Критерії оцінювання
Критерій оцінки лекційних занять
В разі пропуску заняття студент може його відпрацювати написавши реферат за темою пропущеного заняття. Реферат не може бути копією лекції з сайту https://elearn.nubip.
Критерії оцінки лабораторних робіт.
Максимальний бал студент отримує, якщо вчасно зробить та ЗАХИСТИТЬ роботу. Лабораторні роботи можуть виконуватись студентом самостійно, в разі наявності відповідного програмного забезпечення згідно варіанту наданого в завданнях. Частина програмного забезпечення може бути безкоштовно отримана студентом з сайту розробника. Ці роботи можуть виконуватись і захищатись достроково.
Термін здачі роботи визначається часом надходження файлу звіту в системі Elearn. Якщо робота виконувалась в класі, звіт має бути надісланий протягом доби. Якщо звіт надісланий після проходження 1 доби, після того, як мала відбутися робота, максимальний бал становить max*0.5 бали.
Важливо: Можливість здачі роботи в системі elearn блокується системою після 2-х тижнів після закінчення терміну виконання згідно графіку.
Захист роботи полягає в відповіді на запитання викладача по ходу виконання роботи. Для отримання максимального балу робота може захищатись достроково, або на наступному тижні після виконання роботи згідно графіку. Викладач може задати до 3 питань (у виключних випадках, наприклад при наявності підстав вважати, що студент захищає не свою роботу, кількість питань може збільшуватись). Питання мають бути виключно по тій роботі, що захищає студент. В разі не відповіді на будь яке питання студент припиняє захист і може зробити наступну спробу після тих, хто прагне захистити цю роботу в порядку черги.
Критерії оцінки самостійної роботи
Максимальний бал студент отримує, якщо вчасно зробить (максимальний термін за 2 тижні до завершення модулю) та ЗАХИСТИТЬ роботу. Робота може виконуватись як в домашніх умовах, так і на кафедрі під час лабораторних занять, якщо студент встиг виконати поточне завдання лабораторної роботи. Самостійна робота може захищатись достроково.
Умови збільшення рейтингу
Студент може збільшити свій рейтинг за роботу, визначену лектором, яка вводиться за рішенням кафедри автоматики та робототехнічних системи ім. акад. І.І.Мартиненка за виконання робіт, що не передбачені навчальним планом, але сприяють підвищенню кваліфікації студентів з дисципліни (доповідь на студентській конференції, здобуття високого місця на ІІ-му етапі Всеукраїнської олімпіади, виготовлення макетів, підготовку наочних посібників, тощо) Рейтинг з додаткової роботи Rдр може складати до 10 балів. Rдр додається до Rнр.
Рейтинг штрафний Rштр віднімається від Rнр і може складати до 5 балів. Rштр визначається лектором, і вводиться за рішенням кафедри автоматизації с/г виробництва для студентів, які невчасно засвоїли матеріал модуля, не дотримувалися графіка роботи, пропускали заняття тощо.
Критерії оцінки заліку
Для допуску до заліку студенту необхідно набрати з навчальної роботи не менше 42 балів з рейтингу навчальної роботи Rнр. Це означає, що в цілому студенту необхідно виконати такий мінімум робіт:
- виконати та захистити заплановані лабораторні та самостійні роботи;
- здати модульний контроль та роботу;
- уникнути штрафних санкцій лектора.
Рейтинг з атестації Rат включає рейтинг з заліку Rісп і визначається кількістю умовних балів, отриманих студентом на атестації з дисципліни, передбаченої робочим навчальним планом. Залік складається в кінці семестру.
Студенти, які протягом семестру набрали не менше 60 балів, мають можливість:
- не складаючи залік отримати екзаменаційну оцінку «Автоматично», відповідно до набраної за семестр кількості умовних балів,
- складати залік з метою підвищення рейтингу з дисципліни.
Для визначення реального рейтингу студента з дисципліни складають набрані ним протягом навчального семестру бали з навчання та атестації. Якщо набрано до 42 балів студент до заліку не допускається. Студенти, які протягом навчального семестру набрали менше 60 балів, зобов'язані складати залік.
Проходження заліку (модульного контролю):
- Залік пишеться в класі в присутності викладача.
- Модульний контроль виконується студентом власними силами або в класі або вдома.
- Модульний контроль містить 30 тестових питань виключно з відповідного модулю.
- Іспит складається з питань, що охоплюють весть курс дисципліни:
10 балів за тестові екзаменаційні питання (10 тестових завдань);
20 балів за два теоретичні питання
- Питання мають кілька типів, деякі з яких передбачають кілька правильних відповідей. Студент має вказати все правильні відповіді, якщо будуть вказані не всі відповіді то студен отримує відповідну частину від повного балу.
- Оскільки використовується тестова система в разі виникнення непорозумінь (невірно зрозуміле питання тощо) студент може письмово відповісти на питання при співбесіді із викладачем, після чого викладач може в ручному режимі переоцінити питання в системі elearn.
- Ручна переоцінка питання також може здійснюватись по узгодженню із студентом при збої системи.
- В разі невідповідної поведінки тест може бути перерваний.
- Обчислення результатів тестів здійснюється системою в автоматичному режимі.
Шкала оцінювання елементів курсу (1-й семестр)
№ п/п |
Назва |
Бали |
Модуль 1: (20*3 + 10 + 30 = 100 балів) |
||
1 |
Л. р. 1 Розробка мобільної станції вимірювання параметрів мікроклімату |
20 |
2 |
Л.р. 2 РОБОТА У ХМАРНОМУ СХОВИЩІ ДАНИХ |
20 |
3 |
Л.р. 3 РОБОТА У ХМАРНОМУ СХОВИЩІ ДАНИХ. GOOGLE ТАБЛИЦІ |
20 |
4 |
10 | |
|
Тест 1 | 30 |
Модуль 2: (4*10+(2*10)+10 +30= 100 балів) |
||
|
10 |
|
|
10 |
|
|
Л. р. 7 Сайти |
10 |
|
Л. р. 8 Побудова структури взаємодії компонентів хмарної автоматичної системи збору даних із сенсорів |
10 |
|
С.р. 1. Реєстрація та налаштування сервісу хмарних обчислень |
10 |
|
С. р. 2. Побудова сервісу збору даних із сенсорів орієнтованого на розгортання у хмарному середовищі |
10 |
|
Відвідування |
10 |
|
Тест 2 | 30 |
|
||
Всього за 2 модулями (М1+М2)×0,7/2=70 |
||
Підсумкова атестація |
30 |
|
Всього |
100 |
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання