Силабус дисципліни
СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ «ДОСЛІДНИЦЬКА ПРАКТИКА ЗА ТЕМОЮ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ МАГІСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ»
Відповідно до стандарту вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю «Комп’ютерні науки» (затвердженого наказом №393 від 28.04.2022 р.),
основною метою навчання є формування у студентів здатності розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру в галузі комп’ютерних наук. Практична підготовка здобувачів є невід’ємною складовою освітньої програми «Інформаційні управляючі системи та технології» спеціальності 122 «Комп’ютерні науки» та спрямована на набуття студентами необхідних професійних компетентностей, а також на розвиток навичок науково-дослідницької діяльності в реальних умовах.
Метою дослідницької практики є забезпечення здобувачів можливістю застосувати еоретичні знання на практиці, отримати досвід виконання наукових та прикладних
досліджень, опанувати сучасні методи збору, аналізу та інтерпретації даних, а також удосконалити вміння розробляти й оптимізувати інформаційні системи та технології. Особливу увагу приділено роботі в організаціях, установах та підприємствах, що функціонують у галузі інформаційних технологій, включаючи природоохоронні та агропромислові організації, де результати досліджень можуть бути безпосередньо застосовані для автоматизації та оптимізації виробничих процесів.
Набуття компетентностей:
Інтегральна компетентність: Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері комп’ютерних наук.
Загальні компетентності (ЗК)
- ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- ЗК02. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
- ЗК03. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
- ЗК05. Здатність вчитися й опановувати сучасні знання.
- ЗК06. Здатність бути критичним і самокритичним.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК)
- СК01. Усвідомлення теоретичних засад комп’ютерних наук.
- СК02. Здатність формалізувати предметну область певного проєкту у вигляді відповідної інформаційної моделі.
- СК03. Здатність використовувати математичні методи для аналізу формалізованих моделей предметної області.
- СК04. Здатність збирати і аналізувати дані (включно з великими), для забезпечення якості прийняття проєктних рішень.
- СК05. Здатність розробляти, описувати, аналізувати та оптимізувати архітектурні рішення інформаційних та комп’ютерних систем різного призначення.
- СК06. Здатність застосовувати існуючі і розробляти нові алгоритми розв’язування задач у галузі комп’ютерних наук.
- СК07. Здатність розробляти програмне забезпечення відповідно до сформульованих вимог з урахуванням наявних ресурсів та обмежень.
- СК08. Здатність розробляти і реалізовувати проєкти зі створення програмного забезпечення, у тому числі в непередбачуваних умовах, за нечітких вимог та необхідності застосовувати нові стратегічні підходи, використовувати програмні інструменти для організації командної роботи над проєктом.
- СК09. Здатність розробляти та адмініструвати бази даних та знань.
- СК10. Здатність оцінювати та забезпечувати якість ІТ-проєктів, інформаційних та комп’ютерних систем різного призначення, застосовувати міжнародні стандарти оцінки якості програмного забезпечення інформаційних та комп’ютерних систем, моделі оцінки зрілості процесів розробки інформаційних та комп’ютерних систем.
- СК11. Здатність ініціювати, планувати та реалізовувати процеси розробки інформаційних та комп’ютерних систем та програмного забезпечення, включно з його розробкою, аналізом, тестуванням, системною інтеграцією, впровадженням і супроводом.
Результати навчання
- РН1. Мати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері комп’ютерних наук і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень, критичне осмислення проблем у сфері комп’ютерних наук та на межі галузей знань.
- РН2. Мати спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем комп’ютерних наук, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур.
- РН3. Зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію у сфері комп’ютерних наук до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються.
- РН11. Створювати нові алгоритми розв’язування задач у сфері комп’ютерних наук, оцінювати їх ефективність та обмеження на їх застосування
- РН13. Оцінювати та забезпечувати якість інформаційних та комп’ютерних систем різного призначення.
- РН14. Тестувати програмне забезпечення.
- РН16. Виконувати дослідження у сфері комп’ютерних наук.
- РН17. Виявляти та усувати проблемні ситуації в процесі експлуатації програмного забезпечення, формулювати завдання для його модифікації або реінжинірингу.
- РН18. Збирати, формалізувати, систематизувати і аналізувати потреби та вимоги до інформаційної або комп’ютерної системи, що розробляється, експлуатується чи супроводжується
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання