ЕНК з дисципліни «Економіка технологічних систем» розроблений для підготовки магістрів спеціальності 208 - Агроінженерія, освітньої  програми «Агроінженерія»

    Навчальним планом передбачено лекційних занять - 15 год., лабораторних занять - 30 год, всього -  120 годин (4 кредити ECTS). Контроль знань – 2 семестр - екзамен. 

    Перевагою ЕНК є представлення навчального матеріалу з дисципліни в дидактично уніфікованому й формалізованому вигляді та надання можливості студентам використання його у будь-якому місці і у будь-який час незалежно від форми навчання студента. Робота в ЕНК організована на навчально-інформаційному порталі за  адресою: https://elearn.nubip.edu.ua/course/view.php?id=4786 

    За допомогою цієї системи студент може дистанційно, через Інтернет, відкрити електронний навчальний курс, ознайомитися з його структурою з навчальним матеріалом, який представлений у вигляді різнотипних інформаційних ресурсів (текст, відео, презентація, електронний посібник), виконати завдання та відправити його на перевірку, пройти електронне тестування.

ЕНК «Економіка технологічних систем»  складається з таких структурних елементів:

    Візитка курсу (опис курсу), в якій наведена стисла інформація про електронний курс: спеціальність, освітній ступінь, семестр навчання, кількість кредитів ECTS, автори курсу, кафедра,  коротка анотація та рівень доступу до курсу. Візитка є єдиною частиною електронного курсу, доступ до якої є необмеженим. Усі інші складові доступні тільки для зареєстрованих на курс слухачів.

Загальна інформація про курс:

  • Робоча програма. У робочій програмі зазначається мета та завдання вивчення курсу, передумови вивчення курсу (знання, які студент повинен мати до початку вивчення курсу), його зміст, у якому відображаються назви тем кожного модуля з анотаціями. Також зазначається, що студент буде знати та вміти після проходження курсу.
  • Структура. Відображає кількість годин на вивчення кожного модуля, таблицю з логічною послідовністю проведення лекційних та лабораторних занять, а також виконання студентами завдань для самостійної роботи.
  • Критерії оцінюванняМістить інформацію щодо системи оцінювання навчальних досягнень студентів з дисципліни, як поточних, так і підсумкових. З кожного модуля вказується розподіл балів за виконання завдань та шкала оцінювання. Оцінка за кожен модуль враховує три складові: засвоєння теоретичного матеріалу, вміння практично застосовувати отримані знання та успішність виконання завдань, винесених на самостійне опрацювання.
  • Теоретичний навчальний матеріал. Містить обов’язкові навчальні ресурси: 1) структуровані електронні матеріали, зміст яких відображає логіку навчання за курсом і надає студенту теоретичні відомості з модуля у повному обсязі; 2) мультимедійні презентації лекцій, 3) додаткові електронні навчальні матеріали: електронні конспекти лекцій; відео матеріали; довідкові та нормативні документи.
  • Лабораторні роботи. У матеріалах курсу відображено перелік лабораторних робіт у вигляді окремих ресурсів. До кожної роботи визначена мета та завдання, які забезпечують формування вмінь та навичок, необхідних для засвоєння теми, надані методичні рекомендації з їх виконання, форма подання результатів виконаної роботи, критерії оцінювання кожної роботи, список завдань які потрібно виконати студентам. Навчально-методичні матеріали з лабораторних  робіт прикріплено у файлах різних форматів та завдань. Оцінюється робота за наявністю заповненого завдання в зошиті для лабораторних  робіт, написання контрольної роботи та демонстрація практичних навичок. Письмові та усні відповіді на запитання до лабораторної роботи. Після перевірки та оцінювання виконаних завдань бали виставляються у журнал оцінок.
  • Загальні правила виконання і захисту лабораторних робіт

    1. Лабораторні роботи виконуються відповідно до графіка проведення практичних робіт. Студент, що пропустив лабораторне заняття, виконує не пропущену роботу, а ту, яка передбачена згаданим графіком на даному занятті. Пропущена робота виконується на додатковому занятті.

    2. Для оформлення робочих записів і звітів лабораторних робіт кожен студент повинен мати спеціальний бланк-завдання виконання лабораторної роботи встановленого зразка за індивідуальним варіантом, який повинен бути підписаний з вказуванням прізвища з ініціалами, факультету, курсу і групи.

    3. Звіт з лабораторної роботи складається під час підготовки студента до виконання роботи і в процесі її виконання.

    Звіт повинен включати :

    1) повну назву практичної роботи та її номер;

    2) дату виконання;

    3) завдання за варіантом;

    4) стисло викладену теорію (закони, формули, їх виведення тощо), яка стосується роботи;

    5) найбільш істотні проміжні, всі кінцеві результати і звітну таблицю (таблиці);

    6) графіки (якщо необхідно);

    7) обчислення шуканих величин.

    8) формування висновки, які містять аналіз отриманих результатів.

    Складання звіту починається під час домашньої підготовки (виготовлення бланку встановленого зразка).

    Пункти 2-8 виконуються в процесі виконання роботи під час заняття.

    Звіт оформлюється акуратно, без побруднення і виправлень. Побруднення і виправлення допускаються лише в частині роботи, яка стосується процес розрахунку.

    4. Кожна лабораторна робота – це невелика самостійна розрахункова робота. Найцінніше, що може дати практикум − це вміння застосовувати теоретичні знання на практиці і осмислювати результати проведених розрахунків. Недоцільно приступати до практичної роботи, не засвоївши теоретичних знань і не маючи чіткого уявлення про процес її виконання та його найбільш істотні деталі. Тому допуск до виконання практичної роботи отримують ті студенти, які підготували теорію, що стосується роботи і підготували бланки-звіти встановленого зразка практичної роботи.

    Студенти, допущені викладачем до виконання роботи, отримують індивідуальне завдання згідно з варіантом на початку заняття (завдання до практичної роботи).

    5. Після виконання розрахунків студент формує висновки, завершує оформлення роботи і здає на перевірку викладачу.

    6. Після виконання роботи потрібно навести порядок на робочому місці.

    7. За кожною з виконаних робіт студенту зараховуються бали, що нараховуються за кожен правильний елемент в межах даної практичної роботи.

    8. Отримані бали за лабораторні роботи сумуються в межах модуля і формують його середній бал в розрізі навчальної роботи.



  • Завдання для самостійної роботи. У ЕНК розміщено додатковий теоретичний матеріал. Навчально-методичні матеріали з самостійних робіт прикріплено у файлах різних форматів та завдань. Результат виконання самостійної роботи студенти надсилають в електронній формі до навчального порталу. Після перевірки та оцінювання бали фіксуються у відповідних навчальних діяльностях з коротким поясненням суті зроблених помилок та знятих за це балів. Оцінки автоматично переносяться в журнал оцінок.
  • Модульний контроль. Для оцінювання знань, умінь та навичок, набутих під час вивчення кожного модуля курсу, використовуються індивідуальні завдання, тести та опитування за допомогою контрольних запитань. Кожний модуль містить навчальний тест для самоконтролю, контрольні запитання та контрольний тест. Результати оцінювання навчальних досягнень кожного студента автоматично заносяться в електронний журнал після тестування.

Загальна кількість модулів при вивченні дисципліни складає 2 модулі.

Зміст кожного змістовного модуля включає такі матеріали:

    У разі пропуску з поважних причин аудиторних занять студент має право їх відпрацювати за графіком консультацій. Відпрацювання аудиторних занять можуть бути здійснені впродовж 2-х тижнів (14 календарних днів), починаючи з моменту, коли студент має знову приступити до занять (завершилася дія відповідної поважної причини), але не пізніше дня початку залікового тижня у відповідному семестрі. Порядок відпрацювання пропущених занять визначає викладач.

    Студенти, які навчаються за індивідуальним графіком узгодженим з деканатом і викладачем, самостійно опрацювують теми практичних і самостійних завдань. Результати виконання студенти надсилають в електронній формі до навчального порталу. Після перевірки та оцінювання бали фіксуються у відповідних навчальних діяльностях з коротким поясненням суті зроблених помилок та знятих за це балів. Оцінки автоматично переносяться в журнал оцінок.

    Підсумкова атестація – наведено контрольні запитання, навчальний тест та екзамен. Студенти послідовно опрацьовують, вивчають теоретичний навчальний матеріал та виконують лабораторні роботи відповідно до структури кожного змістовного модуля та поставлених завдань. Після вивчення та опрацювання кожного змістовного модуля студенти проходять тестовий модульний контроль. Після опрацювання двох змістових модулів студенти проходять підсумковий тестовий контроль знань. Випадковий варіант білету письмового завдання і співбесіди студент отримує у викладача під час проведення



Остання зміна: середа, 8 лютого 2023, 14:57