Вибіркова дисципліна. ОС: Магістр. Семестр: 2. ЄКТС: 4.
Розподіл годин: Лекції - 15; Практичні - 15; Самостійна робота - 90. Підсумковий контроль: Залік.
Анотація: Метою дисципліни «Інтернет-маркетинг» є формування і отримання сукупності знань в області теорії і практики Інтернет-маркетингу, зокрема: розробки стратегій Інтернет-маркетингу, використання каналів та інструментів Інтернет-маркетингу, запуску рекламних кампаній, набуття навичок роботи із спеціалізованими інформаційними сервісами та ресурсами. Силабус
Немає контактів
Інформація про курс
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання