Опції зарахування

Спеціальність: 075 Маркетинг. ОС: Бакалавр. Семестр: 7 (6-7). ECTS: 3 (6).
Розподіл годин: Лекції - 30; Практичні - 30; Самостійна робота - 30. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: У курсі розглядається процес та особливості формування цінової політики підприємства, зокрема, передумови успішного формування цінової політики, моделі ціноутворення в ринковій економіці, різновиди цінової політики підприємства, чинники, що впливають на її формування, види цінових стратегій і методів, що використовуються при розробці цінової політики підприємства, причини і наслідки цінових змін.
Покликання на силабус Силабус

Рік останньої атестації: 2019
Автори курсу: Барилович Олена Михайлівна
Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.
Accessibility

Шрифти

Розмір шрифта

1

Колір тексту

Колір тла