Графік навчання
Галузь знань, напрям підготовки, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
||
Освітньо-кваліфікаційний рівень |
магістр (бакалавр, спеціаліст, магістр) |
|
Напрям підготовки |
|
|
Спеціальність |
174 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка |
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
||
Вид |
Обов’язкова / вибіркова |
|
Загальна кількість годин |
120 |
|
Кількість кредитів ECTS |
4 |
|
Кількість змістових модулів |
2 |
|
Курсовий проект (робота) (за наявності) |
|
|
Форма контролю |
Екзамен |
|
Показники навчальної дисципліни для денної та заочної форм навчання
|
||
|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
Рік підготовки (курс) |
2 |
|
Семестр |
3 |
|
Лекційні заняття |
10 год. |
год. |
Практичні, семінарські заняття |
год. |
год. |
Лабораторні заняття |
20 год. |
год. |
Самостійна робота |
90 год. |
год. |
Індивідуальні завдання |
год. |
год. |
Кількість тижневих аудиторних годин для денної форми навчання |
3 год.
|
|
Назви змістових модулів і тем |
Кількість годин |
||||||||||||
денна форма |
Заочна форма |
||||||||||||
тижні |
усього |
у тому числі |
усього |
у тому числі |
|||||||||
л |
п |
лаб |
інд |
с.р. |
л |
п |
лаб |
інд |
с.р. |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
Змістовий модуль 1. Основи теорії нейронних мереж |
|||||||||||||
Тема 1. Вступ. Основні концепції нейронних мереж |
|
|
1 |
|
2 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Властивості і топологія нейронних мереж |
|
|
1 |
|
2 |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Навчання нейронних мереж |
|
|
1 |
|
2 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
Тема 4. Перенавчання нейронних мереж та їх різновиди. |
|
|
1 |
|
2 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
Тема 5. Використання нейронних мереж. Персептрони. |
|
|
1 |
|
2 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
Разом за змістовим модулем 1 |
60 |
5 |
|
10 |
|
45 |
|
|
|
|
|
|
|
Змістовий модуль 2. Основні концепції нечіткої логіки |
|||||||||||||
Тема 1. Історичні аспекти виникнення нечіткої логіки. Нечіткі множини. |
|
|
1 |
|
2 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Операції над нечіткими множинами. |
|
|
1 |
|
2 |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Нечітка і лінгвістична змінні. |
|
|
1 |
|
2 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
Тема 4. Механізми і алгоритми нечітких висновків. |
|
|
1 |
|
2 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
Тема 5. Спрощений алгоритм нечіткого висновку. Методи приведення до нечіткості. |
|
|
1 |
|
2 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
Разом за змістовим модулем 2 |
60 |
5 |
|
10 |
|
45 |
|
|
|
|
|
|
|
Усього годин |
120 |
10 |
|
20 |
|
90 |
|
|
|
|
|
|
|
Курсовий проект (робота) з __________ ___________________ (якщо є в робочому навчальному плані) |
|
- |
- |
- |
|
- |
|
- |
- |
- |
|
- |
|
Усього годин |
120 |
10 |
|
20 |
|
90 |
|
|
|
|
|
|
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла