Опції зарахування

Спеціальність: 075 Маркетинг. ОC: Бакалавр. Семестр: 7. ЄКТС: 6.
Автори: Волошина Т.В., Саяпіна Т.П., Сидорук Є.О.

Анотація: Основне завдання навчальної дисципліни полягає в розумінні того, як цифрові інструменти можуть бути використані для управління взаємовідносинами з клієнтами, автоматизації електронної пошти та розсилки, формування маркетингової звітності та аналітики (збір, аналіз та створення дашбордів маркетингових кампаній), контентного маркетингу на основі штучного інтелекту.



Рік останньої атестації: 2020
Автори курсу: Волошина Тетяна Володимирівна; Корольчук Валентина Ігорівна; Кривобок Єлизавета Олександрівна
Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.