1. Статистичні моделі прийняття маркетингових рішень.
    2. Реалізація оптимізаційних моделей.
    3. Сучасні програмні продукти для управління маркетинговою діяльністю.
    4. Програмні продукти стратегічного корпоративного планування.
    5. Основні апаратні й програмні засоби сучасних інформаційних технологій.
    6. Теоретичні основи маркетингових досліджень та основні принципи розробки проекту дослідження.
    7. Процес маркетингових досліджень при використанні комп’ютерних технологій.
    8. Основні методи обробки і аналізу маркетингової інформації.
    9. Економіко-математичні методи у маркетингових дослідженнях.
    10. Програмне забезпечення маркетингових досліджень.
    11. Сучасні інформаційні технології маркетингових досліджень.
    12. Теоретичні основи прогнозування в маркетингових дослідженнях.
    13. Комплексне прогнозування розвитку ринків.
    14. Класифікація методів прогнозування, їх характеристика.
    15. Якісні та статистичні методи прогнозування.
    16. Прогнозування на основі кореляційно-регресійних моделей.
    17. Життєвий цикл товару; залежні й незалежні змінні моделі.
    18. Методи оцінки якості і конкурентоспроможності товару.
    19. Методи оцінки конкуренції на ринку товарів та послуг.
    20. Особливості застосування CRM у різних галузях.
Остання зміна: вівторок, 12 жовтня 2021, 12:41
Accessibility

Шрифти

Розмір шрифта

1

Колір тексту

Колір тла