1.     Роль і значення інформації в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних ринкових умовах.

2.     Маркетингова інформація як об'єкт автоматизованої обробки.

3.     Характеристика та властивості маркетингової інформації.

4.     Класифікація маркетингової інформації та джерела її отримання.

5.     Автоматизація інформаційних процесів і використання обчислювальної техніки в управлінні маркетингом.

  1. Основні ресурси інформаційних систем маркетингу
  2. Інтегровані інформаційні системи менеджменту підприємства
  3. Характеристика та структура інформаційних систем маркетингу.
  4. Склад комплексу завдань у функціональних підсистемах інформаційних систем маркетингу.
  5.  Функціональна частина інформаційних систем маркетингу.
  6. Інформаційне забезпечення комунікативних процесів у маркетингу.
  7. Інформаційні системи і технології в маркетингу.
  8. Теоретичні основи сучасних інформаційних технологій.
  9. Використання засобів Internet у маркетингу
  10. Інформаційні технології прогнозування діяльності підприємства.
  11. Організація комп'ютерної обробки інформації на підприємстві.
  12. Інформаційно-обчислювальний комплекс сучасного підприємства
  13. Засоби графічного аналізу маркетингових даних.
  14. Формування та аналіз списків.
  15. Типи інструментальних моделей та корпоративних інформаційних систем.
    Остання зміна: вівторок, 12 жовтня 2021, 12:40
    Accessibility

    Шрифти

    Розмір шрифта

    1

    Колір тексту

    Колір тла