характеристики, що впливають на споживчу реакцію.

17. Охарактеризуйте відмінності між новаторами та консерваторами.

18. Опишіть процес сприйняття інновації споживачем.

19. Дайте визначення поняття «інноваційний проект».

20. Охарактеризуйте основні етапи інноваційного проекту.

21. Назвіть основних учасників інноваційного проекту

22. Особливості розроблення та впровадження систем стратегічного й процесного управління.

23. Роль реінжинірингу для впровадження інновацій на підприємстві.

24. Які відділи магазину не варто розміщувати поряд? Які відділи і як саме виграють, якщо їх розмістити поряд?

25. Чому керівник головного офісу банку має оцінюватися за критеріями, які відрізняються від тих, що використовуються для оцінювання керівника банківської філії?

26. Назвіть типові бізнес-процеси виробничої та сервісної організації.

27. Чи є принципові відмінності бізнес-процесів означених організації?

28. Як процес розроблення інноваційної продукції може вплинути на традиційні бізнес-процеси в організації?

29. Визначіть основні категорії та характеристики, на яких базуються інноваційні різновиди маркетингу.

30. На яку стадію життєвого циклу підприємства (організації) зазвичай припадає генерування інновацій в маркетингу?

31. Проаналізуйте сутність поняття «маркетингове інноваційне середовище» підприємства (організації) та визначіть його складові.

32. Що є змістом інтелектуальної власності?

33. Соціально-економічні передумови виникнення правового інституту інтелектуальної власності.

34. Правова характеристика права промислової власності.

35. Подайте характеристику авторських і суміжних прав.

36. Вкажіть співвідношення між оцінкою вартості бізнесу, нематеріальних активів та інтелектуальної власності.

37. Визначальні особливості ринку інтелектуальної власності.

38. Яку продукцію можна віднести до наукомісткої? Дайте визначення «наукомістка продукція»?

39. Коли ідея, винахід, розробка, пропозиція стають інновацією?

40. Яка роль інтелектуальної власності в діяльності інноваційного підприємства?

41. Назвіть переваги, які забезпечують винахіднику і патентовласникові отримані патенти на винахід?

42. Комерціалізація об’єктів інтелектуальної власності: цілі та основні способи.

43. Інтелектуальна власність як товар.

44. Ринкова вартість інтелектуальної власності.

45. Специфіка вартісного оцінювання об’єктів інтелектуальної власності.

46. Провідна роль ліцензійних угод у комерціалізації інтелектуальної власності. Економічна ефективність ліцензування.

47.Поняття та завдання управління інноваційними процесами.

48.Механізм управління інноваціями.

49.Розроблення концепції інноваційної стратегії.

50.Інноваційний потенціал підприємства.

51.Принципи оцінювання і показники ефективності інноваційної діяльності.

52.Види ефекту від реалізації інновацій.

53.Основні показники економічної ефективності інноваційних проектів.

54.Показники ефективності використання інновацій.

55.Сутність і завдання державної інноваційної політики.

56.Методи й інструменти державного регулювання інноваційної діяльності.

57.Правові аспекти охорони інтелектуальної власності.

58.Механізм передавання права на об’єкти промислової власності.

59. Характеристика ризиків в інноваційному підприємництві і причини їх

виникнення.

60.Класифікація ризиків в інноваційної діяльності.

61.Ризик-менеджмент в інноваційному підприємництві.

 


Остання зміна: середа, 27 жовтня 2021, 16:59
Accessibility

Шрифти

Розмір шрифта

1

Колір тексту

Колір тла