Магістри спеціальності Менеджмент
Спеціальність 073 «Менеджмент»
Освітньо-професійна програма «Управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом»
Випускова кафедра: Готельно-ресторанної справи та туризму
Тел.: (044) 527-60-61
E-mail: s.melnychenko@nubip.edu.ua
Завідувач кафедри – д-р екон. наук, професор Мельниченко Світлана Володимирівна

Спеціальність: 073 Менеджмент (Управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом); 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес); 242 Туризм і рекреація ( Міжнародний туристичний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 3. ЄКТС: 4.
Викладач: Самсонова Вікторія Володимирівна - доцент кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація: Метою вивчення дисципліни «Діловий етикет» є набуття необхідних знань до професійної діяльності у сфері обслуговування на основі теорії та практики ділового протоколу та етикету, формування у студентів уміння орієнтуватися у світі людських відносин, розуміння та сприйняття етичних норм професійної діяльності на міжнародному рівні, оволодіння основними навичками їх використання.
П23
Спеціальність: 073 Менеджмент (Управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом). ОС: Магістр. Семестр: 1. ECTS: 6.
Підготувала: Гопкало Лариса Михайлівна - канд. екон. наук, доцент кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу.
Лектор: Стретович Олександр Анатолійович - канд. екон. наук, старший науковий співробітник,  доцент кафедри готельно-ресторанної справи та туризму. 
Анотація: Вивчення дисципліни передбачає набуття студентами знань та вмінь з управління інноваційним розвитком в туристичному та готельно-ресторанному бізнесі, а саме знань: про теорію і практику пошуку інноваційних ідей та їх впровадження в підприємствах туристичного та готельно-ресторанного бізнесу в сучасних соціально-економічних умовах; понятійного апарату в галузі управління інноваціями; про нелінійність економічного і інноваційного розвитку підприємств і життєво циклічні закономірності розвитку туристичної сфери загалом і підприємств зокрема; еволюційної концепції інноваційного розвитку туристичних та готельно-ресторанних підприємств; змісту і складових національної інноваційної системи; про механізми та інструменти управління інноваціями в туристичному та готельно-ресторанному бізнесі; про управління інноваціями для отримання органічного бізнес-зростання; про інноваційний потенціал підприємства; про стратегії інноваційного розвитку підприємств; про особливості інноваційної інфраструктури в туристичному та готельно-ресторанному бізнесі; щодо інструментів і методичних положень вимірювання рівня інноваційного розвитку та чинників його формування в туристичному та готельно-ресторанному бізнесі.

Спеціальність: 073 Менеджмент (Управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом). ОС: Магістр. Семестр: 2. ЄКТС: 4.
Викладач: Кудінова Ірина Петрівна, к.е.н., доцент кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація: Дисципліна "Кроскультурний менеджмент" націлена на формування у слухачів магістратури бачення цілісної системи управління соціально-трудовими відносинами в сучасній мультикультурній організації, оволодіння методиками і технологіями управління інтернаціональними командами в транснаціональних компаніях в умовах глобалізації економіки.

Рік останньої атестації: 2023
Спеціальність: 073 Менеджмент (Управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом); 242 Туризм (Міжнародний туристичний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 1. ECTS: 4; 5.
Викладач: Мельниченко Світлана Володимирівна, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація: Авторитет науки в суспільстві залишається достатньо високим. Втілення наукової методології в дослідження соціально-економічних процесів дозволяє навчитися оцінювати тенденції розвитку соціальної та економічної систем, прогнозувати події тощо. Результати науково-дослідної діяльності відіграють вагоме значення у визначенні пріоритетів розвитку туристично-готельного бізнесу на мікро-, мезо- та макрорівнях. Здійснити суттєві зміни у розвитку туристичної індустрії, сформувати підстави для формування одного з напрямів соціально-економічного розвитку національної економіки неможливо без проведення наукових досліджень передумов, способів та впливу результатів розвитку готельно-ресторанного бізнесу.
Спеціальність: 072 Менеджмент. ОС: Магістр. Семестр: 1. ECTS: 8.
Лектор: Левицька Інна Ванадіївна, д.е.н., професор, завідувач кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація: Дисципліна «Стратегічне управління туристичними дестинаціями» вивчає сучасні науково-праксеологічні підходи до генезису поняття, структури та механізмів управління туристичними дестинаціями різного масштабу на засадах стійкого розвитку. основи формування дестинацій, принципи, функції та механізми управління ними, основні аспекти конкурентоспроможності туристичних дестинацій різних рівнів в умовах забезпечення їх сталого розвитку, особливості управління маркетингом туристичних дестинацій.
Туристичні дестинації

Спеціальність: 073 Менеджмент (Управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом). ОС: Магістр (Зао). Семестр: 2. ECTS: 4.
Лектор: Мосіюк Стефанія Іванівна, к.е.н., доцент кафедри туристичного та готельно–ресторанного бізнесу і консалтингу.
Анотація: В сучасних умовах, як науковий базис, що обумовлює стратегічний розвиток України в доступній для огляду перспективі, виступає концепція розвитку туристської діяльності як комплексної діяльності, заснованої на використанні ініціативи, економічної самостійності та інноваційних можливостей бізнес – суб’єктів національного ринку і його територіально галузевих складових. Механізмом, здатним ініціювати широкий розвиток туристської індустрії, активізувати діяльність у ній та забезпечити досягнення результативності в динамічних умовах ринкової кон’юнктури, є впровадження в управлінську практику принципів і методів стратегічного маркетингу.


Рік останньої атестації: 2022
Спеціальність: 073 Менеджмент (Управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом). ОС: Магістр. Семестр: 3. ECTS: 4.
Лектор: Москвічова Олена Сергіївна, канд. екон. наук, доцент кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація: Викладання навчальної дисципліни «Туризмологія» передбачає формування теоретико-методологічних основ досліджень туризму та їх застосування для практики туристичної діяльності. Дисципліна «Туризмологія» забезпечує узагальнення знань з вивчених туристичних дисциплін, пізнання закономірностей функціонування розвитку феномену туризму та направлена на формування теоретико-методологічних основ науки про туризм. Туризмологічні знання є невід’ємною частиною формування наукового світогляду магістра з туризму. Мета курсу: вивчення теоретико-методологічних засад соціоекономічної і гуманітарної науки про туризм для підготовки професіоналів-управлінців вищої ланки та науково-освітніх працівників у сфері туризму.

П21

Спеціальність: 073 Менеджмент (Управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом). ОС: Магістр. Семестр: 1. ECTS: 8.
Лектор: Левицька Інна Ванадіївна, д.е.н., професор кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу.
Анотація: Дисципліна «Управління проектами в туристичному та готельно-ресторанному бізнесі» передбачає опанування студентами методології, необхідної для успішного управління проектами в сфері туризму, в готельно-ресторанному бізнесі, формування навичок щодо розробки проекту, оцінки його ефективності, вибору виконавців, розрахунку кошторису й бюджету проекту, розробки графіків його реалізації, а також оволодіння різними технологіями мінімізації ризику при підготовці та реалізації проекту.
Спеціальність: 073 Менеджмент (Управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом). ОС: Магістр. Семестр: 2. ECTS: 7.
Лектор: Левицька Інна Ванадіївна, д.е.н., професор кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу.
Анотація: Дисципліна «Управління якістю послуг в туристичному та готельно-ресторанному бізнесі» передбачає формування у здобувачів вищої освіти системи знань щодо організаційних, нормативно-правових питань управління якістю, створення і впровадження систем управління якістю (СУЯ), принципів ефективного їх функціонування, методів контролю та оцінювання рівня якості, уміння й навичок застосування загальнотеоретичних засад для розв’язання конкретних завдань щодо контролю, забезпечення, підвищення та управління якістю послуг в готелях і ресторанах. Здобувачі вищої освіти навчаться системно підходити до аналізу діяльності закладів туристичного, готельного і ресторанного господарства, розвиваючи навички розв’язання проблем підвищення якості обслуговування.

Спеціальність: 073 Менеджмент (•Управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом); 242 Туризм і рекреація (•Міжнародний туристичний бізнес); 241 Готельно-ресторанна справа (•Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 3. ECTS: 4.
Лектор: Самсонова Вікторія Володимирівна, канд. екон. наук, доцент кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу.
Анотація: Ефективне управління персоналом туристичних організацій, готелів і ресторанів, в т.ч. на міжнародному рівні передбачає знання специфіки HR-менеджменту. Сучасний фахівець туристичної та готельно-ресторанної сфери має володіти комплексом теоретичних знань про сутність управління людськими ресурсами туристичних організацій, готелів і ресторанів і практичних умінь щодо розробки та здійснення на міжнародному рівні кадрової політики в туристичних організаціях, готелях і ресторанах, добору та розміщення персоналу, його оцінювання і навчання.



Спеціальність: 073 «Менеджмент»

ОС: Магістр. Семестр: 2.  ECTS: 7.

Лектор: Москвічова Олена Сергіївна,  к.е.н., доцент кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу.

Анотація:  Revenue менеджмент - це технологія формування цінової політики на основі прогнозування попиту, спрямована на забезпечення високої прибутковості. Основне завдання даної технології в сфері гостинності – досягнення оптимального співвідношення між попитом на послуги і відповідною пропозицією. Метою вивчення навчальної дисципліни «Revenue менеджмент» є формування у майбутніх фахівців з готельної і ресторанної справи знань щодо проведення заходів з оптимізації системи управління попитом та доходами готелів і ресторанів.