Опції зарахування

Спеціальність: 075 Маркетинг. ОС: Бакалавр. Семестр: 8.
Розподіл годин: Лекції - 24. Практичні - 24. Самостійна робота - 42. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Дисципліна "Маркетингові комунікації" (Модуль 2) передбачає вивчення теоретичних основ та практичних аспектів взаємодії компанії з цільовою аудиторією з метою інформування, переконання, формування позитивного іміджу, стимулювання збуту; набуття практичних навичок використання сучасних інструментів та застосування інноваційних механік маркетингових комунікацій, створення комунікаційних продуктів, проведення комунікаційних кампаній; охоплює інтегровані маркетингові комунікації, розробку комунікаційних стратегій та управління комплексом маркетингових інструментів.  

Покликання на силабус Силабус

Рік останньої атестації: 2018
Автори курсу: Рябчик Алла Володимирівна
Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.
Доступність

Шрифти Шрифти

Розмір шрифта Розмір шрифта

1

Колір тексту Колір тексту

Колір тла Колір тла

Кернінг шрифтів Кернінг шрифтів

Видимість картинок Видимість картинок

Інтервал між літерами Інтервал між літерами

0

Висота рядка Висота рядка

1.2

Виділити посилання Виділити посилання