Лекція 4. Екологізація готелів. Критерії оцінювання екоспрямованості

 

1. Типові ознаки екоспрямованості у закладах готельно-ресторанного бізнесу.

2. Критерії міжнародної програми екомаркування «Green Key».

3. Перелік найкращих екоготелів світу.

 

1. Типові ознаки екоспрямованості у закладах готельно-ресторанного бізнесу.

Відповідно до європейських стандартів екологічні готелі повинні задовольняти наступні вимоги:

  1. наявність системи екологічно чистого опалення;
  2. наявність власних споруд для очищення водостоку;
  3. розподіл відходів згідно з класифікацією;
  4. використання електрики, що виробляється з безпечного для довкілля палива і/або відновлюваних джерел енергії;
  5. застосування енергозберігаючих ламп для освітлення;
  6. використання (місцевих) еко-продуктів для приготування їжі;
  7. екологічна стійкість;
  8. бережливе ставлення до природного середовища;
  9. привернення уваги до програм екологічного навчання;
  10. забезпечення міжкультурного обміну;
  11. клінінг готелів з використання нешкідливих засобів для чищення та прального порошку;
  12. постільна білизна, рушники та матраци зі 100% органічної бавовни;
  13. орієнтація на гостей, які не палять;
  14. наливне натуральне мило та засоби гігієни як альтернатива індивідуальним упаковкам для зменшення відходів;
  15. контейнери для сортування сміття у номерах і холах готелю;
  16. повторне використання рушників і простирадл (гості можуть попросити обслуговуючий персонал не змінювати постільну білизну, щоб зменшити використання води);
  17. трансфер екологічними транспортними засобами;
  18. використання багаторазового посуду;
  19. використання вентиляції, оснащеної системами фільтрації;
  20. переробка “сірої води” (внутрішні стічні води), яку можна використовувати на кухні, у ванні та пральні, для саду та озеленення;
  21. план утилізації періодичних видань.

Основними напрямками екологізації закладів ресторанного господарства є:

  1. користування альтернативними джерелами енергії;
  2. економія тепла, води;
  3. зменшення обсягів сміття;
  4. вилучення з ужитку одноразового пластикового посуду;
  5. екологічність у створенні інтер’єрів закладів;
  6. інформування гостей про екологічну політику закладів.

 

2. Критерії міжнародної програми екомаркування «Green Key».

Програма «Green Key” — перша в світі міжнародна програма екомаркування для готелів і хостелів, кемпінгів і парків відпочинку, невеликих закладів розміщення, конференц-центрів, ресторанів і пам’яток, яка вперше була запропонована в 1994 р. в Голландії.

Власник бренду та міжнародний оператор програми — Міжнародна громадська організація природоохоронного спрямування (Foundation for Environmental Education, FEE).

Національним оператором програми в Україні є ГО «Екологічна ініціатива».

Заклади, сертифіковані Green Key, відповідають низці екологічних вимог.

Критерії Green Key та пояснювальні примітки до них доступні на сайті організації.

Критерії та пояснювальні записки доступні для шести категорій Green Key (готелі та хостели, кемпінги та парки відпочинку, невеликі заклади розміщення, конференц-центри, ресторани та пам’ятки).

Ці критерії та пояснювальні записки охоплюють 13 критеріальних сфер (наведені вище).

Розглянемо їх на прикладі готелів і хостелів:

1. Екологічний менеджмент:

    ●        Керівництво закладу залучається у повсякденні його процеси та призначає менеджера з питань охорони навколишнього середовища серед працівників цього закладу.

    ●        Заклад визначає політику сталого розвитку.

    ●        Заклад формулює цілі та річний план дій для постійного вдосконалення.

    ●        Усі документи, що стосуються Green Key, систематизовані в папці, готовій для перевірки.

    ●        Заклад організовує активну співпрацю з місцевими стейкхолдерами.

    ●        Заклад розраховує свій вуглецевий слід за допомогою інструменту для вимірювання рівня вуглецю.

    ●        Заклад встановлює конкретну мету щодо зменшення свого вуглецевого сліду.

    ●        Заклад має статус вуглецево-нейтрального.

    ●        Заклад створює можливість для своїх гостей компенсувати їхні викиди за допомогою вуглецевої схеми.

2. Залучення персоналу:

    ●        Керівництво закладу проводить періодичні зустрічі з персоналом для його інформування про наявні та нові екологічні ініціативи.

    ●        Менеджер з питань охорони навколишнього середовища бере участь у зустрічах з керівництвом з метою представлення екологічних досягнень закладу.

    ●        Персонал закладу проходить щорічне навчання з питань охорони навколишнього середовища та інших аспектів сталого розвитку.

    ●        Клінінгова служба знає процедуру щодо заміни рушників і постільної білизни та застосовує її на практиці.

    ●        Інформація про екологічну політику закладу відображається у зоні для персоналу з метою промоції відповідного типу поведінки.

    ●        Заклад надає можливість своєму персоналу оцінити його екологічні та/або соціокультурні досягнення.

3. Інформування гостей:

    ●        Нагорода Green Key стоїть на видному місці.

    ●        Інформація про Green Key є видимою і доступною для гостей.

    ●        Інформація про Green Key та екологічну політику закладу доступна на його веб-сайті.

    ●        Заклад інформує гостей про свою екологічну діяльність, залучає їх до неї та заохочує цих гостей до участі в екологічних ініціативах.

    ●        Персонал, відповідальний за зустріч гостей, інформує їх про Green Key та поточні екологічні ініціативи чи ініціативи зі сталого розвитку закладу.

    ●        Заклад інформує та заохочує гостей використовувати сталі транспортні альтернативи.

    ●        Заклад надає своїм гостям можливість оцінити його діяльність, включаючи такий аспект як сталість.

4. Водні ресурси:

    ●        Загальний обсяг водоспоживання реєструється щонайменше один раз у місяць.

    ●        Придбані нові унітази мають дворежимний злив з об'ємами 3/6 літрів.

    ●        Персонал має систему для регулярної перевірки кранів, унітазів і басейнів, що протікають.

    ●        Витрати води у мінімум 75% душів не повинні перевищувати 9 літрів за хвилину.

    ●        Витрати води у мінімум 75% кранів не повинні перевищувати 8 літрів за хвилину.

    ●        Уринали оснащені датчиками, водозберігаючими пристроями або є безводними.

    ●        Придбані нові посудомийні машини з кришкою або тунельного типу не використовують більше 3,5 літрів води на корзину.

    ●        Усі стічні води підлягають обробці.

    ●        Придбані нові посудомийні та пральні машини не є звичайними побутовими приладами.

    ●        Встановлено жировловлювач.

    ●        Басейн є закритого типу або він обладнаний іншими системами для зменшення витрат води.

    ●        Басейн очищується за допомогою нешкідливих засобів для чищення без використання хімічних речовин.

    ●        В зонах з високим рівнем водоспоживання встановлено окремі лічильники.

    ●        Дощова вода збирається і використовується для відповідних цілей.

    ●        Заклад забезпечує проведення оцінки ризиків з питань водоспоживання і враховує рекомендації з цієї оцінки.

5. Миття і прибирання:

    ●        У номерах є бути інформація для гостей про регламент щодо зміни постільної білизни та рушників.

    ●        Принаймні 75% хімічних засобів для щоденного прибирання мають еколейбл.

    ●        Засоби для дезінфекції використовуються лише за необхідності та відповідно до законодавства з питань гігієни.

    ●        Паперові рушники, серветки та туалетний папір виготовлені з паперу, який не був відбілений хлором або має еколейбл.

    ●        Заклад використовує посудомийні та засоби для прання з екологічним маркуванням (еколейбл).

    ●        Для щоденного прибирання використовують концентровані хімічні засоби.

    ●        Для прибирання використовують природну волокнисту тканину.

    ●        Для прибирання та дезінфекції використовуються методи без застосування хімічних засобів.

    ●        Заклад не використовує аерозольні засоби з ароматизаторами та парфумами в процесі миття та прибирання.

    ●        Заклад пропонує своїм гостям можливість відмовитися від прибирання/чищення номерів.

6. Відходи:

    ●        Заклад сортує відходи відповідно до національного законодавства, але як мінімум на три категорії.

    ●        Сортовані відходи обробляються окремо місцевими або національними установами управління відходами, приватними підприємствами або власними засобами закладу.

    ●        Інструкції із сортування та обробки відходів є легкодоступними для персоналу у зрозумілому та простому форматі.

    ●        Придбані нові насоси та холодильні установки не використовують холодоагенти CFC або HCFC. Усе обладнання відповідає національному законодавству з виведення холодоагентів з експлуатації.

    ●        Не допускається використання одноразового посуду, пов'язаного з харчуванням/напоями.

    ●        У закладі забезпечується відповідальне зберігання небезпечних твердих і рідких хімічних речовин.

    ●        Небезпечні відходи транспортуються безпечно до приймальної установи.

    ●        В кожній ванні кімнаті є кошик для відходів.

    ●        Не більше п'яти продуктів харчування/напоїв упаковані індивідуально в одноразові порції.

    ●        Заклад фіксує загальний обсяг відходів.

    ●        Туалетні засоби, зокрема мило, шампунь і гель для душу, надаються у диспенсерах.

    ●        Упаковка засобів гігієни (мило, шампунь і гель для душу) для подорожей підлягає вторинній переробці, виготовляється з переробленого пластику, має екологічний маркувальний знак або є біорозкладною.

    ●        Туалетні засоби, набори для догляду та інші одноразові засоби для гостей надаються лише за запитом.

    ●        Принаймні п'ять видів продукції постачаються в упаковці для повторного використання, яка повертається постачальнику.

    ●        Заклад має план управління відходами для зменшення та/або повторного використання відходів.

    ●        Гості та персонал закладу можуть сортувати відходи за категоріями, які можуть перероблятися установами управління відходами.

    ●        Мінімум 75% мила, гелю для душу та шампуню мають національний або міжнародно визнаний екологічний маркувальний знак.

    ●        Принаймні п'ять продуктів, придбаних закладом або не упаковані у пластик, або упаковані у пластик, що містить щонайменше 50% вторинної сировини.

    ●        Органічні відходи компостуються або використовуються для інших цілей.

7. Енергетика:

    ●        Рівень використання енергії фіксується хоча б один раз на місяць.

    ●        Системи керування опаленням, вентиляцією та кондиціонуванням є доступними.

    ●        Майже 75% всіх ламп є енергоефективними, а майже 50% всіх ламп є світлодіодними (LED).

    ●        Жирові фільтри у вентиляційній системі чистяться щонайменше один раз на рік.

    ●        Холодильники, холодильні камери та печі обладнані непошкодженими ущільнювачами дверей.

    ●        Обладнання для заморожування регулярно розморожуються.

    ●        Придбані нові міні-бари споживають не більше 1 кВтгод/день енергії.

    ●        Процедура щодо енергозбереження у незаселених номерах для гостей та конференц-залах є задокументованою.

    ●        Заклад встановлює стандартну температуру для охолодження та обігріву в номерах.

    ●        Придбані нові електронні пристрої у номерах для гостей є енергоефективними.

    ●        Зовнішнє освітлення зведено до мінімуму та/або обладнане автоматичними датчиками вимикання.

    ●        Заклад використовує або закуповує як мінімум 50% відновлюваної та/або екологічно маркованої електроенергії.

    ●        Щонайменше 75% номерів для гостей не мають міні-барів.

    ●        Мінімум 75% вікон є енергоефективними та відповідають вищому, ніж національний/місцевий стандарти.

    ●        Зовнішній аудит використання енергії проводиться як мінімум один раз на п'ять років.

    ●        Заклад має автоматичну систему, яка вимикає світло та електроприлади при виході з номера для гостей (конференц-залу).

    ●        Мінімум 75% освітлення у загальних зонах і зонах для персоналу оснащене датчиками руху або його рівень зменшується, коли людей немає на місці.

    ●        У стратегічно важливих місцях встановлені окремі лічильники електроенергії та газопостачання для моніторингу енергоспоживання.

    ●        Системи кондиціювання повітря, вентиляції та опалення автоматично вимикаються у щонайменше 75% номерів, коли відчинені вікна та двері.

    ●        У закладі встановлена система відновлення тепла, наприклад, для холодильних систем, вентиляторів, басейнів або стічних вод.

    ●        Заклад створює можливості для заряджання електромобілів.

    ●        Витяжки на кухнях обладнані інфрачервоними контролями подачі/витягу вентилятора.

    ●        Якщо заклад не підключений до електричної мережі, він генерує електроенергію за допомогою енергоефективних генераторів.

8. Продукти харчування і напої:

    ●        Заклад закуповує та реєструє щонайменше п'ять видів продуктів харчування/напоїв, які є органічними, мають екологічний маркувальний знак, позначку "чесна торгівля" та/або вироблені місцевими виробниками.

    ●        Заклад не закуповує продукти, що виготовлені з видів флори/фауни, які перебувають під охороною.

    ●        У ресторані пропонується вегетаріанське/веганське альтернативне меню.

    ●        Заклад запроваджує ініціативи з метою зменшення рівня споживання продуктів харчування.

    ●        Там, де якість води відповідає стандартам, гостям пропонується використання кранової води.

    ●        Заклад реєструє обсяг споживання продуктів харчування.

    ●        Заклад вказує на продукти в меню
чи в шведському столі, які є органічного походження, мають екологічний маркувальний знак, позначку "чесна торгівля" та/або вироблені місцевими виробниками.

    ●        Щонайменше 25% основних страв у закладі є вегетаріанськими.

    ●        Заклад пропонує щонайменше одну веганську основну страву.

    ●        Щонайменше 50% усіх продуктів харчування/напоїв, які використовуються у закладі, є органічного походження, мають екологічний маркувальний знак, позначку "чесна торгівля" та/або вироблені місцевими виробниками.

    ●        Заклад закуповує м'ясні та морські продукти, які маю маркування сталості.

9. Внутрішнє середовище (приміщення):

    ●        Ресторан та інші загальнодоступні заклади мають виділені місця для куріння.

    ●        Мінімум 75% номерів є для некурців.

    ●        Заклад розробив політику щодо паління працівниками під час робочого часу.

    ●        Якість внутрішнього повітря в закладі регулярно моніториться.

    ●        При реконструкціях або будівельних роботах, які розпочалися і/або завершилися протягом останніх 12 місяців, використовувалися екологічно чисті матеріали.

    ●        Під час експлуатації та при проведенні реконструкцій або будівельних робіт враховуються аутентичні елементи місцевої культури.

10. Зелені зони:

    ●        Хімічні пестициди та добрива не використовується, якщо існує органічний або природний еквівалент.

    ●        Придбані нові газонокосарки є електричними, ручними або мають екологічний маркувальний знак.

    ●        Введені процедури поливу квітів і саду, спрямовані на заощадження води.

    ●        Заклад застосовує заходи для захисту та підтримки місцевого біорізноманіття на своїй території.

    ●        Заклад закуповує лише місцеві види флори і фауни та активно видаляє інвазивні інопланетні види зі своєї території.

    ●        Заклад має сад фруктів, трав чи овочів на своїй території чи поруч з нею.

11. Корпоративна соціальна відповідальність:

    ●        Заклад підтверджує, що він дотримується всіх відповідних міжнародних, національних та місцевих законодавчих норм, включаючи сферу охорони навколишнього середовища, здоров'я, безпеки та праці.

    ●        Заклад утримується від використання/прийняття дитячої праці.

    ●        Рослини та тварини, а також історичні та археологічні артефакти, не продаються, не обмінюються та не виставляються на продаж крім тих, які дозволені законом.

    ●        Заклад забезпечує доступ для
людей з особливими потребами.

    ●        Заклад дотримується принципів справедливості при прийомі на роботу жінок, включаючи керівні посади.

    ●        Заклад активно підтримує щонайменше два напрямки діяльності з розвитку екологічних чи соціальних громадських ініціатив.

    ●        Заклад створює можливості для виробництва та продажу продуктів місцевим малим підприємцям, діяльність яких ґрунтуються на пропагуванні збереження природи та розвитку історії і культурі регіону.

    ●        Заклад не організовує розваг, які передбачають залучення домашніх або диких тварин.

    ●        Якщо в закладі утримують тварин, необхідно дотримуватися принципів та правил догляду за ними.

    ●        Заклад визначає політику сталого закупівельного процесу

    ●        Матеріали/постачання, які більше не використовуються, збираються і передаються благодійним організаціям.

12. Зелена діяльність:

    ●        Інформація про місцеві парки, ландшафтні та природоохоронні зони доступна для гостей.

    ●        Заклад надає інформацію про найближче місце для оренди велосипедів.

    ●        Для своїх гостей заклад здійснює заходи щодо підвищення обізнаності, які спрямовані на підтримку сталого розвитку, охорону навколишнього природного середовища як у межах закладу, так і на всій території місцевої громади.

13. Адміністрування:

    ●        Треті сторони, які використовують в експлуатацію магазини та інші субʼєкти підприємницької діяльність, які розташовані на території закладу, проінформовані про Green Key та ініціативи щодо сталого розвитку закладу та здійснювати свою діяльності у цьому напрямку.

    ●        Щонайменше 75% закупівель паперу для друку, конвертів та друкованого матеріалу, виробленого чи замовленого закладом, має екологічний маркувальний знак або виробляється компанією, яка має розроблену систему управління захистом навколишнього середовища.

    ●        Заклад ініціює заходи для зменшення використання паперу на стійці реєстрації, в офісах та в номерах для гостей/зустрічей.

    ●        Заклад інформує своїх постачальників про їх зобов'язання у сфері сталого розвитку та наполегливо закликає дотримуватися тих самих зобов'язань у сфері сталості.

    ●        Щонайменше 75% постачальників мають екологічний сертифікат, здійснюють екологічну політику та/або взяли на себе зобов'язання щодо сталого розвитку.

    ●        Щонайменше три категорії придбаних чи орендованих текстильних виробів є екологічно безпечними.

    ●        Якщо послуги прання віддаються на аутсорсинг зовнішній компанії, то ця компанія розташовується на відстані не більше, ніж 100 км від закладу.

    ●        Щонайменше 75% недавно придбаних довговічних товарів мають екологічний маркувальний знак або виробляються компанією, яка має розроблену систему управління захистом навколишнього середовища.

    ●        Заклад відновлює або переробляє власні довговічні або закуповує вживані товари.

    ●        Заклад використовує екологічно чисті транспортні засоби.

    ●        Транспортні засоби, які в'їжджають на територію закладу, не можуть простоювати більше двох хвилин з увімкненим двигуном.

    ●        Персонал заохочується до використовування екологічно чистих транспортних засобів.

Програма «Green Key” базується на комплексі критеріїв, які орієнтовані на 17 Цілей сталого розвитку, визначених ООН:

1. Екологічна політика та менеджмент:

    ●        Наявність екологічної політики та плану дій;

    ●        Призначення відповідальної за екологію особи;

    ●        Навчання персоналу з екологічних питань.

2. Енергозбереження:

    ●        Впровадження заходів з енергозбереження;

    ●        Використання енергоефективного обладнання;

    ●        Моніторинг енергоспоживання.

3. Водозбереження:

    ●        Впровадження заходів з водозбереження;

    ●        Використання водоефективного обладнання;

    ●        Моніторинг водоспоживання.

4. Відходи:

    ●        Зменшення і сортування відходів;

    ●        Переробка та компостування відходів;

    ●        Зменшення використання одноразових матеріалів.

5. Закупівлі:

    ●        Надання переваги екологічно чистим продуктам і послугам;

    ●        Співпраця з місцевими постачальниками.

6. Транспорт:

    ●        Заохочення екологічних видів транспорту;

    ●        Надання інформації про екологічні транспортні альтернативи.

7. Вода та очисні споруди:

    ●        Зменшення забруднення вод;

    ●        Використання екологічно чистих методів очищення води.

8. Хімічні речовини:

    ●        Використання екологічно чистих хімічних речовин;

    ●        Зменшення використання небезпечних хімічних речовин.

9. Продукти харчування і напої:

    ●        Надання переваги місцевим та органічним продуктам;

    ●        Зменшення харчових відходів.

10. Здоров'я і якість життя:

    ●        Організація здорового та безпечного середовища для гостей і персоналу;

    ●        Заохочення здорового способу життя.

11. Інформування і просвіта:

    ●        Надання інформації гостям про екологічні практики;

    ●        Заохочення гостей до екологічної відповідальності.

12. Місцеві громади:

    ●        Підтримка місцевих громад;

    ●        Співпраця з місцевими організаціями.

13. Культурна спадщина:

    ●        Збереження культурної спадщини;

    ●        Просування культурної спадщини.

14. Доступність:

    ●        Організація доступності для людей з обмеженими можливостями.

15. Безпека:

    ●        Забезпечення безпеки гостей і персоналу.

16. Маркетинг:

    ●        Просування екологічних практик;

    ●        Співпраця з екологічними організаціями.

17. Моніторинг та аудит:

    ●        Регулярний моніторинг екологічних показників;

    ●        Проведення зовнішнього аудиту.

 

3. Перелік найкращих екоготелів світу.

Сьогодні еко-готелі стають все більш популярними і відкриваються повсюди. Деякі з них пропонують послуги в мегаполісах, забезпечуючи туристам 100% чисту воду, харчування і натуральні матеріали для проектування номерів.

Основні відмінності еко-готелів від інших готелів полягають у тому, що екологічні готелі здебільшого розташовані в заповідних природних зонах.

Еко-готелі функціонують за принципом гармонійного сусідства з природою, не забруднюючи навколишнє середовище продуктами життєдіяльності туристів.

Еко-готелі - це здебільшого хатини або будинки, побудовані за технологією корінних племен, що мешкають в тій чи іншій заповідній зоні. Велике поширення еко-готелі отримали в країнах Океанії та Центральної Америки.

Еко-готелі часто розташовуються в непрохідних джунглях, де присутність людини до цих пір вважається рідкістю.

Готель Hoshinoya Karuizawa – Каруізава, Японія

Цей готель розташований у провінційному містечку (це година їзди від Токіо).

Готель був побудований в 2005 р. Це є двоповерхова будівля з 70 номерами типу хостел і тільки 7 номерів є двомісними.

Особливість Hoshinoya Karuizawa:

    ●        електрику для потреб готелю виробляє власна гідростанція, що працює завдяки водним масам гірських річок;

    ●        всі продукти, які використовуються у приготуванні страв, вирощені на власних фермах, і кожен турист може взяти участь у зборі врожаю або посадці розсади чи насіння.

Готель Laguna Lodge – Гватемала

Всі номери побудовані з використанням натуральних матеріалів: вулканічного каменю, глини і пальм.

Предмети інтер'єру так само виготовлені з натуральної деревини, яка заздалегідь була «вирощена» спеціально для цих потреб.

Особливість Laguna Lodge:

У готелі всього 6 номерів. Весь міні-комплекс забезпечується енергією від сонячних батарей. Дивно, але вода використовується виключно дощова.

Готель The Scarlet – Корнуолл, Англія

Особливості The Scarlet:

Готель використовує дощову воду і сонячні батареї для забезпечення потреб туристів;

Всі елементи інтер'єру в готелі виготовлені тільки з натуральних або перероблених матеріалів.

Emirates Wolgan Valley Resort & Spa – Австралія

Цей екоготель відомий своїм розташуванням в екологічній зоні, видом будівлі і типом відновлювальної енергії, що використовується.

Співробітники готелю займаються масштабною висадкою дерев. Ними було посаджено близько 200 тисяч саджанців, серед яких сосна Воллемі (вважається одним з найдавніших представників свого виду на Землі).

Готель Garonga Safari Camp – Республіка ПАР

Цей готель розташований в самому центрі національного заповідника.

Під час вечірньої прогулянки туристи мають можливість зустріти його диких мешканців.

Особливість Garonga Safari Camp:

Всі бунгало виготовлені з легких і натуральних матеріалів, тому кожен відчуває себе максимально наближеним до природи.

Готель Cempedak Private Island

Розташований серед кількох приватних островів Бінтана, Індонезія (близько двох годин від Сінгапуру);

Може похвалитися білосніжними піщаними пляжами, недоторканими тропічними лісами та екологічно чистими віллами;

Всі будівлі готелю побудовані з бамбука.

Готель Cempedak Private Island

В них передбачені «природні кондиціонери» — система, яка охолоджує кімнати за допомогою океанського бризу;

Всі необхідні продукти та матеріали готель закуповує на ринках, підтримуючи місцеве виробництво;

Частину отриманих від гостей коштів йде у благодійний фонд The Island Foundation, який займається освітою місцевих жителів.

Baglioni Resort Maldives, острів Маагау

Baglioni Resort Maldives налічує 96 просторих вілл.

Ліжка в спальнях застелені екологічною лляною білизною ручної роботи майстрів італійського бренду Ferrari Trento, а в спа-центрі використовується косметика Insium, сертифікована PETA.

Готель Six Senses, Бутан

Цей готель сподобається любителям гірських пейзажів.

Six Senses в Бутані оточений гімалайськими гірськими хребтами з різноманітною флорою і фауною.

Основна філософія готелю — саме підтримка і захист спадщини.

Six Senses бере участь у соціальних програмах, прагне скоротити вплив на навколишнє середовище за допомогою органічних садів і очищення стічних вод.

Готель Fogo Island Inn, Канада

35-кілометровий острів Фого розташований на скелястих берегах Північної Атлантики біля південно-західного узбережжя Ньюфаундленду.

Готель Fogo Island Inn співпрацює з місцевими постачальниками продукції і особливу увагу приділяє екологічно орієнтованому дизайну.

У кожному з 29 номерів готелю є панорамні вікна, з яких відкривається вид на потужний океан.

Готель Janeiro, Бразилія

Модний бутик-готель розташований у престижному районі Ріо-де-Жанейро Леблон, трохи західніше Іпанеми. Він приваблює туристів графічним мінімалізмом, природними текстурами і природними відтінками в інтер'єрі.

Готель. використовує енергозберігаючий кондиціонер, органічний бавовник і відновлений ПЕТ (термопластик), дощову воду, меблі і продукти місцевого виробництва.

Готель 1 Hotel Brooklyn Bridge, США

Готель 1 Hotel Brooklyn Bridge (на 200 номерів) пропонує своїм гостям багато розваг: від інтенсивних тренувань і йоги до оренди автомобіля Tesla.

Готель працює на вітряних електростанціях.

В готелі правильно утилізовується дощова вода (нею поливають набережну парку Brooklyn Bridge), використовуються матраци та постільна білизна з органічної бавовни.


Остання зміна: понеділок, 11 березня 2024, 09:22
Accessibility

Шрифти

Розмір шрифта

1

Колір тексту

Колір тла