Курс розроблений для дистанційного навчання аспірантів. Покликаний допомогти здобувачам третього рівня вищої освіти, коло наукових інтересів яких є філософські проблеми біології, біоетики. 

Вивчається дисципліна 1 семестр. Навчальним планом передбачено в семестрі лекцій – 20 год., семінарських занять – 20 год., самостійна робота – 110 год. Всього 150 годин (5 кредитів ECTS). Контроль знань – залік.

Перевагою ЕНК є представлення навчального матеріалу з дисципліни в дидактично уніфікованому й формалізованому вигляді та надання можливості здобувачам використовувати його у будь-якому місці і у будь-який час незалежно від форми навчання. Робота в ЕНК організована на навчально-інформаційному порталі за адресою: https://elearn.nubip.edu.ua/course/view.php?id=4895

  За допомогою цієї системи аспірант може дистанційно, через Інтернет, відкрити електронний навчальний курс, ознайомитися з його структурою з навчальним матеріалом, який представлений у вигляді різнотипних інформаційних ресурсів (текст, відео, презентація, електронний посібник), виконати завдання та відправити його на перевірку, пройти електронне тестування.

ЕНК «ФІЛОСОФСЬКІ ЗАСАДИ БІОЕТИКИ» складається з таких структурних елементів:

Візитка курсу (опис курсу), в якій наведена стисла інформація про електронний курс: спеціальність, освітній ступінь, семестр навчання, кількість кредитів ECTS, автори курсу, кафедра,  коротка анотація та рівень доступу до курсу.

Загальна інформація про курс:

  • Робоча програма та силабусЗазначається мета та завдання вивчення курсу, передумови вивчення курсу (знання, які аспірант повинен мати до початку вивчення курсу), його зміст, у якому відображаються назви тем з анотаціями. Також зазначається, що аспірант буде знати та вміти після проходження курсу.
  • Методичні рекомендації по роботі з ЕНК. Представляє особливості вивчення саме цього ЕНК, інформацію про рекомендовану послідовність роботи з навчальними елементами.
  • Інформація про авторів ЕНК містить фото, прізвище, ім’я та по-батькові, науковий ступіньвчене звання, посаду і кафедру, контактну інформацію (робочий телефон, email, персональна веб-сторінка тощо) викладача, який веде курс.
  • Оголошення. Оголошення використовуються НПП для анонсування подій, повідомлень про зміни у навчальному курсі тощо.
  • Загальний форум для обговорень питань в курсі.
  • Опис і структура. Відображає кількість годин на вивчення кожної теми, таблицю з логічною послідовністю проведення лекційних та лабораторних занять, а також виконання завдань для самостійної роботи.
  • Шкала оцінюванняМістить інформацію щодо системи оцінювання навчальних досягнень аспірантів з дисципліни, як поточних, так і підсумкових. З кожного модуля вказується розподіл балів за виконання завдань та шкала оцінювання. Оцінки враховують засвоєння теоретичного матеріалу, вміння практично застосовувати отримані знання та успішність виконання завдань, винесених на самостійне опрацювання.
  • Друковані та інтернет-джерелаУ цьому ресурсі наводяться основні, додаткові друковані джерела з дисципліни та Інтернет-ресурси.
  • ГлосарійМістить основні терміни навчального курсу та їхнє визначення.

Зміст включає такі матеріали:

  • Теоретичний навчальний матеріал. Містить обов’язкові навчальні ресурси: 1) структуровані електронні матеріали, зміст яких відображає логіку навчання за курсом і надає аспірантам теоретичні відомості; 2) мультимедійні презентації лекцій, 3) додаткові електронні навчальні матеріали: електронні конспекти лекцій; відео матеріали; довідкові та нормативні документи.
  • Семінарські роботи. У матеріалах курсу відображено перелік семінарських робіт у вигляді окремих ресурсів. До кожної роботи визначена мета та завдання, які забезпечують формування вмінь та навичок, необхідних для засвоєння теми, надані методичні рекомендації з їх виконання, форма подання результатів виконаної роботи, критерії оцінювання кожної роботи, список завдань які потрібно виконати. Навчально-методичні матеріали з семінарських робіт прикріплено у файлах різних форматів та завдань. Оцінюється робота за усною або письмовою відповіддю на запитання до семінарської роботи. Після перевірки та оцінювання виконаних завдань бали виставляються у журнал оцінок. Письмовою альтернативою до усних відповідей в межах семінарських робіт є завдання для самостійної роботи. Результат виконання аспіранти надсилають в електронній формі до навчального порталу. Після перевірки та оцінювання бали фіксуються у відповідних навчальних діяльностях з коротким поясненням суті зроблених помилок та знятих за це балів. Оцінки автоматично переносяться в журнал оцінок.

  Підсумкова атестація – наведено контрольні запитання, навчальний тест та підсумковий залік. Аспіранти послідовно опрацьовують, вивчають теоретичний навчальний матеріал та виконують лабораторні роботи відповідно до структури дисципліни та поставлених завдань. Після опрацювання лекцій та семінарських завдань аспіранти проходять підсумковий тестовий контроль знань. Випадковий варіант білету письмового завдання і співбесіди аспірант отримує під час проведення заліку.


Остання зміна: четвер, 2 грудня 2021, 15:10