Методичні рекомендації по роботі з електронним курсом
Електронний навчальний курс "Візуалізація геопросторових даних" розташований на платформі освітнього порталу НУБіП України, є загальноуніверситетською дисципліною.
Цей ЕНК є частиною дисципліни "Візуалізація геопросторових даних" і призначений для вивчення протягом одного семестру четвертого року навчання, включає 2 модулі. З метою, завданнями, знаннями, вміннями, темами лекцій та лабораторних занять курсу, критеріями оцінювання можна ознайомитись в Силабусі.
Ресурс "Глосарій" в алфавітному порядку визначає основні терміни та поняття курсу. Крім того, ці терміни автоматично пов’язуються з іншими елементами курсу, що дозволяє швидко переглядати їх визначення, натискаючи на термін у тексті лекції тощо.
Починати роботу з курсом слід з опрацювання теоретичного матеріалу - лекцій. Для наочності основні аспекти лекцій представлені в презентаціях.
Працюючи над практичною частиною курсу (лабораторні та самостійні роботи), уважно прочитайте завдання, завантажте запропоновані файли, ознайомтеся з вимогами до виконання та оформлення звітів. Використовуйте рекомендовані джерела за темами.
Скрін-шоти послідовності виконання завдань та кінцевого результату потрібно робити лише для активного вікна програми з роздільною здатністю 100х100 пікселів та розміром 600х800.
Важливо: лабораторні та самостійні роботи повинні бути виконані вчасно, особливо, в кінці кожної лабораторної роботи потрібно завантажити попередній варіант звіту та архів проекту лабораторної роботи в режимі Чернетка. Вони визначаються для кожної роботи окремо.
Контроль знань в процесі вивчення дисципліни здійснюється шляхом проходження тестів в модулі і загального тесту. Студенти повинні бути проінформовані про умови їх проведення в ресурсі "Новини".
Якщо у вас є запитання щодо роботи з курсом - скористайтесь ресурсом Форум для загального обговорення на курсі, та під час занять у класі.
Відпрацювання пропущених тем. У разі пропуску занять з поважних причин студент має право опрацювати їх за графіком консультацій. Заняття можна проводити протягом 2 тижнів (14 календарних днів), починаючи з моменту, коли студент повинен знову розпочати заняття (термін дії відповідної поважної причини закінчився), але не пізніше дня контрольного тижня у відповідному семестр. Порядок відпрацювання пропущених занять визначає викладач.
Графік консультацій. Згідно навантаження окремі викладачі можуть проводити різні заняття з курсу. Студенти можуть отримати пораду від викладача, який проводить лекції та / або лабораторні заняття. З графіком консультацій викладачів кафедри можна ознайомитись безпосередньо у ведучого викладача.
Студенти, які навчаються за індивідуальним графіком, узгодженим з деканатом та викладачем, самостійно відпрацьовують теми лабораторних та самостійних завдань. Студенти надсилають результати в електронному вигляді на освітній портал. Після перевірки та оцінки бали реєструються у відповідних навчальних ресурсах з коротким поясненням характеру допущених помилок та балів, набраних за них. Оцінки автоматично передаються до журналу оцінок.
Ці завдання спрямовані на формування у студентів необхідних теоретичних знань та лабораторних навичок з основ інформатики. В кінці кожного модуля є контрольні запитання та навчальний тест - для ознайомлення студента з питаннями, поданими на модульний контроль.
Оцінювання робіт: Студенти, які виконали, завантажили звіти і кінцеві дані (за потреби) та захистили всі лабораторні та самостійні роботи, допускаються до тестування.
Після закінчення цього курсу та успішного виконання всіх лабораторних та самостійних робіт викладачу студент повинен пройти підсумковий контроль у формі залікового білету, що складається з 30 тестових завдань.
Обов'язки студентів:
1) Дотримуйтесь Правил та вимог курсу.
2) Своєчасно проходити і виконувати завдання Викладача.
Тільки студент відповідає за:
1) Усі дії, що виконуються будь-ким з моменту вступу на курс за допомогою його акаунта.
2) Зміст інформації, розміщеної ним на ЕНК.
Викладач зобов'язаний:
1) розміщувати інформацію в інформаційно-освітньому курсі для повного навчального процесу.
2) Своєчасно оцінювати роботу учнів, надаючи рекомендації та відгуки про їх роботу.
3) Поінформувати учнів про важливі події та зміни у навчальному процесі.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла