Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 3. ECTS: 4.
Розподіл годин: Лекції - 20; Практичні - 20; Самостійна робота - 80. Підсумковий контроль: Екзaмен.
Анотація: Метою курсу є формування у майбутніх фахівців комплексу теоретичних знань і практичних навичок щодо бренд-менеджменту, просування та розвитку брендів з погляду теорії взаємодії суб’єктів ринкових відносин. Опанування головних принципів та механізмів організації бренд-менеджменту під час просування продукту; розширення знань про інтегрування інструментів комунікацій бренд-менеджменту; опанування основ моделювання розвитку бренду в готельно-ресторанному бізнесі; методів управління брендингом на внутрішньому та зовнішніх ринках та набуття навичок розробки стратегії розвитку бренду.
- Викладач: Балановська Тетяна Іванівна
- Викладач: Тімченко Ольга Леонідівна