Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа. ОС: Бакалавр. Семестр: 5. ЄКТС: 4.
Автор: Мосіюк Стефанія Іванівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри готельно - ресторанного бізнесу та туризму.
Анотація: Метою дисципліни “Маркетинг підприємств ГРБ” є формування у студентів сучасної цілісної системи поглядів та спеціальних знань у сфері маркетингу, набуття практичних навичок та засвоєння теоретичних основ маркетингової діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу, опанування сучасних методик проведення аналізу маркетингового середовища, вибору цільового сегмента споживачів, розробки ефективної товарної, цінової, комунікаційної політики та політики розповсюдження.
- Викладач: Мосіюк Стефанія Іванівна
Рік останньої атестації: 2022