Опції зарахування

Вибіркова дисципліна. ОС: Магістр. Семестр: 2. ЄКТС: 4.
Розподіл годин: Лекції - 15; Практичні - 15; Самостійна робота - 90. Підсумковий контроль: Залік.
Анотація: Метою дисципліни «Інтернет-маркетинг» є формування і отримання сукупності знань в області теорії і практики Інтернет-маркетингу, зокрема: розробки стратегій Інтернет-маркетингу, використання каналів та інструментів Інтернет-маркетингу, запуску рекламних кампаній, набуття навичок роботи із спеціалізованими інформаційними сервісами та ресурсами.
Покликання на силабус Силабус

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.
Доступність

Шрифти Шрифти

Розмір шрифта Розмір шрифта

1

Колір тексту Колір тексту

Колір тла Колір тла

Кернінг шрифтів Кернінг шрифтів

Видимість картинок Видимість картинок

Інтервал між літерами Інтервал між літерами

0

Висота рядка Висота рядка

1.2

Виділити посилання Виділити посилання