Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа. ОС: Бакалавр. Семестр: 7. ЄКТС: 4.
Автор: Мосіюк Стефанія Іванівна, канд. екон. наук, доцент кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу.
Анотація: Метою дисципліни “Маркетинг підприємств ГРБ” є формування у студентів сучасної цілісної системи поглядів та спеціальних знань у сфері маркетингу, набуття практичних навичок та засвоєння теоретичних основ маркетингової діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу, опанування сучасних методик проведення аналізу маркетингового середовища, вибору цільового сегмента споживачів, розробки ефективної товарної, цінової, комунікаційної політики та політики розповсюдження.

Рік останньої атестації: 2022