Опції зарахування

Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 3. ECTS: 4.
Розподіл годин: Лекції - 20; Практичні - 20; Самостійна робота - 80. Підсумковий контроль: Екзaмен.
Анотація: Метою курсу є формування у майбутніх фахівців комплексу теоретичних знань і практичних навичок щодо бренд-менеджменту, просування та розвитку брендів з погляду теорії взаємодії суб’єктів ринкових відносин. Опанування головних принципів та механізмів організації бренд-менеджменту під час просування продукту; розширення знань про інтегрування інструментів комунікацій бренд-менеджменту; опанування основ моделювання розвитку бренду в готельно-ресторанному бізнесі; методів управління брендингом на внутрішньому та зовнішніх ринках та набуття навичок розробки стратегії розвитку бренду.

Покликання на силабус Силабус

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.
Accessibility

Шрифти

Розмір шрифта

1

Колір тексту

Колір тла