Спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки. ОС: Доктор філософії. Семестр: 4. ЄКТС: 5.
Автор: Васюк Оксана Вікторівна - доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки.
Анотація: У курсі розкриваються основні етапи становлення та розвитку педагогічної думки та освіти України від найдавніших часів до сьогодення. При цьому особлива увага приділена персоналіям, висвітленню педагогічних надбань видатних вітчизняних мислителів – філософів, просвітителів, педагогів.
Рік останньої атестації: 2021
Спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки. ОС: Доктор філософії. Семестр: 3. ЄКТС: 3.
Викладач: Гречаник Наталія Ігорівна - професор кафедри управління та освітніх технологій.
Анотація: Закономірності, принципи, методичний супровід формування здатності майбутніх фахівців агропромислового комплексу до сприйняття, усвідомлення, відтворення, самостійного продукування культурологічного досвіду у професійній галузі на засадах гуманістичних, загальнолюдських духовних цінностей у напрямі досягнення цілей сталого розвитку.
П23
Спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки. ОС: Доктор філософії. Семестр: 3. ECTS: 3.
Викладач: Єресько Олег Вікторович - доцент кафедри педагогіки.
Анотація: Курс являє собою систему теоретичних знань про сутність і класифікацію моделей професійної діяльності фахівця, етапи моделювання, виокремлення з моделі фахівця базових, професійних та соціальних компетентностей, соціальну компетентність та її компоненти. Також у змісті курсу розглядається поняття про людську діяльність, її структуру, властивості, систематизацію основних елементів професійної діяльності фахівця: її функцій, класів, видів і рівнів сформованості відповідних професійних умінь. Практичні завдання ознайомлюють із особливостями компетентісного підходу до моделювання професійної діяльності педагогічного працівника, виокремлюють основні завдання підготовки педагогічних працівників, формування їх професійних умінь.
П23
Спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки. ОС: Доктор філософії. Семестр: 3. ЄКТС: 3.
Викладач: Саф'ян Карина Юріївна - канд. педаг. наук, доцент, доцент кафедри педагогіки.
Анотація: Метою вивчення освітнього компонента є ознайомлення здобувачів третього освітнього рівня основ цілісного екоцентричного світогляду щодо напрямів цивілізаційного розвитку, зокрема, шляхів гармонізації екологічних, економічних та соціальних аспектів людської діяльності, а також ознайомлення з партнерською взаємодією між усіма учасниками освітнього процесу та утвердження морально-етичних, соціально-правових та особистісно зорієнтованих цінностей.
П23