Вибіркова дисципліна. ОС: Магістр. Семестр: 2. ЄКТС: 4.
Розподіл годин: Лекції - 15; Практичні - 15; Самостійна робота - 90. Підсумковий контроль: Залік.
Анотація: Метою дисципліни «Інтернет-маркетинг» є формування і отримання сукупності знань в області теорії і практики Інтернет-маркетингу, зокрема: розробки стратегій Інтернет-маркетингу, використання каналів та інструментів Інтернет-маркетингу, запуску рекламних кампаній, набуття навичок роботи із спеціалізованими інформаційними сервісами та ресурсами.
Покликання на силабус Силабус


Доступність

Шрифти Шрифти

Розмір шрифта Розмір шрифта

1

Колір тексту Колір тексту

Колір тла Колір тла

Кернінг шрифтів Кернінг шрифтів

Видимість картинок Видимість картинок

Інтервал між літерами Інтервал між літерами

0

Висота рядка Висота рядка

1.2

Виділити посилання Виділити посилання