Вибіркова дисципліна. ОС: Бакалавр. Семестр: 7. ECTS: 4.
Анотація: Дисципліна “Веб‑аналітика та основи таргетингу” націлена на набуття студентами базових навичок роботи з системами веб-аналітики, оволодіння основами збору та аналізу даних, розуміння ключових метрик цифрового бізнесу, налаштування таргетингу для просування послуг з акцентом на роботу в соціальних мережах. Контент навчального курсу побудований таким чином, щоб поступово занурити студента в світ аналізу даних, тобто від простого до складного: на самому початку це знайомство з поняттями офлайн та онлайн конверсій бізнесу, знайомство з поняттям таргетингу та початок роботи з інструментами веб-аналітики, їх налаштування, відкритими сервісами аудиту Similarweb, Semrush, Serpstat, а по завершенню розуміння логіки роботи Google Ads та Facebook Ads, Google Analytics 4, вміння налаштування рекламних кампаній та їх аналіз.
Інформація про курс
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання