Методичні рекомендації по роботі з ЕНК
Метою вивчення дисципліни є теоретична і практична підготовка студентів щодо створення безпечних умов праці в енергетичних установках.
Задавдання вивчення дисципліни «Безпека праці в енергоустановках» полягають в формуванні фахівців, здатних:
· поліпшити організаційно-правову діяльність адміністрації з питань охорони праці в електроенергетиці;
· передбачити появу небезпечних і шкідливих виробничих факторів на виробництві, виявляти існуючі, усувати їх, поліпшуючи умови праці і підвищуючи її продуктивність;
· аналізувати вплив умов праці на електротравматизм;
· розробляти і виконувати науково обґрунтовані плани заходів з електробезпеки.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
· нормативно-правові документи з електробезпеки;
· небезпечні та шкідливі виробничі фактори під час роботи в електроустановках;
· технічні засоби і методи забезпечення електро-, пожежо- та вибухобезпеки, методи їх розрахунку з використанням ПК;
· організацію роботи з безпеки праці в електроенергетиці.
вміти:
· організовувати роботи з безпеки праці в електроустановках;
· оцінювати ступінь небезпеки під час роботи в електроустановках і приймати грамотні рішення по їх усуненню;
· розробляти інструкції, проводити навчання та інструктажі з безпеки праці в електроустановках;
· кваліфіковано розслідувати випадки електротравматизму та виявляти їх причини;
· надавати першу долікарняну допомогу потерпілим при ураженні електричним струмом.
Набуття компетентностей:
інтегральна компетентність (ІК): Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій у професійній діяльності та/або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності та характеризується комплексністю та невизначеністю умов і вимог
Загальні компетентності(ЗК):
ЗК3 Здатність працювати в міжнародному контексті
фахові (спеціальні) компетентності (СК):
– СК5. Здатність інтегрувати знання з інших галузей, застосовувати системний підхід та враховувати нетехнічні аспекти при розв’язанні інженерних задач та проведенні наукових досліджень.
Результати навчання (ПРН):
ПРН3Застосовувати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки, а також критичне осмислення сучасних проблем у сфері автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій для розв’язування складних задач професійної діяльності
ПРН12 Збирати необхідну інформацію, використовуючи науково-технічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її
Метою вивчення дисципліни є теоретична і практична підготовка студентів щодо створення безпечних умов праці в енергетичних установках.
Задавдання вивчення дисципліни «Безпека праці в енергоустановках» полягають в формуванні фахівців, здатних:
· поліпшити організаційно-правову діяльність адміністрації з питань охорони праці в електроенергетиці;
· передбачити появу небезпечних і шкідливих виробничих факторів на виробництві, виявляти існуючі, усувати їх, поліпшуючи умови праці і підвищуючи її продуктивність;
· аналізувати вплив умов праці на електротравматизм;
· розробляти і виконувати науково обґрунтовані плани заходів з електробезпеки.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
· нормативно-правові документи з електробезпеки;
· небезпечні та шкідливі виробничі фактори під час роботи в електроустановках;
· технічні засоби і методи забезпечення електро-, пожежо- та вибухобезпеки, методи їх розрахунку з використанням ПК;
· організацію роботи з безпеки праці в електроенергетиці.
вміти:
· організовувати роботи з безпеки праці в електроустановках;
· оцінювати ступінь небезпеки під час роботи в електроустановках і приймати грамотні рішення по їх усуненню;
· розробляти інструкції, проводити навчання та інструктажі з безпеки праці в електроустановках;
· кваліфіковано розслідувати випадки електротравматизму та виявляти їх причини;
· надавати першу долікарняну допомогу потерпілим при ураженні електричним струмом.
Набуття компетентностей:
інтегральна компетентність (ІК): Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій у професійній діяльності та/або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності та характеризується комплексністю та невизначеністю умов і вимог
Загальні компетентності(ЗК):
ЗК3 Здатність працювати в міжнародному контексті
фахові (спеціальні) компетентності (СК):
– СК5. Здатність інтегрувати знання з інших галузей, застосовувати системний підхід та враховувати нетехнічні аспекти при розв’язанні інженерних задач та проведенні наукових досліджень.
Результати навчання (ПРН):
ПРН3Застосовувати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки, а також критичне осмислення сучасних проблем у сфері автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій для розв’язування складних задач професійної діяльності
ПРН12 Збирати необхідну інформацію, використовуючи науково-технічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її
Метою вивчення дисципліни є теоретична і практична підготовка студентів щодо створення безпечних умов праці в енергетичних установках.
Задавдання вивчення дисципліни «Безпека праці в енергоустановках» полягають в формуванні фахівців, здатних:
· поліпшити організаційно-правову діяльність адміністрації з питань охорони праці в електроенергетиці;
· передбачити появу небезпечних і шкідливих виробничих факторів на виробництві, виявляти існуючі, усувати їх, поліпшуючи умови праці і підвищуючи її продуктивність;
· аналізувати вплив умов праці на електротравматизм;
· розробляти і виконувати науково обґрунтовані плани заходів з електробезпеки.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
· нормативно-правові документи з електробезпеки;
· небезпечні та шкідливі виробничі фактори під час роботи в електроустановках;
· технічні засоби і методи забезпечення електро-, пожежо- та вибухобезпеки, методи їх розрахунку з використанням ПК;
· організацію роботи з безпеки праці в електроенергетиці.
вміти:
· організовувати роботи з безпеки праці в електроустановках;
· оцінювати ступінь небезпеки під час роботи в електроустановках і приймати грамотні рішення по їх усуненню;
· розробляти інструкції, проводити навчання та інструктажі з безпеки праці в електроустановках;
· кваліфіковано розслідувати випадки електротравматизму та виявляти їх причини;
· надавати першу долікарняну допомогу потерпілим при ураженні електричним струмом.
Набуття компетентностей:
інтегральна компетентність (ІК): Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій у професійній діяльності та/або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності та характеризується комплексністю та невизначеністю умов і вимог
Загальні компетентності(ЗК):
ЗК3 Здатність працювати в міжнародному контексті
фахові (спеціальні) компетентності (СК):
– СК5. Здатність інтегрувати знання з інших галузей, застосовувати системний підхід та враховувати нетехнічні аспекти при розв’язанні інженерних задач та проведенні наукових досліджень.
Результати навчання (ПРН):
ПРН3Застосовувати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки, а також критичне осмислення сучасних проблем у сфері автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій для розв’язування складних задач професійної діяльності
ПРН12 Збирати необхідну інформацію, використовуючи науково-технічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її
Метою вивчення дисципліни є теоретична і практична підготовка студентів щодо створення безпечних умов праці в енергетичних установках.
Задавдання вивчення дисципліни «Безпека праці в енергоустановках» полягають в формуванні фахівців, здатних:
· поліпшити організаційно-правову діяльність адміністрації з питань охорони праці в електроенергетиці;
· передбачити появу небезпечних і шкідливих виробничих факторів на виробництві, виявляти існуючі, усувати їх, поліпшуючи умови праці і підвищуючи її продуктивність;
· аналізувати вплив умов праці на електротравматизм;
· розробляти і виконувати науково обґрунтовані плани заходів з електробезпеки.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
· нормативно-правові документи з електробезпеки;
· небезпечні та шкідливі виробничі фактори під час роботи в електроустановках;
· технічні засоби і методи забезпечення електро-, пожежо- та вибухобезпеки, методи їх розрахунку з використанням ПК;
· організацію роботи з безпеки праці в електроенергетиці.
вміти:
· організовувати роботи з безпеки праці в електроустановках;
· оцінювати ступінь небезпеки під час роботи в електроустановках і приймати грамотні рішення по їх усуненню;
· розробляти інструкції, проводити навчання та інструктажі з безпеки праці в електроустановках;
· кваліфіковано розслідувати випадки електротравматизму та виявляти їх причини;
· надавати першу долікарняну допомогу потерпілим при ураженні електричним струмом.
Набуття компетентностей:
інтегральна компетентність (ІК): Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій у професійній діяльності та/або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності та характеризується комплексністю та невизначеністю умов і вимог
Загальні компетентності(ЗК):
ЗК3 Здатність працювати в міжнародному контексті
фахові (спеціальні) компетентності (СК):
– СК5. Здатність інтегрувати знання з інших галузей, застосовувати системний підхід та враховувати нетехнічні аспекти при розв’язанні інженерних задач та проведенні наукових досліджень.
Результати навчання (ПРН):
ПРН3Застосовувати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки, а також критичне осмислення сучасних проблем у сфері автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій для розв’язування складних задач професійної діяльності
ПРН12 Збирати необхідну інформацію, використовуючи науково-технічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла