Контрольні питання
Умови завершення
- Що таке стратегічний маркетинг?
- Назвіть історичні етапи розвитку теорії стратегічного маркетингу.
- Назвіть основні риси сучасного стратегічного маркетингу
- Яку роль відіграє стратегічний маркетинг у процесі управління фірмою?
- Яке місце посідає стратегічний маркетинг у процесі маркетингового менеджменту фірми?
- Що таке місія фірми і яке значення вона має у процесі стратегічного маркетингу?
- Які основі вимоги до формулювання маркетингових цілей?
- Які існують основні категорії стратегічного маркетингу?
- Як розрахувати абсолютну й відносну ринкову частку підприємства? Про що свідчать зазначені показники?
- У чому полягає сутність стратегії підприємства?
- Які відомі елементи маркетингової стратегії?
- За якими основними ознаками класифікуються маркетингові стратегії?
- Що означає термін «SWOT»?
- Які існують правила проведення SWOT- аналізу?
- У якій послідовності проводиться аналіз сильних і слабких сторін фірми?
- За якими напрямами і показниками відбувається аналіз сильних і слабких сторін фірми?
- Чи потрібно всі слабкі сторони перетворювати на сильні?
- Які існують стратегічні орієнтири щодо сильних і слабих сторін підприємства?
- За якими показниками будується матриця можливостей і загроз?
- Які загрози мають найбільший вплив на фірму ? 11.Як будується матриця SWOT?
- Які стратегії випливають з матриці SWOT?
- Якою є мета PEST-аналізу?
- Порядок проведення PEST-аналізу.
- Зміст та основні завдання GAP-аналізу.
- Що таке «аналіз розривів» і порядок його проведення.
- У чому полягають переваги SNW-аналізу?
- Які основні завдання має SWOT- аналіз?
- Як відбувається процес SWOT- аналізу?
- Поясніть зміст поняття STP-маркетинг.
- Які є основні передумови виникнення й розвитку STP- маркетингу?
- Дайте визначення сегментації ринку. З якими мракетинговими процесами вона нерозривно пов’язана?
- Дайте визначення сегмента ринку.
- Якими є цілі сегментації?
- Які існують умови та принципи ефективної сегментації?
- Охарактеризуйте існуючі критерії сегментації ринку. Які існують тенденції в їх використанні?
- Назвіть існуючі підходи до сегментації ринку та охарактеризуйте їх.
- Назвіть приклади використання стратегій недиференційованого, диференційованого та концентрованого маркетингу.
- У чому полягають переваги й недоліки цих стратегій?
- Чи можна вважати стратегію масового маркетингу неефективною за сучасних умов? Які умови ефективності її реалізації?
- У чому сутність ідентифікації груп країн з попитом на схожі товари? Які умови необхідні для застосування цього підходу? Його недоліки та переваги
- У чому полягає єдність та відмінність стратегії диференціації та позиціонування?
- Які Ви знаєте основні напрями конкурентної диференціації? Які підходи щодо їх визначення існують?
- Розкрийте сутність товарної диференціації?
- Які Ви знаєте показники товарної диференціації?
- Наведіть приклади застосування стратегії товарної диференціації в практичній діяльності відомих Вам компаній.
- У чому поялгіє сутність сервісної диференціації? Наведіть приклади застосування стратегії диференціації у практичній діяльності відомих Вам компаній.
- На яких факторах заснована стратегія диференціації персоналу? Наведіть приклади практичного використання цієї стратегії.
- Розкрийте сутність засобів іміджевої диференціації. Наведіть приклади з практичної діяльності.
- У чому сутність позиціонування товару? Яке місце позиціонування посідає в стратегічному маркетингу?
- Опишіть процес побудови позиційної схеми (карти сприйняття).
- Які Ви знаєте різновиди стратегій позиціонування?
- Що таке надмірне позиціонування? У чому виявляється його негативний вплив на діяльність фірми?
- Що таке недостатнє позиціонування? Які причини призводять до нього? Наведіть приклади.
- Що таке змішане позиціонування? Які можливі наслідки змішаного позиціонування? Наведіть приклади
- Що таке сумнівне позиціонування? Які причини зумовлюють його? Наведіть приклади.
- Тенденції розвитку економіки України. Стратегічний маркетинг як один з шляхів підвищення конкурентоспроможності української економіки.
- Взаємозв’язок принципів управління економікою та стратегічного маркетингу
- Ланцюг: потреби, цінності, товари, ринки. Класифікація потреб
- Стратегічний маркетинг як перша стадія життєвого циклу товару і перша загальна функція управління.
- Класифікація об’єктів стратегічного маркетингу.
- Поняття конкуренція, якість, конкурентоспроможність, конкуренті переваги, їх значення в системі стратегічного маркетингу.
- Вимірювання конкурентоспроможності товару
- Вимірювання конкурентоспроможності країни на міжнародному ринку
- Стандартизація як один з інструментів управління конкурентоспроможністю.
- Конкурентні переваги підприємства: суть, класифікація, управління.
- Сутність системного підходу та його роль у стратегічному маркетингу
- Основні властивості та класифікація систем
- Правила застосування системного підходу
- Маркетинговий, функціональний та інші наукові підходи до управління в системі стратегічного маркетингу.
- Структура системи стратегічного маркетингу
- Підсистема наукового супроводу, цільова та забезпечуюча підсистеми в стратегічному маркетингу
- Суть і види цін в системі стратегічного маркетингу.
- Міжнародна практика формування цін
- Фактори ціноутворення та методи прогнозування цін.
- Вибір стратегії ціноутворення
- Місія підприємства, маркетингова ціль. Абсолютна і відносна ринкова частка
- Поняття про стратегічний господарський підрозділ, його ознаки
- Фактори маркетингового мікросередовища фірми
- Фактори маркетингового макросередовища фірми
- SWOT-аналіз, етапи його проведення, значення для подальшої діяльності фірми
- Виникнення, сутність і зміст STP-маркетингу
- Фактори та критерії сегментації. Принципи ефективної сегментації
- Стратегія недиференційованого, диференційованого та концентрованого маркетингу. Суть. Види. Приклади застосування.
- Оцінка сегментів у процесі вибору цільових ринків
- Маркетингові стратегії вибору цільового ринку
- Сутність і класифікація маркетингових стратегій росту
- Маркетингові стратегії інтенсивного росту. Їх види, засоби реалізації, приклади застосування.
- Маркетингові стратегії інтегративного росту. Їх види, приклади застосування.
- Маркетингові стратегії диверсифікації. Їх види, переваги і недоліки. Приклади застосування.
- Стратегічна модель Портера. Основні стратегії цієї моделі, їх переваги і недоліки.
- Матриця БКГ. Етапи побудови. Переваги і недоліки.
- Матриця БКГ Основні види стратегічних господарських підрозділів матриці. Можливі стратегії щодо кожного з них.
- Матриця ―Мак-Кінсі. Етапи побудови, фактори і показники.
- Матриця ―Мак-Кінсі – Дженерал Електрик. Її переваги і недоліки. Основі види маркетингових стратегій за матрицею
- Маркетингові стратегії диференціації. Їх види, особливості застосування.
- Позиціонування. Побудова позиційної схеми.
- Різновиди стратегій позиціонування. Помилки при позиціонуванні.
- Сутність і класифікація маркетингових конкурентних стратегій. Види стратегій за А. Літлом.
- Маркетингові стратегії ринкового лідера.
- Маркетингові стратегії челенджерів
- Маркетингові стратегії послідовників
- Маркетингові стратегії нішерів
Остання зміна: середа, 23 червня 2021, 15:30
Шрифти
Розмір шрифта
1
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
0
Висота рядка
1.2