ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Галузь знань, напрям підготовки, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень

Освітньо-науковий ступінь

Доктор філософії Phd

Спеціальність

Усі спеціальності

Освітня програма

 

Рівень вищої освіти

Третій (освітньо-науковий) рівень

Характеристика навчальної дисципліни

Вид

Обов’язкова

Загальна кількість годин

180

Кількість кредитів ECTS

6

Кількість змістових модулів

3

Форма контролю

Екзамен

 Показники навчальної дисципліни для денної та заочної форм навчання

 

денна форма навчання


Рік підготовки

1


Семестр

1


Лекційні заняття

15 год.


Практичні, семінарські заняття

45 год.


Лабораторні заняття

____год.


Самостійна робота

                 130 год.


Індивідуальні завдання

____год.


Кількість тижневих аудиторних годин для денної форми навчання

3 год.



ВИКЛАДАЧІ:

 

Качмарчик Світлана Григорівна,

кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра англійської філології

Корп. 1, каб. № 25

ел. пошта: s.kachmarchyk@nubip.edu.ua

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ

Мета навчальної дисципліни – досягти необхідного рівня володіння англійською мовою; знання фахової термінології, граматики, стилістики наукового письма, основ теорії перекладу; володіння навичками наукової усної та писемної комунікації іноземною мовою.

У результаті вивчення дисципліни здобувачі вищої освіти повинні знати: особливості комунікації англійською мовою у науково-дослідній діяльності; особливості наукового стилю англійської мови; лексичні особливості академічного тексту; особливості семантико-синтаксичної організації академічного тексту; структуру основних наукових жанрів; основні мовні конструкції іноземної мови для них; функції аналізу наукової літератури; форми і види перекладу; види редагування перекладу; основні лексичні та синтаксичні конструкції для тексту статті; вимоги до написання статті; етапи підготовки доповіді; етапи проведення наукової дискусії.

Засвоївши курс «Іноземна мова (англійська) за професійним спрямуванням» здобувачі повинні вміти:

робити пошук наукової інформації у іншомовних джерелах;

– оперувати оригінальною англомовною науковою літературою та періодикою з фаху,

формувати   уміння   і   навички   академічного письма як різновиду наукового спілкування;

оволодіти засобами іноземної мови для написання статей, анотацій, рецензій та ін.;

представляти результати власних наукових досліджень іноземною мовою;

отримувати інформацію з різних джерел для укладання галузевих глосаріїв;

обговорювати наукові проблеми іноземною мовою.

У результаті вивчення освітнього компоненту здобувачі вищої освіти оволодіють такими компетентностями: інтегральна: здатність розв’язувати завдання дослідницького та/або інноваційного характеру у фахових сферах; загальними компетентностями:

  • здатність до розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;
  • здатність до пошуку, оброблення й аналізу інформації з різноманітних джерел;
  • здатність застосовувати набуті знання на практиці;
  • здатність до проведення досліджень на відповідному рівні; 
    спеціальними (фаховими, предметними компетентностями):
  • здатність створювати зразки різних видів академічного письма;
  • здатність до написання іноземною мовою (англійською) наукових статей;
  • здатність здійснювати усну та писемну комунікацію з наукової тематики іноземною мовою;
  • здатність проводити презентації іноземною мовою;
  • здатність упорядковувати термінологічний матеріал;
  • орієнтуватися в методах лінгвістичних досліджень;
  • опанувати перекладацькі форми і методи.

ПОЛІТИКА ОЦІНЮВАННЯ

Політика щодо дедлайнів та перескладання:

Лабораторні, самостійні та модульні роботи необхідно здавати у заплановані терміни до закінчення вивчення поточного модуля. Порушення термінів здачі без поважної причини надає право викладачу знизити оцінку. Перескладання модульної контрольної роботи відбувається за наявності поважних причин (наприклад, лікарняний) і дозволяється в термін до закінчення наступного модуля.

Політика щодо академічної доброчесності:

Списування, використання мобільних пристроїв та додаткової літератури під час написання модульних контрольних робіт та іспиту категорично заборонено.

Політика щодо відвідування:

Відвідування лекційних та практичних занять є обов’язковим для всіх аспірантів. За об’єктивних причин (наприклад, хвороба, міжнародне стажування) навчання може відбуватись згідно з індивідуальним навчальним планом, затвердженим у визначеному порядку. Пропущені лекції, після їх опрацювання відпрацьовуються у вигляді співбесіди з викладачем. Пропущені практичні заняття відпрацьовуються аспірантами на кафедрі, інформація про відпрацювання вноситься до кафедрального журналу відпрацювання пропущених занять.


ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ АСПІРАНТІВ

Рейтинг здобувача, бали

Оцінка національна за результати складання екзаменів/заліків

екзаменів

заліків

90-100

відмінно

зараховано

74-89

добре

60-73

задовільно

0-59

незадовільно

незараховано




Остання зміна: пʼятниця, 2 лютого 2024, 19:15