Контрольні питання (ЗМ-1)
Умови завершення
1. Роль і значення інформації в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних ринкових умовах.
2. Маркетингова інформація як об'єкт автоматизованої обробки.
3. Характеристика та властивості маркетингової інформації.
4. Класифікація маркетингової інформації та джерела її отримання.
5. Автоматизація інформаційних процесів і використання обчислювальної техніки в управлінні маркетингом.
- Основні ресурси інформаційних систем маркетингу
- Інтегровані інформаційні системи менеджменту підприємства
- Характеристика та структура інформаційних систем маркетингу.
- Склад комплексу завдань у функціональних підсистемах інформаційних систем маркетингу.
- Функціональна частина інформаційних систем маркетингу.
- Інформаційне забезпечення комунікативних процесів у маркетингу.
- Інформаційні системи і технології в маркетингу.
- Теоретичні основи сучасних інформаційних технологій.
- Використання засобів Internet у маркетингу
- Інформаційні технології прогнозування діяльності підприємства.
- Організація комп'ютерної обробки інформації на підприємстві.
- Інформаційно-обчислювальний комплекс сучасного підприємства
- Засоби графічного аналізу маркетингових даних.
- Формування та аналіз списків.
- Типи інструментальних моделей та корпоративних інформаційних систем.
Остання зміна: вівторок, 12 жовтня 2021, 12:40
Шрифти
Розмір шрифта
1
Колір тексту
Колір тла