Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа. ОС: Бакалавр. Семестр: 7. ЄКТС: 5.
Автор: Мосіюк Стефанія Іванівна – канд. екон. наук,
доцент кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація:
В
умовах ринкової економіки, євроінтеграційних процесів та глобалізації все більшого значення набуває
питання вдосконалення механізмів управління підприємством готельно-ресторанного бізнесу, які забезпечують його ефективне, динамічне та
конкурентоспроможне функціонування. Один із варіантів, сутністю якого є
вирішенні цієї проблеми, полягає у використанні маркетингових комунікацій як
інструмента впливу на зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства. Саме
маркетингові комунікації виступають одним із головних та визначальних чинників
економічного благополуччя підприємства, які спрямовані на максимальне
задоволення потреб споживачів у товарах та послугах. Тому, оволодіння основами
маркетингових комунікацій в індустрії гостинності, розуміння сутності
організації та взаємозв’язку її внутрішніх елементів та зовнішнього середовища
є необхідною складовою навчального процесу для спеціальності «Готельно-ресторанна справа».
- Викладач: Мосіюк Стефанія Іванівна