Опції зарахування

Маркетингова товарна політика з основами товарознавства. Ч2: Маркетингова товарна політика.
Спеціальність: 075 Маркетинг. ОС: Бакалавр. Семестр: 4 (4-5). ЄКТС: 3,5 (7).
Автор: Луцій Олександр Павлович - професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.
Викладач: Гаврилюк Юлія Григорівна - доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.
Анотація: Метою дисципліни є освоєння принципів комплексної діяльності з оптимізації асортименту та подальшого розвитку підприємства.

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.
Доступність

Шрифти Шрифти

Розмір шрифта Розмір шрифта

1

Колір тексту Колір тексту

Колір тла Колір тла

Кернінг шрифтів Кернінг шрифтів

Видимість картинок Видимість картинок

Інтервал між літерами Інтервал між літерами

0

Висота рядка Висота рядка

1.2

Виділити посилання Виділити посилання