Спеціальність: дисципліна за вибором студента для всіх спеціальностей  (загальноуніверситетська). ОС: Бакалавр. Семестр: 7. ECTS: 4.

Розподіл годин: Лекції - 15. Практичні - 15. Самостійна робота - 90. Підсумковий контроль: Залік.

Анотація: Дисципліна “Веб‑аналітика та основи таргетингу” спрямована на формування у здобувачів освіти знань і практичних навичок із використання сучасних інструментів веб-аналітики для вимірювання ефективності цифрових комунікацій, рекламних кампаній та сайтів. У межах курсу розглядаються принципи роботи екосистеми Google та Meta, основи таргетингу, SEO, PPC і SMM, а також інструменти збору, аналізу й візуалізації даних у сфері цифрового маркетингу.

Курс поєднує теоретичні засади веб-аналітики з практичними кейсами застосування на базовому рівні Similarweb, Semrush, MOZ, Google Analytics (GA4), Google Tag Manager (GTM), Google Ads,Google Search Console, Meta Ads Manager, YouTube Analytics та інших сервісів, що забезпечують повний цикл аналізу відвідувачів і рекламних кампаній.

Покликання на силабус Силабус


Доступність

Шрифти Шрифти

Розмір шрифта Розмір шрифта

1

Колір тексту Колір тексту

Колір тла Колір тла

Кернінг шрифтів Кернінг шрифтів

Видимість картинок Видимість картинок

Інтервал між літерами Інтервал між літерами

0

Висота рядка Висота рядка

1.2

Виділити посилання Виділити посилання

Text Alignment Text Alignment