СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ «ДОСЛІДНИЦЬКА ПРАКТИКА ЗА ТЕМОЮ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ МАГІСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ»

Відповідно до стандарту вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю «Комп’ютерні науки» (затвердженого наказом №393 від 28.04.2022 р.), 
основною метою навчання є формування у студентів здатності розв’язувати задачі  дослідницького та/або інноваційного характеру в галузі комп’ютерних наук. Практична підготовка здобувачів є невід’ємною складовою освітньої програми «Інформаційні  управляючі системи та технології» спеціальності 122 «Комп’ютерні науки» та спрямована на набуття студентами необхідних професійних компетентностей, а також на розвиток навичок науково-дослідницької діяльності в реальних умовах.

Метою дослідницької практики є забезпечення здобувачів можливістю застосувати еоретичні знання на практиці, отримати досвід виконання наукових та прикладних 
досліджень, опанувати сучасні методи збору, аналізу та інтерпретації даних, а також удосконалити вміння розробляти й оптимізувати інформаційні системи та технології. Особливу увагу приділено роботі в організаціях, установах та підприємствах, що функціонують у галузі інформаційних технологій, включаючи природоохоронні та агропромислові організації, де результати досліджень можуть бути безпосередньо застосовані для автоматизації та оптимізації виробничих процесів.

Набуття компетентностей:

Інтегральна компетентність: Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері комп’ютерних наук.

Загальні компетентності (ЗК)

  • ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • ЗК02. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 
  • ЗК03. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. 
  • ЗК05. Здатність вчитися й опановувати сучасні знання. 
  • ЗК06. Здатність бути критичним і самокритичним.

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК)

  • СК01. Усвідомлення теоретичних засад комп’ютерних наук.
  • СК02. Здатність формалізувати предметну область певного проєкту у вигляді відповідної інформаційної моделі. 
  • СК03. Здатність використовувати математичні методи для аналізу формалізованих моделей предметної області. 
  • СК04. Здатність збирати і аналізувати дані (включно з великими), для забезпечення якості прийняття проєктних рішень. 
  • СК05. Здатність розробляти, описувати, аналізувати та оптимізувати архітектурні рішення інформаційних та комп’ютерних систем різного призначення. 
  • СК06. Здатність застосовувати існуючі і розробляти нові алгоритми розв’язування задач у галузі комп’ютерних наук. 
  • СК07. Здатність розробляти програмне забезпечення відповідно до сформульованих вимог з урахуванням наявних ресурсів та обмежень. 
  • СК08. Здатність розробляти і реалізовувати проєкти зі створення програмного забезпечення, у тому числі в непередбачуваних умовах, за нечітких вимог та необхідності застосовувати нові стратегічні підходи, використовувати програмні інструменти для організації командної роботи над проєктом. 
  • СК09. Здатність розробляти та адмініструвати бази даних та знань.
  • СК10. Здатність оцінювати та забезпечувати якість ІТ-проєктів, інформаційних та комп’ютерних систем різного призначення, застосовувати міжнародні стандарти оцінки якості програмного забезпечення інформаційних та комп’ютерних систем, моделі оцінки зрілості процесів розробки інформаційних та комп’ютерних систем. 
  • СК11. Здатність ініціювати, планувати та реалізовувати процеси розробки інформаційних та комп’ютерних систем та програмного забезпечення, включно з його розробкою, аналізом, тестуванням, системною інтеграцією, впровадженням і супроводом.

Результати навчання

  • РН1. Мати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері комп’ютерних наук і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень, критичне осмислення проблем у сфері комп’ютерних наук та на межі галузей знань. 
  • РН2. Мати спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем комп’ютерних наук, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур. 
  • РН3. Зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію у сфері комп’ютерних наук до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються. 
  • РН11. Створювати нові алгоритми розв’язування задач у сфері  комп’ютерних наук, оцінювати їх ефективність та обмеження на їх застосування 
  • РН13. Оцінювати та забезпечувати якість інформаційних та комп’ютерних систем різного призначення. 
  • РН14. Тестувати програмне забезпечення. 
  • РН16. Виконувати дослідження у сфері комп’ютерних наук. 
  • РН17. Виявляти та усувати проблемні ситуації в процесі експлуатації програмного забезпечення, формулювати завдання для його модифікації або реінжинірингу. 
  • РН18. Збирати, формалізувати, систематизувати і аналізувати потреби та вимоги до інформаційної або комп’ютерної системи, що розробляється, експлуатується чи супроводжується 

СилабусСилабус дисципліни  

Остання зміна: неділя, 3 листопада 2024, 11:19
Доступність

Шрифти Шрифти

Розмір шрифта Розмір шрифта

1

Колір тексту Колір тексту

Колір тла Колір тла

Кернінг шрифтів Кернінг шрифтів

Видимість картинок Видимість картинок

Інтервал між літерами Інтервал між літерами

0

Висота рядка Висота рядка

1.2

Виділити посилання Виділити посилання