Контрольні питання (ЗМ-2)
Умови завершення
- Статистичні моделі прийняття маркетингових рішень.
- Реалізація оптимізаційних моделей.
- Сучасні програмні продукти для управління маркетинговою діяльністю.
- Програмні продукти стратегічного корпоративного планування.
- Основні апаратні й програмні засоби сучасних інформаційних технологій.
- Теоретичні основи маркетингових досліджень та основні принципи розробки проекту дослідження.
- Процес маркетингових досліджень при використанні комп’ютерних технологій.
- Основні методи обробки і аналізу маркетингової інформації.
- Економіко-математичні методи у маркетингових дослідженнях.
- Програмне забезпечення маркетингових досліджень.
- Сучасні інформаційні технології маркетингових досліджень.
- Теоретичні основи прогнозування в маркетингових дослідженнях.
- Комплексне прогнозування розвитку ринків.
- Класифікація методів прогнозування, їх характеристика.
- Якісні та статистичні методи прогнозування.
- Прогнозування на основі кореляційно-регресійних моделей.
- Життєвий цикл товару; залежні й незалежні змінні моделі.
- Методи оцінки якості і конкурентоспроможності товару.
- Методи оцінки конкуренції на ринку товарів та послуг.
- Особливості застосування CRM у різних галузях.
Остання зміна: вівторок, 12 жовтня 2021, 12:41
Шрифти
Розмір шрифта
1
Колір тексту
Колір тла