Рекомендована література

Базова

1.   Інфраструктура товарного ринку: Навчальний посібник/ Під ред..IB. Сороки.- К.: НМЦВО МО і Н України, НВФ «Студцентр», 2002.-608 с

2.   Кораблін С.О. Макроекономічна динаміка України: пастка сировинних ринків: монографія . НАН України, ДУ «Ін-т екон. та прогнозув. НАН України».  К., 2017.  308 с.

3.   Крисанов Д.Ф. Інтеграція агрохарчового сектора України в єдиний нормативний простір Європейського Союзу : монографія. НАН України, ДУ «Ін-т екон. та прогнозув. НАН України». К., 2016. – 368 с.

4.   Марков Б. М. Фактори впливу на формування та розвиток товаропросування продовольчих товарів. http://www.economy.in.ua/pdf/12_2016/10.pdf

5.   Петруха С. В. Порівняльний аналіз регулювання аграрного сектору в умовах загострення конкуренції на світових продовольчих ринках/ Ефективна економіка № 11, 2017 http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5880

6.   Резнік Н.П., Слободяник А.М., Благодатний А. С. Детермінанти розвитку біржового ринку агропродовольчої продукції в Україні: [монографія] – К. : Білоцерківдрук, 2019. – 404 с.

7.   Розвиток інфраструктурних секторів як чинник реалізації пріоритетних напрямів економічної політики України : колективна монографія / за ред. Никифорук О.І. ; НАН України, ДУ «Ін-т екон. та прогнозув. НАН України». К., 2017. –522 с.

8.   Савощенко А. С. Інфраструктура товарного ринку: Навчальний посібник. - К.: КНЕУ, 2005. - 340 с.

9.    Солодкий М.О., Яворська В.О. Хеджування ф’ючерсами і опціонами: навч. посіб. – К.: Компринт, 2018. – 201 с.

10.    Структурні зміни у світовій торгівлі як чинник розвитку внутрішнього ринку України : колективна монографія / за ред. д-ра екон. наук, чл.-кор. НААН України Т.О.Осташко ; НАН України, ДУ «Ін-т екон. та прогнозув. НАН УкраїниК., 2019. – 350 с.

11.        Цибуляк В.Я. Інституційні засади сільського розвитку в Україні: науково-прикладний аспект: монографія . Ін-т екон. та прогнозув. НАН України". К., 2014. 216 с.

 

Додаткова

1.       Бобров В.Я. Основи ринкової економіки і підприємництва. К., Вища шк., 2003.

2.       Виноградська А. М. Комерційне підприємство : сучасний стан, стратегії розвитку Монографія / А. М. Виноградська К:Центр навч. літ-ри, 2004 - 807с.

3.       Дудяк Р.П. "Організація біржової діяльності: основи теорії і практикум": Навчальний посібник - 2-ге видання - Львів: Новий Світ - 2000: Магнолія плюс, 2003.

4.       Єрмошенко М.І. Комерційна діяльність посередницьких організацій: Навчальний посібник. -К.: НАУ, 2003.

5.       Капралюк О. Концептуальна модель інформаційного забезпечення агропромислового комплексу України . Вісник Книжкової палати. 2019. № 4 с. 34-37.

6.       Коваленко Ю.С. Аграрний ринок України: організація та управління: Наук. – практичне вид. – К.: ІАЕ, 1998. – 108 с.

7.       Лук'янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посібник.- 2- ге вид., доп. і перероб.- К.: КНЕУ, 2003.- 524 с

8.       Нестеренко О.Д. Механізм державного регулювання ринку агропродовольчої продукції та його застосування до зовнішньої торгівлі. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету   Серія : Економіка і менеджмент.  2015.  Вип. 14.  С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_14_7

9.       Обротько Б.А. Менеджмент посередницької та біржової діяльності: Навчальний посібник. - К.: МАУП, 2003 - 264

10.    Організація торгівлі: підр / І. П. Міщук, В. М. Ребицький; ред В. В. Апопій, 2-е вид К. центр навч літ-ри , 2005 - 616с

11.    О'Рейли Д. Как найти и удержать оптового покупателя: пер с англ / Д. О'Рейли , Д. Д. Гибас Минск:Амалфея, 2003 – 271с

12.    Осташко Т.О. Ринки сільськогосподарських товарів під впливом очікуваних змін торговельних режимів / Економіка і прогнозування. – К., 2013. – С. 105–115.

13.    Примак. Т.О. Маркетингові комунікації на сучасному ринку: Навч. посіб. - К: МАУП, 2003.-с 65-68.

14.    Реформування сільського господарства в Україні: широке поле/ За редакцією Штефана фон Крамона-Таубаделя та Людвіга Штріве. — Кю: Фенікс, 1999. – 191 с.

15.    Серова Є.В. Аграрная экономика: Учебник для студентов экономических вузов, факультетов и специальностей. – М.: ГУ ВШЭ, 1999, с. 157-173.

16.    Синамати А.     Успех в многоуровневом маркетинге. - М.:     1996, 77 с.

17.    Соломатин А.Н. Економика и организация деятельности торгового предприятия: Учебник. - М.: ИНФРА, 2000. - 294с.

18.    Формування та функціонування ринку агропромислової продукції: Практ. посібник. Ред. П.Т. Саблук. – К.: ІАЕ, 2000. – 556 с.

19.     Хоскинг А.     Куpс пpедпpинимательства. - М.: Междунаpодные отношения, 1993.

20.    Ціни, витрати, прибутки агровиробництва та інфраструктура продовольчих ринків України// Ред. О.М. Шпичак. – К.: ІАЕ, 2000. – 585с.

 

Інформаційні ресурси:

1.   World trade developments /www.wto.org/statistics.

2.   Платформа знаний в области устойчивых производственно-сбытовых цепочек в сфере продовольствия/ http://www.fao.org/sustainable-food-value-chains/home/ru/

3.   Панель информации о продовольственных системах / www.foodsystemsdashboard.org

4.   eCommerce and Law Reform Programme /unctad.org/en/Pages/DTL/STI_and_ICTs/ICT4D-Legislation.aspx

5.   Trade statistics for international business development / https://www.trademap.org/

6.   Organization of economic cooperation and development. URL : http://www.oecd.org/.

7.    World Trade Organization. URL : https://www.wto.org/.

8.   The World Bank. . UR : https://www.worldbank.org/.

9.   US Department of Commerce. URL : https://www.commerce.gov/.

10.    United States Department of Agriculture. URL : https://www.usda.gov/.

11.     Державна служба статистики України. URL : http://www.ukrstat.gov.ua/


Остання зміна: вівторок, 12 жовтня 2021, 12:04