Магістри спеціальності Менеджмент
Спеціальність 073 «Менеджмент»
Освітньо-професійна програма «Управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом»
Випускова кафедра: Готельно-ресторанної справи та туризму
Тел.: (044) 527-60-61
E-mail: s.melnychenko@nubip.edu.ua
Завідувач кафедри – д-р екон. наук, професор Мельниченко Світлана Володимирівна

Спеціальність: 073 Менеджмент (Управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом). ОС: Магістр. Семестр: 2. ЄКТС: 4.
Викладач: Кудінова Ірина Петрівна, к.е.н., доцент кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація: Дисципліна "Кроскультурний менеджмент" націлена на формування у слухачів магістратури бачення цілісної системи управління соціально-трудовими відносинами в сучасній мультикультурній організації, оволодіння методиками і технологіями управління інтернаціональними командами в транснаціональних компаніях в умовах глобалізації економіки.

Рік останньої атестації: 2023
Спеціальність: 073 Менеджмент (Управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом); 242 Туризм (Міжнародний туристичний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 1. ECTS: 4; 5.
Викладач: Мельниченко Світлана Володимирівна, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація: Авторитет науки в суспільстві залишається достатньо високим. Втілення наукової методології в дослідження соціально-економічних процесів дозволяє навчитися оцінювати тенденції розвитку соціальної та економічної систем, прогнозувати події тощо. Результати науково-дослідної діяльності відіграють вагоме значення у визначенні пріоритетів розвитку туристично-готельного бізнесу на мікро-, мезо- та макрорівнях. Здійснити суттєві зміни у розвитку туристичної індустрії, сформувати підстави для формування одного з напрямів соціально-економічного розвитку національної економіки неможливо без проведення наукових досліджень передумов, способів та впливу результатів розвитку готельно-ресторанного бізнесу.
Спеціальність: 073 Менеджмент (Управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом). ОС: Магістр. Семестр: 3. ECTS: 4.
Лектор: Москвічова Олена Сергіївна, канд. екон. наук, доцент кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація: Викладання навчальної дисципліни «Туризмологія» передбачає формування теоретико-методологічних основ досліджень туризму та їх застосування для практики туристичної діяльності. Дисципліна «Туризмологія» забезпечує узагальнення знань з вивчених туристичних дисциплін, пізнання закономірностей функціонування розвитку феномену туризму та направлена на формування теоретико-методологічних основ науки про туризм. Туризмологічні знання є невід’ємною частиною формування наукового світогляду магістра з туризму. Мета курсу: вивчення теоретико-методологічних засад соціоекономічної і гуманітарної науки про туризм для підготовки професіоналів-управлінців вищої ланки та науково-освітніх працівників у сфері туризму.

П21

Спеціальність: 073 Менеджмент (Управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом). ОС: Магістр. Семестр: 1. ECTS: 8.
Лектор: Левицька Інна Ванадіївна, д.е.н., професор кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу.
Анотація: Дисципліна «Управління проектами в туристичному та готельно-ресторанному бізнесі» передбачає опанування студентами методології, необхідної для успішного управління проектами в сфері туризму, в готельно-ресторанному бізнесі, формування навичок щодо розробки проекту, оцінки його ефективності, вибору виконавців, розрахунку кошторису й бюджету проекту, розробки графіків його реалізації, а також оволодіння різними технологіями мінімізації ризику при підготовці та реалізації проекту.

Спеціальність: 073 Менеджмент (Управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом). ОС: Магістр. Семестр: 2. ECTS: 7.
Анотація: Дисципліна «Управління якістю послуг в туристичному та готельно-ресторанному бізнесі» передбачає формування у здобувачів вищої освіти системи знань щодо організаційних, нормативно-правових питань управління якістю, створення і впровадження систем управління якістю (СУЯ), принципів ефективного їх функціонування, методів контролю та оцінювання рівня якості, уміння й навичок застосування загальнотеоретичних засад для розв’язання конкретних завдань щодо контролю, забезпечення, підвищення та управління якістю послуг в готелях і ресторанах. Здобувачі вищої освіти навчаться системно підходити до аналізу діяльності закладів туристичного, готельного і ресторанного господарства, розвиваючи навички розв’язання проблем підвищення якості обслуговування.

Спеціальність: 073 Менеджмент. ОС: Магістр. Семестр: 2. ECTS: 7.
Лектор: Москвічова Олена Сергіївна, к.е.н., доцент кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу.
Анотація: Revenue менеджмент - це технологія формування цінової політики на основі прогнозування попиту, спрямована на забезпечення високої прибутковості. Основне завдання даної технології в сфері гостинності – досягнення оптимального співвідношення між попитом на послуги і відповідною пропозицією. Метою вивчення навчальної дисципліни «Revenue менеджмент» є формування у майбутніх фахівців з готельної і ресторанної справи знань щодо проведення заходів з оптимізації системи управління попитом та доходами готелів і ресторанів.